Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2794
hey, først inlegg her. klart å få tak i oxycontin, eller stjelt fra familie. leste for en stund siden at man kan få morfin lignende rus. hvordan kan jeg få best effekt av de, fortest mulig og evnt hvor mye? er 5mg depottablett, har et brett.
Sett at du ikke har toleranse skulle 5mg knust til pulver være nok for en fin form. Dette er dog veldig sterke saker, så vil råde deg til å være forsiktig. Både i forhold til overdose og avhengighet.
Du stjeler smertestillende medisiner fra din egen familie? Vel, håper ikke personen har noe særlig bruk for dem i hvert fall...

5mg er veldig lite etter min mening. 15-20mg tror jeg vil gi deg en fin rus. 20mg funket bra for min egen del. Råder deg også til å vise varsomhet, opioder er ikke til å spøke med.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
5mg er veldig lite etter min mening. 15-20mg tror jeg vil gi deg en fin rus. 20mg funket bra for min egen del. Råder deg også til å vise varsomhet, opioder er ikke til å spøke med.
Vis hele sitatet...
Hm, da må dette variere veldig. Opererte for en liten stund siden og fikk i den forbindelse et par 5mg oxynorm. Fikk en finfin form etter bare en av de.
Vist du fikk en veldig fin form av 5mg så tror jeg du er litt sensitiv for stoffet. 5mg er en veldig lav dose, men noen er mer sensitive for visse stoffer enn andre, så det er altids lurt å begynne litt forsiktig og heller redosere senere.

Etter min egen erfaring så vill 10 - 15mg gi en fin form for en som ikke har noen toleranse. Om man er av den typen som trenger litt mer så kan det hende man trenger 20+
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er 16 år å prøvde 20mg kjøpt ifra deepweb, kjente ikke en dritt
Sitat av Alge Vis innlegg
Vist du fikk en veldig fin form av 5mg så tror jeg du er litt sensitiv for stoffet. 5mg er en veldig lav dose, men noen er mer sensitive for visse stoffer enn andre, så det er altids lurt å begynne litt forsiktig og heller redosere senere.
Vis hele sitatet...
Hm, ja det er mulig. Lurer på om det gjelder opiater generelt, ettersom at jeg alltid har fått god funk på mye lavere doser en det som liksom skal være rusgivende. Trenger f.eks. ikke mer en 3-4 pf (90-120mg kodein) for en real funk. Tar jeg 7stk (210mg) kommer de opp igjen. Dette er uten toleranse vel og merke.