Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2546
Finnes det en enkel måte å finne registrerte mail adresser på? (Skille brukte fra ubrukte)
Ta fx Hotmail, hvis du vil registrere en adresse,
sjekker hotmail om denne addressen er ledig
eller ikke. (Ikke i 99% av tilfellene)
Hvordan gjøres dette?

------------------
Fight the Power, Surf the Edges
Jeg vil tro at de har en database med alerede registrerte brukere, så de sjekker vel mot den.


Kongen

Better than thou.
Riktig som Kongen (uhm) sier det ja bare en database.. Letteste måten å sjekke opp det på. Hvorfor spør du?

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
han har vel tenkt å lage seg en liten spam liste...
siden det er sååå mange hotmailadresser som er tatt må det gå å finne en lang liste med navn og sette @hotmail.com bak... hehe...
Jeg sendte ca 30 000 spam mail en gang..

Alle var @telenor adresser,
og det tar ikke mer enn noen minutter å skaffe listen.
Og ca 20 min å sende mailene.

Og da brukte jeg dialup.


Tidligere, når telenor hadde login.sol.no,
ville det gått an å skaffe en liste over alle telenor adressene.

Den metoden jeg brukte, kan benyttes på haugevis av ISP'er.
Og da kan en fort bygge opp en mail liste på noen hundre tusen..

Jeg er ikke på noen måte en fan av spam mail,
tvert imot.
Jeg ser helst at det ikke skal være mulig å lage slike mail lister så enkelt.

------------------
___________________
www.G N E S E R.com
det er ikke særlig smart å sende spam fra sin egen pc... det som er mye smartere er å få et cgi skript til å gjøre det. du legger cgi skriptet på en server i pakstan (hvis de har sånt der) og når du er inne på den serveren i pakistan bruker du en proxy server i for eksempel uganda. da er dritvanskelig å finne tilbake til avsenderen..
Hva har man offentlige bibliotek til?
http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif
til å surfe anonymt +-+- skolen er også en grei plass.

Og når vi snakker om skolen vil det være vansklig å komme inn på fylkets databaser og forandre karakterene..

Jeg kunne tenke meg å forandre spesielt tysken, ellers er jeg fornøyd..

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
på offentlige bibliotek er det bare gamle vrak av noen pcer som kun egner seg til å finne ut når ibsen ble født. dessuten fører de der bibliotekskjerringene logg over hvem som brukte pcen da og da så det blir lett sport opp... men pakistan derimot...
Det er jo bare og skrive under med Arne Hansen da, eller Jul E Nissen... det gjør jeg alltid...

------------------
sugx