Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 571
Har hatt ett par sånne k safe med tidslokk, som desverre har blitt knust med hammer, så fant jeg denne! https://www.geniehand.com/
Skal vel godt gjøres å komme seg inn i denne safen, eller hva tenker dere!
Jeg tenker at hvis det er dop som skal oppbevares i safen, så tror jeg det ikke er en veldig god idé.

Som du nevner, hvis du virkelig vil åpne den så klarer du det.

Har ingen erfaring selv, selvom det var noe jeg vurderte selv back in the days..
En helt enkel k-safe burde være godt nok. Jeg tipper at du begynner å lure deg selv hvis du kjøper denne. Da mener jeg for eksempel ved å ikke låse inne alt og så videre. Jobb med deg selv heller, ikke særlig kult å være avhengig av dette for å ikke gå overbord.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Problete med en ksafe er ett kakk med hammmeren så er du inne. Denne må du til med vinkelsliper i flere timer for å ha sjangs. Folk er forskjellige jeg hadde hatt godt nytte av en slik tror jeg
Da syns jeg du skal gå for en sånn. Litt stiv pris(?) men det ser iallefall ut som ordentlig kvalitet.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Problete med en ksafe er ett kakk med hammmeren så er du inne. Denne må du til med vinkelsliper i flere timer for å ha sjangs. Folk er forskjellige jeg hadde hatt godt nytte av en slik tror jeg
Vis hele sitatet...
Flere sekunder, i hvert fall. Veggene er 1.5mm tykke.