Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2086
Anonym bruker
"Kjent Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får sobril på resept en pk på 25 hver gang og fått det i tre år ish. Saken er at jeg tar det ikke alltid når jeg hadde hatt behov for jeg er redd for at legen skal tro jeg misbruker! Har misbrukshistorikk på ulovlig skaffa piller. Da blir det til at jeg unngår ting jeg må fordi jeg har angst

Hvor mange sobril i uka er innafor i en leges øyne?

Bruker dere sobril bare for angst eller for tankekjør hjemme også?
Anonym bruker
"Kjent Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt dårlig formulert vil presisere jeg bruker ikke ulovlig skaffa piller lenger og misbruker ingen ting men er redd for at legen skal tro det hvis jeg ber om ny resept oftere enn jeg gjør nå. Livet mitt kunne vært ganske mye bedre om jeg tok sobril oftere fordi angst hindrer meg i mye
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva står på resepten? Ved behov? Eller hver dag?
Anonym bruker
"Kjent Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva står på resepten? Ved behov? Eller hver dag?
Vis hele sitatet...
Ved behov
Har ikke planer om å ta hver dag og er veldig vár på å ikke ty for lett til å ta det for ofte men hvis jeg tar 10-15 i mnd er det for mye?
jeg får 50 stk hver annen mnd mot angst. fått i 5 år. ingen spørsmål. 10-15 i mnd er godt innafor.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg