Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2192
Pinlig, veldig pinlig.
Pinlig er vell ordet..
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Mon tro om det er dere Underdogs rapper om?

Personlig ville jeg ha driti i låt og buss.
Kjedelig beat, horribel stemme på h*n som synger, drittslenging om andre busser, fæle rim med blanding av Norsk og Engelsk, og den vanlige skrytinga av spenn, horer og sjampis. Definitivt en russesang.

HOW FUCKING ORIGINAL.
Hva er keg, og hva er stek?

Typisk generisk norsk-rap-pop, tror denne kommer til å fungere helt fint.
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Hva er keg, og hva er stek?
Vis hele sitatet...
Keeg er motsatt av geek.
Stek er vel at noe er kult, ihvertfall slikt jeg har hørt det. "Faen så stekt ass".
Rett og slett søppel.
Slenger meg på Goophy og FOX, meget pinlig. Og til dere kjære mods: Vær så snill å ikke slett tråden, fremtidige freaks må ha noe å le av.
Synes det var langt ifra søppel, men heller ikke det beste jeg har hørt.
Videoen minnet meg veldig om Gangnam style 2013 sin: http://www.youtube.com/watch?v=zc5QkRQofeg
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Jo jo, for all del. Digga teksten, den fyrer...er mer usikker på den enorme voicechangeren. Da vi hadde russesang hadde vi en mye mer fengende sang som gjorde at alle sang på refrenga..På deres synger man, "exceepptt the uneexepteedd (woohoo)", ikke noe mer...Anyway, grei release et år for tidlig
Høres ut som en fjortenåring som prøver seg på rapsjangeren med et enkelt manus; Å være mest mulig drittsekk og kopiere tidligere russebusser.

Tenk så kult om en buss en gang hadde droppet all drittsleningen, skryting av penger og chicks, og heller laget en låt som alle kunne digge!
Hmmh.. Konstruktiv kritikk: Dere har vel lagt en del jobb i det her, men dere prøver alt for hardt føler jeg. Min favorittlåt innenfor russebusser er ''legenden''
Dette er ingenting og skryte over. Håper dere ikke spiller denne høyt slik at andre mennesker hører det når dere cruiser rundt, kanskje morsomt der og da.

Meningsløs tekst, ganske kjedelig beat og ikke stemme som passer i en høyttaler. ''Betalte 1000 spenn for en låt som er verdt kanskje 100''.<-- Denne går rett til dere.

Håper dere tåler kritikken, ikke la meg høre fra advokaten deres, kos dere i russetida!