Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1163
Hei. Jeg røykte 4-5 jointer med hasj forrige helg og skal på jobb først kommende Onsdag, jobber på båt så vi får uregelmessige pisseprøver. Bortsett fra forrige helg har jeg ikke røykt på over 6 mnd.

Har lest litt på nettet og den ene siden sa at "one time use" vil vare i urinen i 1-6 dager. "Moderate user" 7-13 dager. Vet at det er forskjellig fra person til person og hvor mye man trener, drikker etc. Men er det noen som kan bekrefte dette? At tiden stemmer sånn ca?.

Frister å røyke en liten til før jobb men vet ikke om jeg tør, selv om urin prøvene er ganske sjeldne
Ja det stemmer ganske så bra det.
Det vil muligens gå greit å ta en liten en før jobb, men du vet jo aldri.. plutselig står de der og skal ha en prøve.
Det er vel strengt tatt å gamble. Er du glad i jobben din? Synes du konsekvensene OM du blir testet og den slår ut er verdt det?
Sitat av kv81 Vis innlegg
Det er vel strengt tatt å gamble. Er du glad i jobben din? Synes du konsekvensene OM du blir testet og den slår ut er verdt det?
Vis hele sitatet...
Enig. Dropp det hvis du er glad i jobben din.
Jeg gjorde akkurat det du skriver her, hadde friperiode på 7 dager , røyka 1 joint første dagen jeg var hjemme , og dro ombord etter de 7 dagene var over. 5 dager etter jeg kom ombord kom de på uanmeldt urinprøve testing og jeg var positiv og mista jobben min :/ så det er ikke og anbefale i det hele tatt
Det er en gamble og du røyker hvertfall ikke en til nå før onsdag om du vil prøve å pisse reint