Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1375845
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=H-RFl...embedded#at=10

video av en av de som laga gruppa på facebook "Honor ABB"
Vis hele sitatet...
Kan noen få lagret denne video? Faen for en idiot..
Ridder av 1. klasse
På side 939 i boken, står det ganske omfatende forklart om de forskjellige klassene, A, B, C og D.
gidder ikke å poste det her, siden det var flere sider...
Eh, når har de gjort det? Jeg er ikke så inn i dette jihad-mølet men trudde primært at de angrep vestlige mål, spesielt amerikanske, da. Lenge siden jeg hørte om jihad i Yemen, f.eks.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Al Qaida har jo ALDRI angrepet sitt eget folk på egen jord.
Vis hele sitatet...
Bedre å kalle ALQaida for AlCIada. Det var CIA som stod bak mujahedeen som senere ble taliban og alciada.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Av de 300 tusen som har lest denne tråden er det sikker noen som har har forstått allvoret i dette..
Meg selv kan si at jeg har vist om dette lenge mer er for feig til å gjøre noe. (Jeg kunne aldri drept noen som en slags "Demonstrasjon") De fleste jeg kjenner vet at jeg er 100% imot utlendinger, men jeg har aldri sagt noe stygt til en.

Det bygges mosker, helligdager og kommer sikkert mye mer i fremtiden. Dette er bare begynnelsen.
Vis hele sitatet...

Begynnelsen på hva? At andre enn de kristne får leve ut sin tro? Voks opp.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Av de 300 tusen som har lest denne tråden er det sikker noen som har har forstått allvoret i dette..
Meg selv kan si at jeg har vist om dette lenge mer er for feig til å gjøre noe. (Jeg kunne aldri drept noen som en slags "Demonstrasjon") De fleste jeg kjenner vet at jeg er 100% imot utlendinger, men jeg har aldri sagt noe stygt til en.

Det bygges mosker, helligdager og kommer sikkert mye mer i fremtiden. Dette er bare begynnelsen.
Vis hele sitatet...
For dette var jo en aksjon mot moskeèr, og ikke rent massemord av hovedsakelig norske barn og ungdommer.
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Muslimske ekstremister angriper uskyldige vestlige for å vise at de ikke finner seg i vår kultur og oppførsel. Vestlige angriper uskyldige vestlige for å vise at de ikke finner seg i muslimsk kultur og oppførsel.

Hvor ender dette?
Vis hele sitatet...
At jeg flytter til Kina
Sitat av Mrd607 Vis innlegg
Kan noen få lagret denne video? Faen for en idiot..
Vis hele sitatet...
videon er lagret...

Idiot søtebror.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Har har da ikke fått frem noe budskap. Han har ikke oppnådd noe som helst, annet enn å få alle imot sin sak og alt han eventuelt står for.
Vis hele sitatet...
Å joda, det har han nok...
Bomben i Oslo, var den ment som en avledningsmanøver, eller prøvde han faktisk å ta knekken på Regjeringskontoret?
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Muslimske ekstremister angriper uskyldige vestlige for å vise at de ikke finner seg i vår kultur og oppførsel. Vestlige angriper uskyldige vestlige for å vise at de ikke finner seg i muslimsk kultur og oppførsel.

Hvor ender dette?
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra? Islamister angriper vestlige "uskyldige" for å vise sin motsky mot okkupasjon av muslimske land.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Av de 300 tusen som har lest denne tråden er det sikker noen som har har forstått allvoret i dette..
Meg selv kan si at jeg har vist om dette lenge mer er for feig til å gjøre noe. (Jeg kunne aldri drept noen som en slags "Demonstrasjon") De fleste jeg kjenner vet at jeg er 100% imot utlendinger, men jeg har aldri sagt noe stygt til en.

Det bygges mosker, helligdager og kommer sikkert mye mer i fremtiden. Dette er bare begynnelsen.
Vis hele sitatet...
Ja, la oss forby utlendinger, for det har all samhørighet med religion. Idiot.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Å joda, det har han nok...
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig. Hele verden står nå bak ham og gir han og hans idealer støtte.
Sist endret av Bamtox; 24. juli 2011 kl. 05:12.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Av de 300 tusen som har lest denne tråden er det sikker noen som har har forstått allvoret i dette..
Meg selv kan si at jeg har vist om dette lenge mer er for feig til å gjøre noe. (Jeg kunne aldri drept noen som en slags "Demonstrasjon") De fleste jeg kjenner vet at jeg er 100% imot utlendinger, men jeg har aldri sagt noe stygt til en.

Det bygges mosker, helligdager og kommer sikkert mye mer i fremtiden. Dette er bare begynnelsen.
Vis hele sitatet...
Er du imot islamiseringen eller utlendinger generelt?

Dette er bare begynnelsen ja..
Hvis ingen gjør noe med det!(På en mer humanitær måte enn ABB såklart)
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Bomben i Oslo, var den ment som en avledningsmanøver, eller prøvde han faktisk å ta knekken på Regjeringskontoret?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det bare var avledningsmanøver. hvis målet var å drepe alle folka i regjeringen, kunne han ha satt timingen til noe tidligere på dagen, og helst ikke midt i sommerferien.

Å bygge moskeer er jo ikke islamisering. Vi har templer og synagoger også
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Ja, selvfølgelig. Hele verden står nå bak ham og gir han og hans idealer støtte.
Vis hele sitatet...
Bare vent å se da.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Bare vent å se da.
Vis hele sitatet...
Klart det, regner med at dreping av barn vil bli sett på som en heltedåd i løpet av få uker.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av ballestank Vis innlegg
Er du imot islamiseringen eller utlendinger generelt?

Dette er bare begynnelsen ja..
Hvis ingen gjør noe med det!(På en mer humanitær måte enn ABB såklart)
Vis hele sitatet...
I lys av de siste dagers hendelser, tror jeg dette er feil fora å dra frem deres mørkebrune holdninger. Hvis du sliter sånn med å respektere andre mennesker og deres verdi uavhengig av tro og religiøs overbevisning, så foreslår jeg at du gjør noe med din egen usikkerhet, isteden for å sitte her og kaste bensin på bålet.
Sist endret av Heffalompen; 24. juli 2011 kl. 05:15.
Verden blir bare sykere og sykere, the dominator culture..
Sitat av Taake Vis innlegg
Begynnelsen på hva? At andre enn de kristne får leve ut sin tro? Voks opp.
Vis hele sitatet...
Dette er da et senario(?) på hva som kommer til å skje med den invandrings politiken som vi har i norge. Hvis det er flere muslimer i norge er det bare et tidsspørsmål om når dette blir en muslimsk stat med Muslimske ledere.

Tenk deg at norge har 40 % muslimer og et muslims parti på stortinget. ca 95% av de muslimske ville da stemt på dette partiet, mens normenn ville fordelt stemmene sine på de forskjellige partiene. Da vinner muslimske parti = mer innvandring, hijab påbud for alle, tvangsgifting, Ikke talefrihet etc. Dette er bare et scenario da, som mest sansynlig er i hodet til ABB og meg hvis jeg skal overdrive.
Sitat av noy Vis innlegg
Eh, når har de gjort det? Jeg er ikke så inn i dette jihad-mølet men trudde primært at de angrep vestlige mål, spesielt amerikanske, da. Lenge siden jeg hørte om jihad i Yemen, f.eks.
Vis hele sitatet...
Anbefaller deg til å følge litt mer med på eksempelvis Al Jazeera, norsk media har en tendens til å lage fillesaker av det som skjer i midtøsten (tenker naturligvis ikke på Palestina-Israel nå).

Jeg er nok for lat og trøtt til å begynne å søke opp på google ("selvmordsbomber pakistan/irak/afghanistan al qaida" f.eks), men du finner dessverre titalls av slike saker.

Anders sitt mål er også å oppfordre til å først utslette sosialister (roten) så muslimer i Europa om jeg ikke har misforstått helt?
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Bomben i Oslo, var den ment som en avledningsmanøver, eller prøvde han faktisk å ta knekken på Regjeringskontoret?
Vis hele sitatet...
Etter min tolkning en avledning, for å sysselsette Beredskapstroppen så ABB fikk ro og tid på Utøya.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Klart det, regner med at dreping av barn vil bli sett på som en heltedåd i løpet av få uker.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kunne jeg ikke vært som du? sukk
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Dette er da et senario(?) på hva som kommer til å skje med den invandrings politiken som vi har i norge. Hvis det er flere muslimer i norge er det bare et tidsspørsmål om når dette blir en muslimsk stat med Muslimske ledere.

Tenk deg at norge har 40 % muslimer og et muslims parti på stortinget. ca 95% av de muslimske ville da stemt på dette partiet, mens normenn ville fordelt stemmene sine på de forskjellige partiene. Da vinner muslimske parti = mer innvandring, hijab påbud for alle, tvangsgifting, Ikke talefrihet etc. Dette er bare et scenario da, som mest sansynlig er i hodet til ABB og meg hvis jeg skal overdrive.
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig. Muslimer flest stemmer venstresiden, om de idet hele tatt tar bryet om å "stemme".
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Fordi hele greia er en PR-operasjon for å sette tankene hans på kartet, og dermed inspirere andre til å bli med på kampen hans mot kulturmarxistene og muslimene.

Alt er nøye planlagt. Videoen, boken, osv. Alt for å bygge opp haugevis av omtale, også av ideologien hans. Flere får høre om det, og da blir det flere mulige rekrutter.

Han ønsker å sette dagsorden.
Vis hele sitatet...
Øh, jeg tror det er på tide med en "reminder". Kan vi ikke bare være enige om at vi ikke lar ABB få denne gleden som hemmeligegreier så godt oppsummerer for oss i sitatet. T.o.m. jeg - i det jeg leste sitatet her - er ikke så dum at ikke jeg forstod at en slik "reminder" måtte komme en eller annen gang i denne tråden. Lag heller en egen tråd om rasisme og sånt
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Hvorfor kunne jeg ikke vært som du? sukk
Vis hele sitatet...
Siden du sier rett ut at du støtter en person som har massakrert nesten hundre mennesker, så hadde det vært flott.
Sist endret av Bamtox; 24. juli 2011 kl. 05:24.
Sitat av civix Vis innlegg
Hvor har du det fra? Islamister angriper vestlige "uskyldige" for å vise sin motsky mot okkupasjon av muslimske land.
Vis hele sitatet...
Er det den ignorante folkegruppen som tar avgjørelsene om en krig og okkupasjon? Nei... Sivile er nok uskyldige.

Det spørsmålet du stiller er egentlig urelevant ettersom jeg helt klart tolker ordet oppførsel helt annerledes enn deg og vi egentlig er enige, med unntak av hvem som er uskyldige og ikke.
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
I lys av de siste dagers hendelser, tror jeg dette er feil fora å dra frem deres mørkebrune holdninger. Hvis du sliter sånn med å respektere andre mennesker og deres verdi uavhengig av tro og religiøs overbevisning, så foreslår jeg at du gjør noe med din egen usikkerhet, isteden for å sitte her og kaste bensin på bålet.
Vis hele sitatet...
Så du vil leve under ett muslimsk rike om noen år? Jeg respekterer at folk har sin egen tro. Hva har "mørkebrune" med dette å gjøre? Kan ikke jeg være muslim fordi jeg er hvit?
Sitat av ballestank Vis innlegg
Er du imot islamiseringen eller utlendinger generelt?

Dette er bare begynnelsen ja..
Hvis ingen gjør noe med det!(På en mer humanitær måte enn ABB såklart)
Vis hele sitatet...
Som jeg sa i første posten min så er jeg imot alle utlender som ikke er fra Vesten, dvs afrikanere, muslimer, noen øst europeere, og alt under USA.
Glemte å ta den blåe pilla mi idag forstår du, er nok snart som du.
Er det bare rasistene og massemordsupporterne som fremdeles er våkne her?
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av noy Vis innlegg
Lag heller en egen tråd om rasisme og sånt
Vis hele sitatet...
Enig. Denne tråden har vært veldig informerende siden igår. Mange har sagt selv at den er mye lettere å holde følge med, istedenfor Vg,DB,Aftenposten, NRK osv.

La oss ikke starte en debatt midt i tråden her. Det kan vi heller lage en ny en for, hvis det er absolutt nødvendig.

Ellers vil jeg bare takke alle dere som holder oss oppdatert som er på jobb etc, som ikke har sjangsen til å titte tv, eller bla gjennom avisene hele tiden.

Noen som foresten har en link til denne videoen som han la ut på internet?
12 minutter lang visstnok.
@ballestank

Viss du ikke vet hva mørkebrune holdninger vill si foreslår jeg at du leser deg en bok eller rett og slett googler det.
Sist endret av danseku; 24. juli 2011 kl. 05:28.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Siden du sier rett ut at du støtter en person som har massakrert nesten hundre mennesker, så hadde det vært flott.
Vis hele sitatet...
ABB fikk frem poenget sitt. Det sitter hundrevis og leser manifestet hans på dette gitte tidspunktet.. Kanskje tusenvis(engelsk manifest og saken er verdenskjent). Min èn person er nødt til å bli påvirket av dette og det er det han vil. Han skjønte antakeligvis at han ikke kom til å vinne frem med denne ène terrorhandlingen(som viste seg å få en verdensrekord i antall drepe i èn massaker).

Det er en grunn til at han skrev et manifest på 1500 sider, og det var ikke for å gi media noe å skrive om...
Tåkelegging under beklagelsesteppet:
- I dag er alle Frp-ere AUF-ere
- Jeg ble som sagt gjort kjent med det i morges, og er dypt rystet, sier Frp-leder Siv Jensen til Aftenposten.no.
Vis hele sitatet...
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4181267.ece

Idag vet vi hvilke høyreekstremister som søker makta via hatpartiet FRP, som "tilfeldigvis" også støtter Israel.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Dette er da et senario(?) på hva som kommer til å skje med den invandrings politiken som vi har i norge. Hvis det er flere muslimer i norge er det bare et tidsspørsmål om når dette blir en muslimsk stat med Muslimske ledere.

Tenk deg at norge har 40 % muslimer og et muslims parti på stortinget. ca 95% av de muslimske ville da stemt på dette partiet, mens normenn ville fordelt stemmene sine på de forskjellige partiene. Da vinner muslimske parti = mer innvandring, hijab påbud for alle, tvangsgifting, Ikke talefrihet etc. Dette er bare et scenario da, som mest sansynlig er i hodet til ABB og meg hvis jeg skal overdrive.
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal gi et eksempel burde du vel bruke et hvor de faktisk får FLERTALL på stortinget? Dersom det er som du sier at det muslimske partiet får 38 % (0,4*0,95) av de totale stemmene må de fortsatt samarbeide med noen andre for å få flertall og reell makt.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Som jeg sa i første posten min så er jeg imot alle utlender som ikke er fra Vesten, dvs afrikanere, muslimer, noen øst europeere, og alt under USA.
Vis hele sitatet...
På hvilket grunnlag?

Er du mot dem i sin helhet, eller bare i Norge?
Noen som foresten har en link til denne videoen som han la ut på internet?12 minutter lang visstnok.
Vis hele sitatet...
http://www.liveleak.com/view?i=093_1311453213
Virker som om noen her trenger et tragikomisk smil rundt munnen på denne tiden av døgnet:

Saturday May 14 - Day 13: I continued to synthesize acetylsalicylic acid from aspirin.
It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a
great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today,
online.
Vis hele sitatet...
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Som jeg sa i første posten min så er jeg imot alle utlender som ikke er fra Vesten, dvs afrikanere, muslimer, noen øst europeere, og alt under USA.
Vis hele sitatet...
Jammen så fint da. Kan ikke du bare gå å drepe uskyldige barn du også da.
Sitat av brsbent Vis innlegg
På hvilket grunnlag?

Er du mot dem i sin helhet, eller bare i Norge?
Vis hele sitatet...
Er imot de pga tenkemåten og kulturen deres, men hva de gjør i afrika bryr jeg meg ikke om, men når de kommer til norge blir jeg selvfølgelig ikke glad..
Sitat av danseku Vis innlegg
@ballestank

Viss du ikke vet hva mørkebrune holdninger vill si foreslår jeg at du leser deg en bok eller rett og slett googler det.
Vis hele sitatet...
fant dette:

- Thor Heyerdahl hadde ingen brune holdninger
P4 Innenriks 21. November 2005 15:34

Det er tullete å påstå at Thor Heyerdahl var rasist
Vis hele sitatet...

Uenig? Forklar meg.
Sitat av ribtin Vis innlegg
Jammen så fint da. Kan ikke du bare gå å drepe uskyldige barn du også da.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig i hva han gjorde, men det er grunnlaget for det jeg er enig i.
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Som jeg sa i første posten min så er jeg imot alle utlender som ikke er fra Vesten, dvs afrikanere, muslimer, noen øst europeere, og alt under USA.
Vis hele sitatet...
Dette blir bare usaklig og på kanten til trolleri, ignoranse om ikke annet...
Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Jeg er helt uenig i hva han gjorde, men det er grunnlaget for det jeg er enig i.
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du egentlig? Hvordan skiller du de du liker og ikke liker? Går det en grense ved landet eller hvordan fungerer dette?
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Er det bare rasistene og massemordsupporterne som fremdeles er våkne her?
Vis hele sitatet...
Jeg er så JÆVLIG lei idioter som deg.

Nå skal jeg se på film, takk for idag.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Virker som om noen her trenger et tragikomisk smil rundt munnen på denne tiden av døgnet:
Vis hele sitatet...
Haha! Takk Jotun, den trengte jeg

Håper han ikke strevde for mye med acetylsalisylsyra si da
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Hvis du først skal gi et eksempel burde du vel bruke et hvor de faktisk får FLERTALL på stortinget? Dersom det er som du sier at det muslimske partiet får 38 % (0,4*0,95) av de totale stemmene må de fortsatt samarbeide med noen andre for å få flertall og reell makt.
Vis hele sitatet...
i 2050cirka så er det nok ikke no problem for muslima å bli i flertall.
Sitat av ribtin Vis innlegg
Jammen så fint da. Kan ikke du bare gå å drepe uskyldige barn du også da.
Vis hele sitatet...
Helt usaklig argument. Man kan ha et visst syn på hvordan ting bør være uten å bli sammenlignet med en annen person som deler synet. Det er mange som har de samme bekymringene som ABB har, betyr det at de er barnemordere? - Nei!

Om man liker fotball, og en hooligan eller casual dreper en rivaliserende supporter, er man da også en potensiell morder?

Om en som stemmer RV en serie-voldtektsmann, er da andre RV-sympatysører mulige voldtektsmenn?

Eller for å komme med et mer aktuelt eksempel, om en kristen person spiller wow og digger følelsen av å drepe en boss, vil den personen være mer 'inclined' til å utføre syke handlinger fordi ABB også var det?

Selvfølgelig usmakelig å diskutere disse tingene akkurat nå - men viktig å skille mellom person og sak, en sak som forøvrig er et reellt tema.
Lest 4-500 sider nå fra side 800 og utover.

Den lange versjonen er;
-Bokens hovedkrav er 1. Oppløsning av EU 2. Deportasjon eller likvidering av samtlige muslimer i Europa. 3. Erstatning på 500miliarder euro til det serbiske folk og militære aksjoner mot Albania og Kosovo.
-Den orginale planen gikk på å skaffe circa 30mil NOK for å skape en organisasjon i stand til å spre boken på en fredelig måte, men ABB klarte ikke å skaffe nok penger. 2-2-7 var en backup-plan og ett PR-stunt for å spre boken på verdensbasis.
-ABB oppfordrer til terroraksjoner og spesifikke snikmord mot hovedsaklig politikere, byrokrater, journalister og spesielt, men ikke utelukkende, sosialister. Dette fordi han hevder de alle er skyldige i å direkte og indirekte støtte "islams angrep på europa." Alle som stemmer eller kan komme til å stemme på noe annet enn "the only anti-multicultural party in Norway" er dessuten legitime mål for drap og likvidering. Men FRP er også beskrevet som legitime mål i og med at de ikke de ikke er radikale nok. Tall som går igjen er at 85-95% av alle i Europa er så onde at de er legitime mål for henretting og terroraksjoner.
-ABB hevder at det er en symbiose mellom Islams radikalisering og Tempel Ordenens styrke, jo sterkere den ene blir jo sterkere vil den andre bli, og ønsker derfor å radikalisere islam ved terrorasksjoner mot muslimer. Dette er for å skape polarisering i samfunnet og en reel krigssituasjon mellom kristene og muslimer.
-ABB oppfordrer spesifikt til drap på minimum 2 milioner europere som hevnaksjon for drap på; 1. Europere av muslimer. 2. Serbere drept av NATO, og 3. Barn tatt abort på av europeiske kvinner fra 1950 til 2010. ABB vil gjerne ikke gå over dette tallet (2milioner) i og med at det ville være å betegnes som smakløst å ta for kraftig hevn.

Den korte versjonen;
Teksten er full av virkelighetsfjernt svada. Jeg gidder ikke lese mer, og tviler på at jeg kommer til å beære ABB ved å høre på hva han har å si i rettsaken.
Sist endret av Viktahr; 24. juli 2011 kl. 05:49.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.