Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1517
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt meg pepper som jeg prøvde med nåla, det ga et kick før det bare satte meg i en instant nedtur, skjønte fort at jeg hadde blitt bøffa. Men så er spørsmlålet: Har noen av dere opplevd speed som kun funker oralt? Da tenker jeg på fks deksamfetamin som har blitt brukt til å blande inn istede for amf som funker via nåla.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tittelen skulle ha vært: Amf som kun gir funk oralt?
koffein?

Blir det bomull i sprøyta eller beggeret? Altså sånn knakere ofte kaller gelatin bøff av en eller annen grunn jeg ikke forstår.
Sist endret av DrPerception; 15. april 2019 kl. 09:41.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
koffein?

Blir det bomull i sprøyta eller beggeret? Altså sånn knakere ofte kaller gelatin bøff av en eller annen grunn jeg ikke forstår.
Vis hele sitatet...
Hadde bomull i begeret selvfølgelig skøyt kanskje 4 ganger før jeg ga opp.
Hadde tenkt å satse på at den hadde en type amf som blir omdanna i leveren som fks deksamf som er i attentin.
Droppa resten i rizla igår da jeg ikke fikk no svar: Null funk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde bomull i begeret selvfølgelig skøyt kanskje 4 ganger før jeg ga opp.
Hadde tenkt å satse på at den hadde en type amf som blir omdanna i leveren som fks deksamf som er i attentin.
Droppa resten i rizla igår da jeg ikke fikk no svar: Null funk.
Vis hele sitatet...
mente at det ble bomullaktig når du blandet det i vann. At det blir tråder.

Siden du merker det kicker første gang kan det jo også være den klassiske druesukker med startgass bøffen du har blitt utsatt for.

Hvorfor tar du ikke kontakt med selger?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
mente at det ble bomullaktig når du blandet det i vann. At det blir tråder.

Siden du merker det kicker første gang kan det jo også være den klassiske druesukker med startgass bøffen du har blitt utsatt for.

Hvorfor tar du ikke kontakt med selger?
Vis hele sitatet...
Ingen tråder. Kicka for øvrig bare ved første injeksjon.

Ser ikke for meg at det vil være til nytte da han sa den var "god" å det var en ung gutt. Sist gang jeg påpekte det var det en anna gutt som bare svarte "hva faen snakker du om?"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen tråder. Kicka for øvrig bare ved første injeksjon.

Ser ikke for meg at det vil være til nytte da han sa den var "god" å det var en ung gutt. Sist gang jeg påpekte det var det en anna gutt som bare svarte "hva faen snakker du om?"
Vis hele sitatet...
Tok du mer de andre gangene er første?

opplevd med ritalin at det kicker bedre med mindre type 10mg, enn 40mg. Ruseffekten er relativt kort ved injeksjon, og man går ofte rett i nedtur.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Tok du mer de andre gangene er første?

opplevd med ritalin at det kicker bedre med mindre type 10mg, enn 40mg. Ruseffekten er relativt kort ved injeksjon, og man går ofte rett i nedtur.
Vis hele sitatet...
Ja tok mye mer de andre gangene, det var nok bare null amf i den, bare løsemidler som tærte på kroppen som satt meg rett i nedtur.
Sikker på at du ikke fikk for mye?

Det er ekstremt stor forskjell på samme dose oralt og IV.

I år har jeg kun tatt amfetamin når jeg har vært uten toleranse på sprekk, og uten unntak har jeg overjustert. Resultatet er en slags nedtur; jeg sitter bare helt overkokt i bollen og steiner totalt. Føles ikke digg i det hele tatt, er faktisk helt jævlig.

Alle 4 gangene altså. Helvete så jævla straight jeg er blitt.
Sist endret av Tøffetom; 16. april 2019 kl. 01:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Sikker på at du ikke fikk for mye?

Det er ekstremt stor forskjell på samme dose oralt og IV.

I år har jeg kun tatt amfetamin når jeg har vært uten toleranse på sprekk, og uten unntak har jeg overjustert. Resultatet er en slags nedtur; jeg sitter bare helt overkokt i bollen og steiner totalt. Føles ikke digg i det hele tatt, er faktisk helt jævlig.

Alle 4 gangene altså. Helvete så jævla straight jeg er blitt.
Vis hele sitatet...
Skøyt først 50-100mg så jeg overjusterte ikke, har opplevd det før sjæl, kvalmenes å jævlig, veggen begynte å bevege på seg å vøtt.