Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1606
Anonym bruker
"Harm Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røket ca 4 gram hasj over 4 dager og tok 6 rivotril på 2 mg over en periode på 5 dager.
70 kg, ikke den mest aktive typen, drikker mye vann.

Noen som har en pekepinn på når jeg pisser rent igjen?
Huffhuffhuff 2mndr tipper jeg.
Ingen som kan svare deg på. Alternativet ditt er å kjøpe hjemmetest på apoteket og sjekke selv. Og når du sjekker, ikke vent til langt ute på dagen når du har fått i deg X antall glass med vann, prøver du tar da er egentlig ikke pålitelige i det hele tatt. Den første urinen som kommer rett etter du har stått opp er den du skal sjekke. Lykke til!
Sist endret av Marriese; 16. februar 2019 kl. 16:01.
Anonym bruker
"Harm Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
FÅKK!!
Må ta en pisseprøve om en ukes tid som gjelder noe på jobben men jeg har hatt fri noen uker nå og fått kjørt meg litt på piller og hasj.. noen som vet om jæ kan gjøre noe for å få dritet ut av systemet raskere??
Ingen ting du kan gjøre
Du kan sjekke ut "activated charcoal".

Har ikke lest hele artikkelen her nøye, og har heller ingen erfaring med urintester men kan være verdt en videre titt:
The amount of THC-COO-glucuronide excreted into the urine was reduced 21% with the activated charcoal treatment. THC-COO-glucuronide also reached undetectable levels in urine a full day earlier with activated charcoal.
Vis hele sitatet...
https://cannapassdetox.com/methods/b...recirculation/
Du er fucked.

Hvorfor ruser du deg om du er i en jobbsituasjon hvor rusprøver kan forekomme?
Fake penis og syntetisk urin kan redde deg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trene hardt og drikke masse vann, er beste måten vil jeg tro.
Anonym bruker
"Harm Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ante ikke at prøven skulle komme det er no nytt de har innført. En liten uke med hasj fire dager på rad - kanskje et halvt gram per dag og 6-7 rivotril på samme uka.. da er jeg altså fucked om to uker samma hva? Aner ikke hva konsekvensene blir da...
Om vi tar utgangspunkt i 40 timers halveringstid, som i denne tråden, vil du etter 14 dager sannsynligvis fortsatt ha litt rivotril i blodet.
Men, i følge rustelefonen, kan rivotril spores i urinen ca 1 uke etter siste inntak
Cannabis kan spores i urinen ganske lenge, litt avhengig av hvor ofte du røyker, og 4 gram på 4 dager tilsvarer 1 gram om dagen og er ganske mye for en som ikke er innrøkt.

Cannabis
I urinen kan cannabis ved engangsbruk spores i 1-6 dager, 3-9 dager ved ukentlig bruk og 7-30 dager ved daglig bruk.
I ekstreme tilfeller kan THC spores i 3 måneder, og det er også de som hevder å ha testet positivt selv lenge etter at det har gått 3 måneder.
THC er det stoffet som kan spores lengst i kroppen, og bør derfor være en vane man har lagt vekk en god stund før man skal inn til førstegangstjenesten.
Cannabis kan spores i blodet i 2-3 dager ved uregelmessig bruk og i opptil 2 uker ved regelmessig bruk.
Vis hele sitatet...
(Sitat er hentet fra denne tråden)

Så alt i alt er det vanskelig for oss å si om du slår ut eller ei, men det kan sikkert være lurt å forberede seg på at prøven kan bli positiv.
Anonym bruker
"Harm Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har nok tatt litt godt i når jeg har sagt hvor mye jeg har røkt, det er nok heller halvparten av hasjen, men 6 stk rivotril på 2 mg. Må prøve å finne ut av hva konsekvensene kan bli om de oppdager dette på prøven.. er to uker til så håper jeg er heldig da
Eneste du kan gjøre er å kjøpe urinprøver, ta noen tester noen dager før du skal til legen/politiet