Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 993
Hei!


For 2 år siden hadde jeg en utrolig sterk episode på LSD.

Jeg brukte viljestyrken min til å "komme tilbake til virkeligheten" og trippen slutten.

Et par dager senere tar jeg meg en joint, å fy faen jeg knekker sammen og begynner og gråte.

Etter dette får jeg kraftige spenninger i hals, nakke, kjeve og øyne. Slet med å prate med fokl og utviklet noen slags angst/PTSD symptomer.

Jeg har tatt LSD flere ganger før dette uten noen bivirkninger, tvert imot har jeg hatt en afterglow.


Etter denne hendelse har jeg prøvd mye forskjellig.
Meditasjon over lengre tid, kutte ut weed og annen rus i opptil 3 måneder, pusteøvelser, healing osv.

Har også prøvd å ta små doser LSD uten hell. Begynner å spy, skjelve og får spenninger og er satt ut et par dager.


Jeg kommer til å ta en ayuascha sermoni hvis det ikke blir bedre.

Men disse symptomene har ikke gitt seg etter 2 år.

Har fortsatt spenninger i kjeve og øyne, selvom det har blitt bedre
Lurer på om noen andre har opplevd noe lignende eller har noen tips om hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker
"Halvfylt Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke så god erfaring med akkurat LSD, men det burde være noen som kan hjelpe her.
Det er mulig det var for komplisert for deg kmsc, men det er du som ikke gir mening.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann! Først av alt, du er ikke alene når det kommer til å ha recovere fra en slik hendelse. For å recovere fra en såpass traumatisk LSD tripp så holder det nok ikke dessverre ikke alltid med 3 måneder rusfrihet. Kroppen din sin reaksjon er nok assosiasjoner til hva som skjedde. Weed er psykedelisk, effektene av weed etter en slik hendelse er veldig individuelt, men det beste er å holde seg unna all rus, inkludert fyll (alkohol), og bearbeide alt som dukker opp under den prosessen. I stedet for å undertrykke tankene du får, aksepter det som har skjedd og bearbeid tankene du får. Uansett hvor vanskelig det er, i min erfaring "resettes" helbredelsesprosessen dersom jeg ruser meg på noe, spesielt weed. Jeg tenker at symptomene du opplever er kroppen sin måte å føre angsten på. Jeg tror ikke at mer rusmidler er løsningen.

Hang up the phone. Ting vil bli normalt igjen, men før det blir det må du akseptere hva som har skjedd og ikke ruse deg mer, på en god stund. Vil anbefale en god stund med rusfrihet. Du sier 3 mnd ikke hjalp, men det er en god start. Prøv deg på minst 6 mnd denne gangen. I mellomtiden, bearbeid tankene dine, ta vare på kroppen din. Merker du det blir for mye anbefaler jeg en psykolog og en god fastlege.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Zeelot Vis innlegg
Jeg brukte viljestyrken min til å "komme tilbake til virkeligheten" og trippen slutten.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hvordan dette skjedde? Og hvor mye LSD hadde du tatt? Har tidligere lest her inne at en eller annen psykadelika guru (Terence McKenna eller noen andre) har anbefalt å ikke prøve å stoppe en trip med antipsykotika eller benzo, pga grunner jeg ikke helt husker.

Dette skiller seg jo litt fra det igjen mtp at du sier at du brukte ren vilje, men ettervirkningene kan jo i teorien være noe av det samme.