Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 879
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tungt å alltids måtte være våken 12+timer etter noen striper
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen din hiver sikkert quetiapine etter det om du spørr om noe for søvnproblemer. C preparat som funker som bare det mot speed.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quetiapine.
Gå til legen, si du har angst, ikke får sove, er deprimert, er urolig og eller lignende så får du det nesten garantert.
Er vel snart så man får quetiapine mot hodepine, mageproblemer, kreft, aids, forkjølelse osv osv osv også..
Trenger du søvn akkurat nå mener du eller noe du kan få tak i på forhånd?

Akkurat nå ville jeg isåfall tatt et par øl og så røykt masse hasj om du har tilgang til det. Går du til butikken blir du sikkert litt mer sliten så åpner salget om en time ca, hasj er kanskje værre å få kjøpt før utpå dagen siden ingen som røyker er våken 7 på en lørdag.

På lengre sikt kan det være bedre å få quetapin/seroquel enten av legen eller kjøpe/bytte med noen. Det beste jeg sovner av er en zyprexa og en quetapin. Nozinan er og fint. Benzo kan funke men fort at man heller vil være våken enn og sove. Bare pass på speedbruken det kan fort bli oftere når man har piler og garantert sovner. Seroquel gjør hvertfall meg litt likegyldig og treig neste dag, men spesielt om jeg tar det hver 3-4 dag, sover og så speeder igjen så blir hodet helt utslitt og tomt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg prøvde Quetiapine for første gang i går kveld (2x25mg) og sovnet innen 40 minutter. Sov bedre enn jeg har gjort på lenge, vi snakker mer sammenhengende og lengre søvn. Føler meg opplagt i dag. Disse fungerte mye bedre enn Vallergan, Atarax o.l (som begge gir en hangover dagen etter)

Meeen, i dag var det blod i anus. Finner ingenting under 'bivirkninger' som kan forklare det. Sikkert en merkelig tilfeldighet, men tar ikke flere av dem før jeg har snakket med legen.

NB: Bruker ikke speed. Hasj hjelper ikke lenger nevneverdig med søvn.