Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1002
Hei! Jeg har xp på pc'en min atm. Brente en win7 cd, som visstnok var vellykket. I BIOSen står cd-rom på topp i boot lista, og i tillegg trykker jeg f8 under oppstart og velger å starte fra cd-rom. LIKEVEL starter pcen opp som vanlig. Er problemet at ISO fila ikke fungerer, eller kan det være noe annet? halp.
Prøv med CDBurnerXP og velg "Burn ISO image"
Trådstarter
8 0
Takk for tipsene Broren min kommer i morgen med en CD som funka for han. Hvis den ikke funker så skal jeg prøve de
Last ned en annen versjon av win 7. Du mangler boot-delen, eller hva man skal kalle det. Forslagene som er her fra før kompliserer barer problemet. Finn en versjon med gode kommentarer <
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Forslagene som er her fra før kompliserer barer problemet.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte? Hva om OP bare har kopiert ISO filen over på en CD? En skikkelig reburn bør alltid være første steg hvis noe ikke funker, er ikke vits å laste ned en helt ny fil bare for å gjøre samme feil om igjen.
Trådstarter
8 0
Den versjonen jeg valgte hadde rundt 3k seeds og 30 sider med gode kommentarer :P spørs om brenninga ikke funka helt. Får uansett sett i morgen om det var brenninga eller pcen det er noe galt med.
Sist endret av wildhack; 19. desember 2013 kl. 23:56.
Sitat av wildhack Vis innlegg
Den versjonen jeg valgte hadde rundt 3k seeds og 30 sider med gode kommentarer :P spørs om brenninga ikke funka helt. Får uansett sett i morgen om det var brenninga eller pcen det er noe galt med.
Vis hele sitatet...
Husk og brenn i lav hastighet

Sitat av fatfro Vis innlegg
På hvilken måte? Hva om OP bare har kopiert ISO filen over på en CD? En skikkelig reburn bør alltid være første steg hvis noe ikke funker, er ikke vits å laste ned en helt ny fil bare for å gjøre samme feil om igjen.
Vis hele sitatet...
Om han kopierer ISO filen over på en cd vil vel ikke de andre forslagene over fungere vel?

Reburn er ikke vits så fremt man ikke vet hva man gjorde feil. Det har ingen hensikt å brenne seg to ganger bare for å sjekke, noe som de andre forslagene gjorde. Man må finne en kopi som funker, ikke eksperimentere med brenneprogram, da de fleste faktisk funker som de skal, i motsetning til "mange versjoner av windows".

Uansett, jeg vil anbefale powerISO.
http://msft.digitalrivercontent.net/win/X17-24394.iso Windows 7 Ultimate x86 English
http://msft.digitalrivercontent.net/win/X17-24395.iso Windows 7 Ultimate x64 English

her er linker til microsoft sine egne ISO-filer for nedlastning av windows 7 ultimate (med SP1 inkludert), så trenger man ikke uroe seg for virus, trojanere etc som kan ligge på en versjon som ligger ute som torrent. Bare velg den versjonen du trenger.
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Om han kopierer ISO filen over på en cd vil vel ikke de andre forslagene over fungere vel?
Vis hele sitatet...
Sitat av suppesos Vis innlegg
Prøv med CDBurnerXP og velg "Burn ISO image"
Vis hele sitatet...
Om TS klarer å trykke på anvist knapp skal ikke det være noe problem

Husk også å styre unna oppdatering "KB971033" under WinUpdate. Ikke umuligt du må kjøre WAT Remover også om bakgrunnsbildet ditt plutseligt skulle bli svart.