Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114868
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Renekton og nasus vist du ikke har de
Sitat av Flaska Vis innlegg
Har lyst på ny top champ, noen tips?
Vis hele sitatet...
Aatrox, Shyvana, Rengar, Kennen! Kennen er min favoritt top/mid!
Sitat av Flaska Vis innlegg
Har lyst på ny top champ, noen tips?
Vis hele sitatet...
Jax, Riven og Kha..!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva har folket kommet i da etter reseten?
Tenkte å ikke floode Freak med enda en ny tråd så tar det her.

Har spilt litt(litt som i lite) Dota tidligere, mest i Warcraft 3. Har nå tenkt å starte med League of legends. Har spilt det tidligere men ble lei etter en uke med powerplay. Tenkte nå å ta det opp igjen med main focus som support role.

Hvordan gjør dere det? Focuser dere på en rolle (Tank/bruiser, support, adcarry) Eller burde man spille ''alt''?
Tenker at man blir bedre jo mer man spiller en role og begrenser seg til ett spesifisert antall heroes. (lære seg 2-3 support heroes, 1-2 adcarry heroes.)

Noen tanker?:P
vel, som en basic regel, så burde man virkelig kunne "alle" rollene, men fokuser kun på 1 eller 2 er vel det beste, grunnen til at man trenger å kunne alle er jo enkelt fordi du ikke alltid kan få det du vil ha, og blir derfor tvunget til å spille noe annet
Ja du blir virkelig hetset, og fortalt at du ikke har noe i ranked å gjøre om du sier at det er en rolle du ikke kan spille, har selv opplevd det flere ganger. Så det å lære seg alle rollene mens du levler deg opp til lvl 30 er viktig, helst med 2-3 chmps pr. rolle også, så du får en fin champion pool. Når du kommer i lvl 30 så begynner du å fokusere på en main rolle, kanskje to om du føler du klarer det.
Sitat av frovar Vis innlegg
Hva har folket kommet i da etter reseten?
Vis hele sitatet...
Gikk fra Silver 2 til Gold 4. Vant 9 av 10. :-D


Edit: Innlegg: 1.000!
Sist endret av Magnisx; 25. januar 2014 kl. 15:12.
På mainen gikk jeg fra high plat 1 til gold 3. Smurfen gikk jeg fra plat 1 til plat 2, og har fått den opp til diamond (fuck logic rite?)

Forresten, om noen lurer på noe innen LoL, eller bare vil spille så er jeg ganske erfaren PM meg
Noen som er int i å kjøpe en account? Pm for info
Hadde noen nice games på ranked så lagde en liten film.

http://www.youtube.com/watch?v=0E2vJxxlovM

Feesback anyone ?
Hvilken sang er det du har benyttet?
Jeg hadde en utrolig deilig baronsteal istad ^^
http://www.youtube.com/watch?v=YLn9oDPdnTQ
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
Hadde noen nice games på ranked så lagde en liten film.

http://www.youtube.com/watch?v=0E2vJxxlovM

Feesback anyone ?
Vis hele sitatet...
Min mening er at clipsa var dårlige, og starten var litt dårlig lagd til (shaky camera, musa midt i skjermen etc.)
Sitat av Kriis Vis innlegg
Min mening er at clipsa var dårlige, og starten var litt dårlig lagd til (shaky camera, musa midt i skjermen etc.)
Vis hele sitatet...
Shaky kamera når det ble recorda rett fra skjermen? Javel.....?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Shaky kamera når det ble recorda rett fra skjermen? Javel.....?
Vis hele sitatet...
Har du sett videoen i heletatt? Når han skal dra kameravinkelen eller hva enn jeg skal kalle det, så var det veldig unsmooth.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Har du sett videoen i heletatt? Når han skal dra kameravinkelen eller hva enn jeg skal kalle det, så var det veldig unsmooth.
Vis hele sitatet...
Ja, det vet jeg. Poenget mitt er at det neppe er et KAMERA det kom ifra. Da er det heller hvordan han beveget musa når han recorda det, eller klipping/etterarbeid.
Sist endret av PopeSweetJesus; 29. januar 2014 kl. 13:07.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvilken sang er det du har benyttet?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=tFqz4_sSaAk

Dillon Cooper - State of Elevation
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Ja, det vet jeg. Poenget mitt er at det neppe er et KAMERA det kom ifra. Da er det heller hvordan han beveget musa når han recorda det, eller klipping/etterarbeid.
Vis hele sitatet...
Nei, virkelig? Bra vi har deg Sherlock. Du skjønte tydeligvis hva jeg mente da..
Ta å legg til SlizzyReffi , pleier å spille med litt premades fra før av , men blir en del games alene.. Ser på meg selv som helt OK innen LOL. EU West.
Bare morro å spille med andre fra Norge også..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som blir med på duo queue? Kan booste folk opp til plat5-1, spørs hvor gode dere er
Sitat av WopWop Vis innlegg
Noen som blir med på duo queue? Kan booste folk opp til plat5-1, spørs hvor gode dere er
Vis hele sitatet...
Im in. Gull IV.

- FJELD Mowgli
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Im in. Gull IV.

- FJELD Mowgli
Vis hele sitatet...
vi kan ta oss et par games når jeg kommer hjem i kveld? er hjemme i halv 9 tiden
Sitat av WopWop Vis innlegg
vi kan ta oss et par games når jeg kommer hjem i kveld? er hjemme i halv 9 tiden
Vis hele sitatet...
Sure, IGN?
Fokz, jeg er diamond! skrytemcskryt.

Noen som er keen på normals? :^)
Add Lothen90 bronze 2 suger doh og add lucifer90 low lvl
Noen som ville spille duoq med meg?
Var i silver før reset, men reseten dro meg enda lengere ned i hell
Bronze 3 nå, men i promo til bronze 2
Add SuperShroomy på EUW.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Jeg er en diamond 5 spiller som gjerne er keen på å få igang et fult diamondteam på EUW. Tenker å ta det ganske seriøst (ikke pro-level ofcourse tho) så konstruktiv kritikk kreves. Du må også ha ganske god gameknowledge og jeg hadde ikke sagt nei om du kan se feila dine og prøver å forbedre dem. Sjæl mainer jeg mid/jungle og føler jeg mestrer de rollene til "a certain level of play". Jeg kunne kanskje ha gått adc, men måtte ha pracca det en del før jeg hadde følt meg komfertabel på det. Tenker også at vi hadde pracca daglig, evt. få opp et ganske strict practicescheduele.

Fyr løs!
Sist endret av Kriis; 28. februar 2014 kl. 06:13.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Hei. Jeg er en diamond 5 spiller som gjerne er keen på å få igang et fult diamondteam på EUW. Tenker å ta det ganske seriøst (ikke pro-level ofcourse tho) så konstruktiv kritikk kreves. Du må også ha ganske god gameknowledge og jeg hadde ikke sagt nei om du kan se feila dine og prøver å forbedre dem. Sjæl mainer jeg mid/jungle og føler jeg mestrer de rollene til "a certain level of play". Jeg kunne kanskje ha gått adc, men måtte ha pracca det en del før jeg hadde følt meg komfertabel på det. Tenker også at vi hadde pracca daglig, evt. få opp et ganske strict practicescheduele.

Fyr løs!
Vis hele sitatet...
Du er lite frekk da. Poster det her i min tråd og greier
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Du er lite frekk da. Poster det her i min tråd og greier
Vis hele sitatet...
Følte for å være litt på kanten, ok?
Får slenge meg med på lista jeg og!

Nick: Wiccoll
Server: EUW
Rank: Silver 3

Add meg om dere er keen på litt spill
Riot trenger virkelig å jobbe med denne "Team Builder" bullshiten dems! To ganger på rad nå har jeg vært i matcher med uvanlig urettferige lag. Tok screenshot her på den siste matchen..
Her har laget mitt en Bronze 2 (meg), en Silver 5, og en lvl 20, en lvl 21 og en lvl 26. Også se på mostander laget!
Silver 1, Silver 4, Silver 5, Bronze 1 og en lvl 30 unranked.

GG WP Riot!

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Riot trenger virkelig å jobbe med denne "Team Builder" bullshiten dems! To ganger på rad nå har jeg vært i matcher med uvanlig urettferige lag. Tok screenshot her på den siste matchen..
Her har laget mitt en Bronze 2 (meg), en Silver 5, og en lvl 20, en lvl 21 og en lvl 26. Også se på mostander laget!
Silver 1, Silver 4, Silver 5, Bronze 1 og en lvl 30 unranked.

GG WP Riot!

Vis hele sitatet...
I normals er det ikke uvanlig å havne sammen med folk som har mye høyere mmr enn deg selv. Jeg er ganske sikker på at det ikke har noe med Team Builder å gjøre.
Har sett flere bilder av lvl 20~ folk som har møtt CHALLENGER folk i normals. Ganske fked up ja :^)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen her som mainer support og er diamond ++? Evt. vet hvor jeg kan finne noen sånne? :^)
Heter Dízzy ( ì) husker ikke helt hvilken vei den går. Men jeg er en erfaren gold spiller, om noen ønsker å duo que så er jeg gjerne med! Dessverre så er det erfaringskrav, må helst være gold selv

EU W
Sist endret av Bearberry; 19. mars 2014 kl. 06:23.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Hvordan har du fått inn informasjon om hver spiller slik? Eller har du bare redigert?
Fyfaen så mange autister det er her
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvordan har du fått inn informasjon om hver spiller slik? Eller har du bare redigert?
Vis hele sitatet...
Det er enten et program eller en side
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Noen her som mainer support og er diamond ++? Evt. vet hvor jeg kan finne noen sånne? :^)
Vis hele sitatet...
Var diamond 4 i season 3, adc/support main. Noe du lurer paa?
Du kan alltids sjekke "plat vs silver" eller google "eu west ladder" og legge til folk du finner der.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvordan har du fått inn informasjon om hver spiller slik? Eller har du bare redigert?
Vis hele sitatet...
http://www.lolskill.net/

Her kan du søke opp informajon om enkle spillere, eller infomasjon om alle spillere i en match
Spiller selv på EUW , SlizzyReffi

Spiller mye med kompiser/premades fra før, men alltid gøy med andre nye! Add , å si ifra så er jeg med!

Spiller så å si hver dag
Azx1x - EUW
Main: support & mid
Kan: top & jung
kan ikke: adc

Klimber ut av bronze atm...

Ingenting slår Draven og Thresh(DT) botlane!!
Morn!

Legg meg til på LOL (EUW) : BEST BJ EUW

Jeg sitter fast i bronze, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å komme til diamond 3/2 samt evt. 1.

Setter pris på all hjelp eller evt. tips om hvordan jeg kan komme meg ut av bronze.

-OJ
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Noen som har fått med seg den nye game moden? COF Jeg er i loading screen å skal til å teste den.. men finner ikke noe konkret info.

Jeg fant ut av det.. Den burde absolutt testes! du finner info her

Men tipper det er aprilspøk isch så den gjelder nok kun i dag..
Sist endret av Dr. fungitumb; 1. april 2014 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen som har fått med seg den nye game moden? COF Jeg er i loading screen å skal til å teste den.. men finner ikke noe konkret info.

Jeg fant ut av det.. Den burde absolutt testes! du finner info her

Men tipper det er aprilspøk isch så den gjelder nok kun i dag..
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du tippe at det er en aprilspøk?
Kan ikke bli mer obvious
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Vel, "captain obvious" Den nye game-moden (URF) vil være tilgjengelig i en uke i første omgang.

Var det forresten fler som fikk med seg kampen mellom TSM og c9 i URF mode? Det var festlige saker! 75 kills på 18 min xD
Sist endret av Dr. fungitumb; 1. april 2014 kl. 23:30.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvordan har du fått inn informasjon om hver spiller slik? Eller har du bare redigert?
Vis hele sitatet...
Den er ikke redigert, han bruker dette programmet her http://loloracle.net
▼ ... noen uker senere ... ▼
Cocain shop på euwest, kommer hjem i morgen så de blir 4 uker med gaming add meg
Jeg leter etter/vil starte et seriøst 5v5 team fordi jeg ser meg dritt lei av trolls i solo queue. PÅ EUW.

Jeg kan: top/jungle
Jeg kan ikke: Bot.
2000 normal wins
Spilt i 5 år
Er dia 1
-----
Vil ha folk som er minst dia 5 og helst over 18 år. Er du over dia 3 går det greit med folk som er under den alderen så lenge du tåler å ta imot kritikk.

Kan virke som en sur jævel her men det er fordi jeg har tapt 3 games på rad nå pga trolls (sist var "adc" ad amumu bot)