Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 625
Har 01-02 med hasj skal ha urin prøve kankje mandag til onsdag. Jeg er vel rein fra 4 trekk med 0.2 vis jeg svetter trener og drikker mye appelsin juice i helga. Tenker og røyke ikveld. Veier under 70 kilo er lav og lite fett mest muskler og trener aktivt. Høy forbrenning. Er vell trygt det?
Anonym bruker
"Sinna Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er første jointen din på 6 mnd så skal det gå bra men jo oftere du har røyka jo lengre kan det spores på test.
Er første gang på 4 måneder ca. Men godt og vite da kan jeg røyke forhåpentligvis uten og få super angst
Ja det skal gå bra det!
Hvor ofte røyka du for 4 mnd siden? Om det er mandag du må pisse hadde ikke jeg tatt sjansen men folk er forskjellig.
Mest sannsynlig er det ikke før tirsdag kan være seinere også og kan utsette prøven om det skjer på mandag. Slet mye med angst av hasj før så røyka bare når jeg ruste meg på andre stoffer. Som piller ogsånn. Men røyka overdrevent mye når jeg først røyka da