Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4521
Hei og hå !

Vi er 3 kamerater som skal på "ture" tur i skauen og lurer på om noen her inne har funnet en bra plass der ute med flott natur, kanskje litt utsikt eller no.
Er ikke alle som er i god form så noe 4timers mars er vel ikke no særlig.. Men et sted utenfor oslo man kan ta bussen til og gå et stykke. Vi skal bli der over natta og jeg tar med gapahuken i tilfelle regn. Anyone?
Er ikke så godt kjent i skogene rundt Oslo, men det er endel fine steder i området rundt sognsvann.
Rundt lutvann på andre siden av Oslo er det også ganske fint. Begge stedene er det relativt lett og komme seg med kolektiv transport
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Morsomt, har lurt på det samme selv. Øyungen fra skar i groruddalen så også lovende ut. Mulig det begynner å bli mye folk der nå som varmen nærmer seg.
Ta dere en tur til hjemstedet mitt,Bjørkelangen.
Åkrer,skoger og tjern.
▼ ... over et år senere ... ▼
hadde vært gøy å høre hvor folk har vært i oslo området!
Selv var vi 4 gutter på tur rundt grefsenkollen, vi gikk ikke langt unna stien en gang. tok to sukkerbiter. holy shit! husker jeg klamret meg til et tre og følte energien til alle i skogen. ikke nok med at vi var alt for nærme folk, men vi begynte å bevege oss, som om vi gikk på tur. har aldri følt meg så feilplassert når du møter vanlige turgåere mitt i trippen.

har så lyst til å trippe igjen i en skog i oslo og omheng, men det å finne et sted hvor du kan høre på musikk og røyke weed uten at du trenger å se noen andre personer. Er det i det hele tatt mulig å gjøre det på dagtid?
Naturen er et av de beste stedene, der kan du så å si gjøre alt du ønsker uten at andre personer trenger å bry seg, det funker like fett på dagtid som på nattetid (dog er det mindre folk ute om natten)

Sognsvann har jeg vært på skogsfest ved et par anledninger, chill sted.
Samme med lutvann, utrolig fint der også.
Ser begge 2 er nevnt tidligere, men det er basicly bare å finne et kart og lete etter et sted som kan se bra ut (og som det er mulig å gå til)
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte jeg skulle ta en tur i skogen i Oslo området. Lurte på om noen har noen tips til en 3-4 timers utflukt?
Har sett for meg Lillomarka eller Østmarka, føler det kan være for mange folk / skispor i Nordmarka i helgen.