Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 7405
Jeg har et lite problem, med tanke på at jeg røyker jevnlig hjemme i huset til min mor og far. De er nemlig klar over at jeg røyker og de vil ikke ha noe av det, men jeg gjør det fordet (surprised?:P)

Det som er problemet er at de stadigvekk tar bønna mi eller tar bongene som jeg legger rundt.. og dette blir dyrt for min del etterhvert (selv om det bare er en 1'er i uka omtrent).

Jeg har tatt opp dette med min mor og sagt at hun skal drite langt f*** i og ha razzia på rommet mitt omtrent hver gang jeg er borte og overnatter hos noen, og at hun er å sniker i klæra mine hver gang hun har anledning til det.
Sa også at hun krenker privatlivet mitt med å rote i mine private saker og ting.

Som for eksempel nå ikveld kom jeg hjem etter å ha handlet for uka, så går jeg i dusjen med en gang, lar røykpakka med bønna ligge i innerlomma på jakken min, når jeg nå kom opp på rommet for å sjekke om den er der er den fader meg borte allerede..

Det hun sier er at hun kommer til å fortsette å gjøre dette så lenge hun vet jeg holder på med røykinga og hun kommer ikke til å stoppe.

Noen som har noen ide til hva jeg kan si eventuelt?? noen som har samme problemet? for jeg kjenner at jeg rager helt snart!
Skaff deg en safe og legg stuffet der?
Sist endret av Daybreak; 26. januar 2012 kl. 20:54.
Trådstarter
da kan de vel bare ta safen? xD
Begynn å respektere foreldrene dine. En skam at de ikke har kasta deg ut enda.
Sist endret av Kamuflarne; 26. januar 2012 kl. 20:56.
Du bor hjemme hos foreldrene dine, så synes ikke det er rart at de fjerner brukerutstyr/hasj siden du lar det ligge hjemme. Det er tross alt deres hjem, du kan ikke forlange at du skal få ha noe de oppfatter som negativt for deg der?

Ta det med deg i skauen. Legg det i en boks, eller bygg deg ei trehytte du kan fyre i. Kanskje du skal anmelde din mor for at hun tar hasjisen din?

Edit: hør på kamuflarne. Respekter dine foreldre, de vil deg bare godt. Fyre kan du vel gjøre utenfor husets fire vegger?
Sist endret av stagg; 26. januar 2012 kl. 20:58.
Du bor hos din mor, respekt reglene ho sett!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Føler en sterk trang til å kommentere her for å fremme budskapet i signaturen min.

OT: Gjem stashet for dem da, vel.
Ha med deg bønna til en hver tid
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
da kan de vel bare ta safen? xD
Vis hele sitatet...
Det kommer helt ann på hvordan safe du kjøper.

Du kan jo eventuelt gjemme ting bedre. Hvis du dropper å røyke hjemme og gjemmer sakene dine såpass godt at hun ikke finner det vil hun nok gå lei av å lete etter en liten stund. For tips til hvordan gjemme det bedre: les her.
Trådstarter
Situasjonen er jo slik at jeg som regel bare røyker etter de har lagt seg ettersom jeg ikke kan sitte her fjern mens de plutselig durer inn døra. Dermed kan jeg ikke alltid gå ut og røyke, for det bråker en del å komme seg ut, og foreldrene mine våkner av INGENTING omtrent. Klar over at det er dems hjem, og deres regler, men gir det dem rett til å ta ting som jeg bruker penger på. akuratt som om jeg ikke liker at morra mi leser bøker så skal jeg gå rundt og ta de? selv om cannabis er ulovlig i norge per idag, har de fremdeles ikke rett til å gå rundt å leke politimenn?
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Klar over at det er dems hjem, og deres regler, men gir det dem rett til å ta ting som jeg bruker penger på. akuratt som om jeg ikke liker at morra mi leser bøker så skal jeg gå rundt og ta de? selv om cannabis er ulovlig i norge per idag, har de fremdeles ikke rett til å gå rundt å leke politimenn?
Vis hele sitatet...
Du kan synes hva du vil, men de har helt lov til det.
Sist endret av Daybreak; 26. januar 2012 kl. 21:08.
Gjemm i DVD-cover, spill cover eller lignende, eller hul ut en tykk bok og gjem det der.
Mulig de ikke har lov til å leke politi, det veit jeg ingenting om. Men de kan gjøre det mye kjipere ved å blande inn f.eks barnevernet, da må du stadig avlegge urinprøver, strengere regler, og all den dritten som følger med.
Ha respekt for mor og far, det er en sikker vinner fremover.
Trådstarter
Jeg er snart 20 år, tror ikke barnevernet har så mye de skulle ha sagt?
Sitat av combat38 Vis innlegg
Mulig de ikke har lov til å leke politi, det veit jeg ingenting om. Men de kan gjøre det mye kjipere ved å blande inn f.eks barnevernet, da må du stadig avlegge urinprøver, strengere regler, og all den dritten som følger med.
Ha respekt for mor og far, det er en sikker vinner fremover.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan de leke politi, hasj er enn så lenge ulovlig i Norge. Tar han med noe som er ulovlig i deres hjem så kan de gjøre akkurat som de føler for.

Godt tips du kommer med til ts, fortsetter du kjøre ditt løp... så kan foreldrene dine gjøre det surt for deg mtp urinprøve og andre ting som skal hindre deg i å innta cannabis.
Sorry my bad, blandet tråder. Men uansett ha respekt for dine foreldre, de kunne jo kastet deg ut om de ble lei av dette.
Sist endret av combat38; 26. januar 2012 kl. 21:20.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Jeg er snart 20 år, tror ikke barnevernet har så mye de skulle ha sagt?
Vis hele sitatet...
Du er snart 20 år? Du syter over at du ikke får røyke hasj hjemme hos din mor i huset hun betaler for? Skal du ha et lite tips? Flytt ut, du er gammel nok til å ta vare på deg selv.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Jeg er snart 20 år, tror ikke barnevernet har så mye de skulle ha sagt?
Vis hele sitatet...
Om du er 20 kan du skaffe en egen leilighet.
Moren din betaler for sannsynligvis for mat, internett, strøm og hus for deg, men når hun ikke vil ha hasj i huset sitt blir du sur på henne?
Høres ganske utakknemlig ut.
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så finner de en tom pringles boks og kaster den
Haha syntes foreldrene dine gjør en strålende jobb. Gjør som de sier, vis takknemlighet, and show respect
Trådstarter
flytter ikke før jeg er ferdig med dette skoleåret, siden jeg ikke har råd til leie leilighet eller noe lignende. vet ikke hva slags støtte det går ann å få fra nav eventuelt, men blir litt lame og flytte ut bare pga dette problemet føler jeg da ( men har hatt lyst til å flytte leenge nå uansett)
Så slutt å røyk da, du fremstiller deg selv som en bortskjemt drittunge. Get a grip!
Herregud når du bor hjemme må du respektere husets regler, du får tross alt gratis mat og husly. Kjenner jeg blir ekstremt provosert av å lese hvilken instilling du har og det er en skam at du ikke har blitt kastet ut allerede.
Er du uenig med reglene flytter du ut, da vil du fort lære deg å sette pris på alt det du får hjemme.
Sist endret av Cheese; 26. januar 2012 kl. 21:40.
Sånn helt seriøst, hvis du er lite keen på at hun skal ta varene dine må du bare gjeme de et sted du vet at hun ikke kommer til å lete. Kom faktisk over en slik tråd her på freak forrige uke, hvor folk diskuterte hvor de gjemte dopet sitt i tilfelle razzia.

Men hvis ikke du tilfeldigvis har en PS2, eller en bøs safe, gjem stæsjen i boxseren, da blir du hvertfall ikke tatt!

EDIT: PM meg hvis du har en PS2.
Sist endret av dead_rat6; 26. januar 2012 kl. 21:37.
Trådstarter
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Så slutt å røyk da, du fremstiller deg selv som en bortskjemt drittunge. Get a grip!
Vis hele sitatet...
jaha? kan du begrunne dette? fordi jeg gjør noe foreldra mine ikke liker?
Du er 20 år kompis. Voks opp!

Greit nok at du "gjør noe foreldra dine ikke liker" og bestemmer over hasjbruken din sjæl, men ikke på deres eiendom! Når de tydelig har sagt ifra at de ikke vil ha noe av dette i deres hus og du slenger rundt deg med bonger og tjall fortjener du at foreldra dine pælmer dette!

Skjul hvertfall hasjbruken en smule! Røyk diskré ute eller ut av vinduet og dropp å ha åpenlyst røykeutstyr lett synlig på rommet så blir nok ting enklere for deg og foreldra dine.
Trådstarter
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Sånn helt seriøst, hvis du er lite keen på at hun skal ta varene dine må du bare gjeme de et sted du vet at hun ikke kommer til å lete. Kom faktisk over en slik tråd her på freak forrige uke, hvor folk diskuterte hvor de gjemte dopet sitt i tilfelle razzia.

Men hvis ikke du tilfeldigvis har en PS2, eller en bøs safe, gjem stæsjen i boxseren, da blir du hvertfall ikke tatt!

EDIT: PM meg hvis du har en PS2.
Vis hele sitatet...
Har desverre bare 360, wii og nintendo 64
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
jaha? kan du begrunne dette? fordi jeg gjør noe foreldra mine ikke liker?
Vis hele sitatet...
Mye negativt som blir skrevet til deg nå, men det er din mor som betaler for huset. Du er hennes sønn, hasj er negativt i de fleste foreldres øyne. Hun vil deg bare godt, hun driver ikke leker politi med deg fordi hun liker det. Hadde din mor tatt hasjen din, for så å røyke den selv kunne jeg forstått din situasjon. Prøv å se de fra din mor sin side, du er fortsatt bare et lite barn i hennes øyne.

Du bør respektere dine foreldres ønsker så lenge du får bo gratis hjemme, samt får mat og sikkert lommepenger for den del. Kanskje hasjen du røyker er noe din mor betaler for? Må du absolutt røyke hasj på andres bekostning så vil jeg påstå at du har opparbeidet deg et usunt forhold til hasjis.
førstemann på månen
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Situasjonen er jo slik at jeg som regel bare røyker etter de har lagt seg ettersom jeg ikke kan sitte her fjern mens de plutselig durer inn døra. Dermed kan jeg ikke alltid gå ut og røyke, for det bråker en del å komme seg ut, og foreldrene mine våkner av INGENTING omtrent. Klar over at det er dems hjem, og deres regler, men gir det dem rett til å ta ting som jeg bruker penger på. akuratt som om jeg ikke liker at morra mi leser bøker så skal jeg gå rundt og ta de? selv om cannabis er ulovlig i norge per idag, har de fremdeles ikke rett til å gå rundt å leke politimenn?
Vis hele sitatet...

Jeg var i samme situasjon som deg når jeg var yngre. Jeg røyka hjemme og sånt jeg også, og var generelt uforsiktig og "hensynsløs".

Og om det er en ting jeg angrer på, er det alt det tullet jeg utsatte mamma for. Hun har fortalt meg noen historier om de gangene hun har bekymret seg og det gir seriøs dårlig samvittighet. Foreldre elsker barna sine helt betingelsesløs, de lagde deg og har passet på deg helt fra du var en baby. De bekymrer seg, får ikke sove, og opplever psykiske knekker. Det sårer dem ordentlig hardt.
Det at dem våkner av den minste lyd er nok fordi dem er bekymret og derfor på vakt.

De er fra en annen generasjon og har en helt annen oppfatning av stoff enn den vanlige ungdommen. Kanskje dem har rett, kanskje dem har feil, men det har null å si. Følelser er ikke logiske uansett.

Du kommer til å angre, mann! Gjør deg selv en tjeneste og ikke vær så "hensynsløs".
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
EDIT: PM meg hvis du har en PS2.
Vis hele sitatet...
haha, det er ingen syk hemmelighet du ikke kan nevne på internett at en playstation 2 har ett rom du kan åpne fra baksia og stasje ting i.

mens vi er inne på emne bør man være forsiktig med å legge pot som gir fra seg sterk lukt i dette rommet hvis du har lyst til å spille playstation. Når vifta går på kommer rommet ditt til å stinke weed!
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
haha, det er ingen syk hemmelighet du ikke kan nevne på internett at en playstation 2 har ett rom du kan åpne fra baksia og stasje ting i.

mens vi er inne på emne bør man være forsiktig med å legge pot som gir fra seg sterk lukt i dette rommet hvis du har lyst til å spille playstation. Når vifta går på kommer rommet ditt til å stinke weed!
Vis hele sitatet...
gjelder det for pc og? er vel trygt så lenge weeden er i klipspose i en snusboks i kabinettet?
Drittunge.

Voks opp, flytt ut eller begynn å respekter foreldrene dine.
Det er egentlig ikke verre enn det.
Sist endret av Bombasa; 26. januar 2012 kl. 22:10.
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Drittunge.

Voks opp, flytt ut eller begynn å respekter foreldrene dine.
Det er egentlig ikke verre enn det.
Vis hele sitatet...
jeg respekterer foreldrene mine, men vi er ikke enige på noe som helst når det kommer til cannabis. vil det si at jeg er en drittunge? skjerp deg a.
Som sagt, ha litt respekt når du bor hjemme....
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
skal ikke de ha gjensidig respekt?
Vis hele sitatet...
Jo, men det betyr ikke at du skal få lov å oppbevare ulovlige ting i huset demmes. De kan jo faktisk også få problemer eller ihvertfall mistanke rettet mot seg om det ligger og slenger hasj i huset om politiet skulle stikke innom.

Pakk det inn i en boks å ha det i skauen da vel, rull deg en jonas tidlig på dagen og røyk den ut vinduet på kvelden om du ikke kan gå ut på natta. På den måten mister du ikke alt (om de finner det du har på deg), og du kan fortsette og ikke respektere reglene til dine foreldre.
Sist endret av droppboks; 26. januar 2012 kl. 22:40.
Det er du som bor hos foreldrene dine. Derfor må du respektere deres regler. At de ikke vil at du skal benytte deg av ulovlige rusmidler hjemme hos de, skjønner jeg godt. Herregud mann, skjønner du ikke dette?
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er du som bor hos foreldrene dine. Derfor må du respektere deres regler. At de ikke vil at du skal benytte deg av ulovlige rusmidler hjemme hos de, skjønner jeg godt. Herregud mann, skjønner du ikke dette?
Vis hele sitatet...
jeg skjønner dette såklart, lol. men det gir dem fremdeles ikke retten til å faktisk ta fra meg ting som har verdi? tilfellet som skjedde i kveld blir som å ta 150kr ut av lommeboka mi og ikke si noe, kanskje til og med håpe på at jeg ikke merker det?
Gjem stashet så har du ikke noe problem lenger?
Trådstarter
ikke lett når mor har razzia jevnlig...
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
jeg skjønner dette såklart, lol. men det gir dem fremdeles ikke retten til å faktisk ta fra meg ting som har verdi? tilfellet som skjedde i kveld blir som å ta 150kr ut av lommeboka mi og ikke si noe, kanskje til og med håpe på at jeg ikke merker det?
Vis hele sitatet...
Klart de må få lov til det. Det du ser på som verdifullt er substanser og brukerutstyr som er ulovlig i henhold til norsk lov. De kunne ha anmeldt deg til politiet og fått de til å hente sakene dine istedetfor å gjøre det selv. Sånn sett slipper du billig unna.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
jeg respekterer foreldrene mine, men vi er ikke enige på noe som helst når det kommer til cannabis. vil det si at jeg er en drittunge? skjerp deg a.
Vis hele sitatet...
det spiller vel egentlig ikke noen rolle om dere ikke er enige når det kommer til cannabis, skjønner at det er et valg du har tatt, og at du gjærne vill røyke.

men sett deg inn i situasjonen til mordi, hun har et hus som hun EIER, du bor i huset hennes, hun liker ikke at du røyker på hennes eiendom,

og takken for at du får bo der, er at du driter fullstendig i hva hun sier, å gidder ikke en gang gå ut for å røyke? du vet at mordi ikke liker det, du vet at hun tar det om hun finner noe. men du syter fortsatt, uten å gjøre et forsøk på å holde det skjult.

jeg røyker selv, men må si jeg står på mora di sin side i denne saken.
Trådstarter
Sitat av Feedee Vis innlegg
det spiller vel egentlig ikke noen rolle om dere ikke er enige når det kommer til cannabis, skjønner at det er et valg du har tatt, og at du gjærne vill røyke.

men sett deg inn i situasjonen til mordi, hun har et hus som hun EIER, du bor i huset hennes, hun liker ikke at du røyker på hennes eiendom,

og takken for at du får bo der, er at du driter fullstendig i hva hun sier, å gidder ikke en gang gå ut for å røyke? du vet at mordi ikke liker det, du vet at hun tar det om hun finner noe. men du syter fortsatt, uten å gjøre et forsøk på å holde det skjult.

jeg røyker selv, men må si jeg står på mora di sin side i denne saken.
Vis hele sitatet...
det er en filleting som hun har valgt å henge seg opp i, at hun ikke liker at jeg røyker ( ja i min mening er dette en filleting, det bør du også skjønne. Dette er mitt valg og gur kun utover meg) og jeg røyker ut av vinduet såklart for at det skal lukte minst mulig inne.

Når hun sitter vakt som det hun gjør om natten omtrent, bør hun skjønne at jeg ikke tør å gå ut og røyke når det bråker som f og hun vet jeg ikke vil bli "busta". Skulle gjerne gått ut og røyka jeg, men røyker jeg heller ut av vinduet pga akuratt dette.

jeg prøver å holde det skjult, gjemmer jo tingene mine, lar det ikke bare ligge løst rundt om kring, men er minimalt med gjemmesteder her på rommet, og når hun atpåtil har en heftig razzia som jeg har nevnt tidligere omtrent hver gang jeg ikke er til stedet er jo det heller ikke så lett og skjule.
Sist endret av Isrsxd; 26. januar 2012 kl. 23:01.
Altså, som samtlige andre over meg har sagt, er dette en veldig klar sak. Kort oppsummert, her er fakta du rett og slett bare MÅ forholde deg til:

1. Det er dine foreldres hus, altså deres - og kun DERES - regler gjelder.
2. Nettopp fordi det er deres hus er det også, rent teknisk, deres ansvar at det ikke oppbevares ulovlig materiale i huset deres - med mindre du har leiekontrakt som spesifiserer at det er du som er ansvarlig for den aktuelle delen av huset. Forbehold her om at jeg KAN ta feil om enkelte ting.
3. Man er, så vidt jeg vet, lovpålagt å varsle om alt ulovlig. Så rent teknisk er du heldig som ikke anmeldes etter gjentatte advarsler.
4. Du er en idiot.
5. Forklaring av punkt 4: istedenfor å legge narkotika åpenlyst på rommet ditt, i tillegg til brukerutstyr, burde du i det minste gjemme det. Å finne et gjemmested er ikke vanskelig.
6. Vis litt respekt ved å avstå fra å gjøre det så åpenlyst.

Tips for å hjelpe deg:

Snakk med foreldrene dine. Forklar dem rusen, hva du "bruker" rusen til (kreativitet, filosofering osv), presiser at du har et liv utenom dette, at det er en "kose-ting" du gjør for deg selv.

Spør de rett ut hvordan de ser på cannabis og svar helt ærlig og objektivt på påstanden uten å hisse deg opp.

Forklar at du forstår skepsisen deres siden de bare prøver å passe på deg, men at du, akkurat som at noen røyker nikotin for å slappe av, røyker cannabis.

Forklar også at du ikke lar stoffet styre livet ditt. Si så at du skal respektere ønsket deres om ikke å røyke hjemme i huset, men pek samtidig ut at du uansett kommer til å fortsette å røyke, og at det eneste de gjør ved å nekte deg å røyke hjemme er å utsette deg for ytterligere risiko for politiet, samt at det er lettere for de å "overvåke" bruken din hjemme enn f eks uti skauen.

Om det jeg har skrevet ovenfor ikke stemmer for deg, eller du sier det til de, men lyver, henviser jeg til punkt 4.

Utover det håper jeg ting ordner seg på en god måte og at ting går fint!
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
det er en filleting som hun har valgt å henge seg opp i, at hun ikke liker at jeg røyker ( ja i min mening er dette en filleting, det bør du også skjønne. Dette er mitt valg og gur kun utover meg) og jeg røyker ut av vinduet såklart for at det skal lukte minst mulig inne.

Når hun sitter vakt som det hun gjør om natten omtrent, bør hun skjønne at jeg ikke tør å gå ut og røyke når det bråker som f og hun vet jeg ikke vil bli "busta". Skulle gjerne gått ut og røyka jeg, men røyker jeg heller ut av vinduet pga akuratt dette.

jeg prøver å holde det skjult, gjemmer jo tingene mine, lar det ikke bare ligge løst rundt om kring, men er minimalt med gjemmesteder her på rommet, og når hun atpåtil har en heftig razzia som jeg har nevnt tidligere omtrent hver gang jeg ikke er til stedet er jo det heller ikke så lett og skjule.
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle hvor fillete du synes det er. Det er fremdeles hun som bestemmer i huset, og hun vil ikke ha ulovlige substanser der. Jeg fatter ikke hvordan du er uten evne til å forstå dette enkle argumentet.
Sist endret av VinumSabbathi; 26. januar 2012 kl. 23:09.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
jeg respekterer foreldrene mine, men vi er ikke enige på noe som helst når det kommer til cannabis. vil det si at jeg er en drittunge? skjerp deg a.
Vis hele sitatet...
Det at dere er uenige om cannabis betyr ikke at du kan gjøre som du vil. Iallefall ikke når du bor i hennes hus, bruker hennes strøm og mest sansynligvis spiser mat hun har betalt.

Står på din mors side i denne saken jeg, som mange her i tråden tydeligvis gjør.


Nå har du laget denne tråden for å høre andres meninger om saken.
Kanskje du bør høre litt på hva folk skriver her, selv om du ikke er helt enig.
Sist endret av Bombasa; 27. januar 2012 kl. 00:55.
Sånne som deg ødelegger ryktet til andre folk som røyker weed. Du er en idiot og er 20år?
Sist endret av Spelevinken; 27. januar 2012 kl. 01:06.
serriøst folkens, ikke gidd og kjeft han opp så fryktelig fordi han ikke hører på forreldrene sine. det er ikke deres sak! han spurte om tips til og få gjemt stashet sitt! ikke moralprekner og masse jalla dilldall som bare ødelegger tråden. skjerp dere og hold dere til temaet i tråden!

TS: røyk ut av vinduet eller hvis du har rom i 1. etasje så gå ut vinduet og røyk uttafor eindomen, så disse flamerene blir fornød og ikke kan klage på at du bryter hus reglene. gjem stashet ute en plass eller i madrassen på senga, så vanskelig er det ikke. det er et hav av muligheter.

gjem stashet et sted der det ikke er så lett og komme til. hvis du har en kasse TV på rommet ditt, så er det god plass inni der. stasjonær pc funker også(hint: HDD rack).

bak ei hylle, under ei skuff etc. jeg gjemte alle pyro relaterte greier under en hylle jeg hadde der jeg bare løsnet på en plate så hadde jeg fint plass til sikkert 10 kilo kjemikalier bruk ziplock bagger eller plast folie og teip.

tar de lightere fra deg? hvis ikke, så kan du tømme en lighter og bruke den som stash safe.

en lommelykt kan også brukes, jeg brukte det til og gjemme weed(stor maglite) inni, det funket fett det. bare husk og ta ut pæra i tilfelle faren/moren din spør om og få låne lommelykten, du gjemmer såklart lommelykten i en skuff eller noe så den ikke er lett tilgjengelig.

høytalere funker utmerket, vanligvis god plass til alt fra 10g til flere kilo, avhenger av størrelsen på kassa.

hvis du har pc med vannkjøling så kan du gjemme stuffet i vanntanken på pcen(bare pass på at det ikke tetter for pumpen). er ikke den beste ideen men hvis du er desåerat så funker det!

et headset har sikkert god plass. bare ta ut den ene høytaleren og putt stash der.

kontorstol, bruk fantasien.

gammel bærbar pc, skru ut HDDen og legg stash der.

ei flaske cola, eller annen svart/mørk drikke som du ikke ser gjennom. pakk inn hasjen din og slipp det nedi.


noe du også kan gjøre er og lage en liten ''alarm'' når morra di åpner døren på rommet ditt så går det ei sirene. dette er extremt enkelt og ganske billig.

håper dette hjelper lykke til!

jeg må bare legge til en sang! ikke serlig relevant, men men...

eller så kan du prøve og prate dem til fornuft og vise dem noen dokumentarer om cannabis (the union)
Den dagen Politiet tar deg med inn på en glattcelle og gir deg en form for sanksjon pga cannabis bruket ditt så skjønner du hvorfor foreldrene dine reagerer som de gjør.

Nok moralpreken fra min side. Og jeg har en mor som vet godt om mitt bruk av cannabis, men moren min er forståerlig, men bekymret for hva dette bringer med seg ved å leve på den andre kanten av loven, spesielt når jeg er under utdanning hvor dette ikke er så lurt for mitt yrke.

Det setter en støkk i deg når moren din ringer deg mens du kjører bil, fordi hun så en lignende bil bli stoppet av Politiet med full sjekk av denne bilen, og ber deg om å være forsiktig.

Det kalles kjærlighet.

Sitat av Denzel Vis innlegg
Den dagen Politiet tar deg med inn på en glattcelle og gir deg en form for sanksjon pga cannabis bruket ditt så skjønner du hvorfor foreldrene dine reagerer som de gjør.

Nok moralpreken fra min side. Og jeg har en mor som vet godt om mitt bruk av cannabis, men moren min er forståerlig, men bekymret for hva dette bringer med seg ved å leve på den andre kanten av loven, spesielt når jeg er under utdanning hvor dette ikke er så lurt for mitt yrke.

Det setter en støkk i deg når moren din ringer deg mens du kjører bil, fordi hun så en lignende bil bli stoppet av Politiet med full sjekk av denne bilen, og ber deg om å være forsiktig.

Det kalles kjærlighet.
Vis hele sitatet...
Jeg er forresten 20 år selv, og jeg syntes du trenger å grow the fuck up.
Jeg runder 20 om en måned og hadde nettopp en opplevelse av at politiet hadde razzia hjemme hos meg for et par måneder siden. Jeg bor hos moren min og alt dette kom som et sjokk for hun. Jeg har aldri sett hun så redd og skuffet noen gang, og jeg får liten lyst til å røyke igjen bare fordi jeg vet at det bekymrer hun til de grader...til punktet hvor hun ikke kan sove eller tenke på normale ting. Derfor er det ikke noe vanskelig valg for meg å velge vekk cannabis.
Hvis du vil røyke, flytt ut. Moren din gjør som sagt dette ut av kjærlighet for deg .