Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3411
Enemy of the snut
I ettermiddag/kveld tenkte jeg å ta min første LSD-tur. Har 1x150ug-blotter liggende fra var en lojal vendor på mørkenettet som ikke lengre er aktiv som jeg enda ikke har tatt.. Har også rundt 50 stk fleinsopp, men pga måten oppbevaring var håndtert på er jeg usikker på hvor mange eller om noen av soppene enda virker..

Har lest meg opp flere ganger på hva man bør gjøre første gang man tripper; ha minst 1 trippsitter som er mer upåvirka (eller edru, røyka litt gjør jo ingenting ettersom jeg kommer til å gjøre det selv) enn meg selv men ikveld er det slik at jeg IKKE har noen som kan være trippsitter/"barnevakt"..

Jeg bor for meg selv med et familiepar i etasjen over, jeg har til vane å låse både inngangsdøra/ytterdøra og gangdøra helt når jeg ikke venter besøk.. Kan jeg ta bare ta blotteren eller burde jeg prøve fleinsoppen(e) først? Og hva er den beste måten å ta både fleinsopp og blotteren? Vet noen lager te mens andre spiser soppen som den er, og noen legger blotteren på tunga i 15-20 min før de tar den ut igjen men noen mener den bare er å svelge? Vil jeg få noen form for badtrip på 150ug-blotteren? Hvordan bør jeg veie opp fleipsoppen? Og hvilke bivirkninger/ettervirkninger kan jeg få imorgen når jeg våkner?

Håper noen kan ta se tid til å svare meg og det er ingen som har mulighet for å trippsitte for meg ikveld men er veldig gira på å teste ut LSD generelt :P
Har tidligere tatt MDMA noen ganger tidligere som bare har gått bra, elsken peaken - synes hele peaken er ubekrivelig :P har også prøvd 2C-B fra en vendor på mørkenettet men som ikke selger dette lengre..

Håper på positive tilbakemeldinger
Sitat av SosialNinja Vis innlegg

Jeg bor for meg selv med et familiepar i etasjen over, jeg har til vane å låse både inngangsdøra/ytterdøra og gangdøra helt når jeg ikke venter besøk..
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke noen særlig god setting dette nei.
Synes du det selv er et trivelig sted ?

Forstår det slik at du vil kombinere to stoffer: LSD og Psilocybin (fleinen). Man kan visstnok få interesante effekter av dette, men jeg ville ha prøvd de to tingene hver for seg først.

Åja, man kan badde på de dosene det er snakk om her, på 150 mics syre kan du i så fall regne med negative tankemønstre og kjipphet, du opplever neppe å bli spist levende. 50 flein kan være heftig nok.

Så jeg vet ikke, prøve ett av stoffene alene først ? Om du har gode nok omgivelser kan bare du vite.
Du har erfaring med 2c-B, men ikkke syre, det er omvendt for meg, de sier 2c-B er tripping med støttehjul, men som kan undervurderes.

Btw, du er kanskje i gang med turingen nå ?
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av [protus] Vis innlegg
Kanskje ikke noen særlig god setting dette nei.
Synes du det selv er et trivelig sted ?
Vis hele sitatet...
Ja trives her jeg bor, eneste jeg hører er når husverten går på do eller legger seg

Forstår det slik at du vil kombinere to stoffer: LSD og Psilocybin (fleinen). Man kan visstnok få interesante effekter av dette, men jeg ville ha prøvd de to tingene hver for seg først.

Er nøyaktig det jeg gjør nå

Så jeg vet ikke, prøve ett av stoffene alene først ? Om du har gode nok omgivelser kan bare du vite.

Har tatt MDMA mellom 4-6 ganger, gode erfaringer fra MDMA i hvertfall men aldri tatt sopp eller LSD-blottere..

Btw, du er kanskje i gang med turingen nå ?

Ja har tatt blotteren allerede men jeg merker ingen effekt eller noe :S
Tanken om å ta MDMA igjen har streifet men men klokken begynner å bli sent for turing så tror jeg lar det vær til en annen anledning..
Sist endret av Tytjepelk; 24. juni 2017 kl. 21:57.
Ta kun LSD'en alene for seg selv. Blande kan du gjøre i fremtiden når du er bedre kjent med stoffene.

Syra kan ta opp mot 2 timer før den treffer. Good vibes til trippen din!
Enemy of the snut
Trådstarter
Har kun tatt blotteren til nå, sparer soppene til en annen anledning

Kjenner meg noe beroligende i kroppen, også gardinene som dekker for vinduene beveger seg veldig lite og det samme gjelder at veggene "puster".. Kjenner ikke noe mega enda men skal fyra opp en røyk nå å se hvordan det går videre og ja; vet at THC forsterker virkestoffet i LSD
Sist endret av Tytjepelk; 24. juni 2017 kl. 22:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan gikk det?