Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 741
Hei!
Så, jeg er typen som mister nøkler, mobiler etc seriøst hele tia, har vært et rotehue hele livet.

Jadajada, lage seg rutiner osv, men jeg er langt over 30 år og gir opp. På fest er det enda verre.

Så det jeg lurer på er om dere kjenner til noe jeg kan merke nøklene med, mobilmappa med etc, som jeg siden kan spore med gps? En slags chip, liten brikke eller noe?

Det må være enkelt søkbart ala FindYourIphone, med kart, og det bør gjerne være i stand til å gi pipelyd på bestilling.
Tile sporingsbrikke
Den er bare Bluetooth såvidt jeg ser, greit om ting forsvinner hjemme men upraktisk om de ligger igjen andre steder.. Ellers takk for svar ��
Sist endret av sjuken; 2. januar 2019 kl. 00:40. Grunn: Skrivefeil
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sjuken Vis innlegg
Den er bare Bluetooth såvidt jeg ser, greit om ting forsvinner hjemme men upraktisk om de ligger igjen andre steder.. Ellers takk for svar ��
Vis hele sitatet...
GPS funker dårleg innandørs. Tile er av dei beste produkta du får, ettersom dei baserer seg på når den sist hadde kontakt med dingsen, slik at du kan vite kor du skal leite - og så lenge du er innanfor ti meter eller så kan du kontakte den trådlaust.