Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1783
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle ta tisseprøve idag men klarte ikke å få noe ut selv om jeg måtte tisse, jeg er clean men klarer ikke å tisse forran folk. Ble fortalt at jeg kunne prøve igjen neste uke men er usikker på om jeg kommer til å klare det.

Noen som har erfaring eller tips til hva jeg kan gjøre?
Takk for svar
Dunk ned 3-4 pils, sett på vannkrana og legg sleng ut påsan og roger.
Om det ikke går spør om du kan sette opp mobilen din og filme prosessen med stengt dør så de ser du ikke fusker, som siste utvei.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde akkurat samme problem for en del år tilbake. måtte ta pisseprøver i 6 mnd for å beholde jobben. Jeg måtte ofte stå på legekontoret i opptil to timer før jeg greide å presse ut noen dråper. å da måtte jeg skikkelig pisse. har ingen råd bortsett fra å si at du er ikke alene. Jeg klarer ikke den dag i dag å pisse på urinal ved siden av folk.
Digital nomade
trippy's Avatar
Går selv på pisseprøver, er litt vanskelig noen ganger men det hjelper å være skikkelig pissetrengt før du stikker dit. Jeg chugger drikke 2-3 timer før jeg skal inn så går det helt fint. Heller ett problem for min del å ikke fise mens jeg prøver å presse ut piss, ahaha

Edit: Kan legge til at jeg fikk skryt fordi jeg var så flink til å pisse forran folk da veldig mange slet med det blei jeg fortalt en gang jeg var der så du er ikke alene om problemet hvis det er noen trøst.
Sist endret av trippy; 22. februar 2019 kl. 17:21.
1. Dra dit på morningen og du ikke har tissa siden du sto opp
2. Drikk så mye vann du klarer før du kommer dit
3. Si at du er nervøs for å tisse foran noen
4. Spør om du kan sette på krana
5. Klem ut noen dråper
Høres mulig dumt ut. Men har testa dette ut på 2 kamerater som sliter med og urinere i nærheten av andre folk.

Det du gjør er og telle fra 1000 for exe. Men du skal telle 3 nedover 1000 997 994 991 osv plutselig begynner det å renne uten at du tenker over det.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mediter. Du har "pissesperre", noe som fungerer veldig effektivt er å telle ned inni hode. "1010-1009-1008-" så bare kommer det plutselig
Bruk et kateter så går det av seg selv.
Kjenner meg veldig godt igjen i dette, det er helt forferdelig!

Drakk meg halvt ihjel og gikk ned for å ta pisseprøven. Når jeg skulle pisse ble jeg bare stående, jeg måtte egentlig pisse som faen men med en gang jeg måtte gjøre det foran noen andre så mistet jeg helt trangen.

Bodde heldigvis i samme bygg som legekontoret var i, så endte opp med at jeg måtte gå tilbake og ned igjen 3-4 ganger før det endelig gikk seg til.

Endte opp med at jeg kjøpe en såkalt "Screeny weeny" (falsk pikk), så jeg slapp å gå gjennom stresset. Fikk med en feil kjøpt en gigantisk utgave da... Småkleint å gå på legekontoret med en svær bulk i buksa, haha!
øl har funka for meg før det ble en vane for no år sia, men bakdelen vil jo være at alkohol også synes på prøva..
gikk fra å tenke "kan de ikke bare ransake meg først å la meg pisse i fred?? til å slenge'n ut og spørre om de liker det de ser xD
dete var før det ble en vane og ikkeno problem lenger, og hadde nok ikke blitt samme utfall uten alkoholen.. :P
Hei,

Har hatt et par runder med urinprøver under oppsyn. Jeg slet fryktelig også med å få til å urinere. Bare å sette seg ned, og klemme ut en kabel så begynner du å urinere. Du kan pisse uten å bæsje, men å bæsje uten å pisse er ikke bare-bare.

Dette kan være flaut/ekkelt i begynnelsen, men hvem bryr seg. Kan til og med hende de bare går ut da og ikke sier noe, det har skjedd meg et par ganger. Gøy å møte nye urinprøve-takere og sette dem litt ut
Sist endret av vephoria; 25. februar 2019 kl. 16:37.