Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2481
Hei!

Jeg og dama skal teste LU Dove. Hvordan bør jeg gå frem? Husker at man bør vente 4 timer etter siste inntatte måltid før man tar det for å forsterke effekten eller noe? Bør man bare ta en halv pille dersom man er jente? Hva bør man passe på? Noen ideer?

Skal også teste Mephedrone. Hvor mye bør man ta i en stripe/kapsel? Hvordan er doseringen gutt vs jente?

på forhånd takk for alle svar
Skal dere teste begge stoffene samtidig? Husk da at pillene fra London Underground godt kan inneholde mefedron, eller et beslektet stoff som virker synergisk med mefedron. Jeg vil i utgangspunktet fraråde dere å bruke begge på en gang, men om dere velger å gjøre det, doser deretter, altså en lavere dose av hvert stoff enn om dere tok dem hver for seg.

Om kjæresten din veier mindre enn deg, er det nok ikke en dum ide at hun doserer lavere enn deg. Her ser du erowids dosekart for mefedron:

4-Methylmethcathinone Dosages (Oral)

Threshold 15 - 25 mg
Light 25 - 100 mg
Common 75 - 175 mg
Strong 125 - 250+ mg

Insufflated (Snorted)
Threshold 5 - 15 mg
Light 15 - 25 mg
Common 20 - 80 mg
Strong 75 - 125 mg
Har prøvd Mephedrone og Red Doves. Tipper det er det samme som LU doves.. bare kapslene er røde :P

Trengte bare en stripe per pers. 0,15 g kanskje. Og en kapsel per pers.

Åpnet meg totalt opp for personen jeg testet med. Morsom erfaring, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen.
Sist endret av Cyberblack; 23. februar 2010 kl. 20:57.
LU doves vill jeg bare kastet i bosset med en gang!, møkka greier! nedtur fra helvete, glem søvn! kjip speed effekt på disse, rett og slett ikke verdt det!(skal sies at jeg hater speed)LU doves er ikke det samme som mephedrone eller reddoves, Reddoves er ganske mellow, men er nok mest sannsynlig er utblandet meph i kapsler.
Sist endret av Mbs; 24. februar 2010 kl. 13:06.
Trådstarter
skal ta hver for seg. Ok. Takker Felix Poker! DOves har kjip nedtur ja, men fantastisk platå
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når du tar 1. dosen så anbefaler jeg å lage en ganske stor stripe også droppe omtrent like mye samtidig da blir det fest i skallen vær forsiktig utover kvelden tho.. uansett hvor mye du har er det vanskelig å skjønne at man ikke skal ta ALT når man er i go formen... pass også på å dosere jevnlig til dere vil at kvelden skal slutte.. når du først er på vei ned kommer du ikke opp igjen til goformen
Mephedrone er da slettes ikke en legal high, da det til og med spesifikt er oppført i derivatloven. Uten at noen helt vet hva LU doves inneholder kan man vel egentlig anta at den og faller under derivatloven.
Sitat av sofa Vis innlegg
Mephedrone er da slettes ikke en legal high, da det til og med spesifikt er oppført i derivatloven. Uten at noen helt vet hva LU doves inneholder kan man vel egentlig anta at den og faller under derivatloven.
Vis hele sitatet...
Nja, ettersom det ser ut som innholdet i LU-produktene skifter mellom lovlige, semi-lovlige og ulovlige stoffer, er dette er vanskelig sak. Produktene er dog markedsført som legal highs, så derfor velger vi å legge diskusjoner rundt disse produktene til legal high-seksjonen på forumet.

Det ser forøvrig ut til at LU Doves ofte inneholder butylon, i alle fall i følge diverse fora.
Sist endret av felix_poker; 16. mars 2010 kl. 10:54.
både mephedrone og butylone(bk-MBDB) er satt på den ordentlige narkotika listen om ikke lenge, leste det i avisen her forleden, tilsammen 10nye stoffer skal på liste innen kjap tid, haste sak takket være alle idiotene som overdoser på GBL!
Sitat av Mbs Vis innlegg
både mephedrone og butylone(bk-MBDB) er satt på den ordentlige narkotika listen om ikke lenge, leste det i avisen her forleden, tilsammen 10nye stoffer skal på liste innen kjap tid
Vis hele sitatet...
Nåja, jeg er enig i at disse stoffene sansynligvis kommer til å bli oppført på narkotikalisten, men det er ikke spikret enda, bare så det er sagt.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Nåja, jeg er enig i at disse stoffene sansynligvis kommer til å bli oppført på narkotikalisten, men det er ikke spikret enda, bare så det er sagt.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke der enda, men plutselig er de der, skal vell gjennom en del papir møller først, men tror det har laget en haste sak grunnet alle bolekisene og forstad/strile kidsa som propper i seg for mye gbl/ghb i bergen atm. her er vertfall det jeg leste:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=598035

Og her er listen/vedatket eller hva det heter: http://www.legemiddelverket.no/uploa...ng05032010.PDF
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
"Man vurderer at det er et narkotisk stoff (Mephedrone), det har alle trekkene: Det har et misbrukspotensial, det kan være farlig ved overdose og det kan være avhengighetsskapende, sier Steinar Madsen"

kan nesten dra paralleller til nikotin og alko her? :P uten at de er classed på disse punktene :P

spøk til alvor: dagbladet skrev jo tidligere i år (februar-ish?) om GHB, "det nye dopet"..

ehm... nytt?


tror de ligger litt etter ja. har vel vært her siden 90-tallet, men først NÅ det har kommet en del (mer) dødsfall på dette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Lenge siden nå, men Doves sugde... ga ingen ting bortsett fra ubehag.... formelen er endret fra når jeg testa første gang... meph var helt likt, men syns det gir veldig lite rus, eller lite god rus opplevelse i det hele tatt... sticking with weed.... og 2cb
Doves har vært så mye omtalt på så mange ulike forum, og tydligen at mange har ulike oppfatninger av dem. Synest selv det var faktisk veldig stor forskjell på dem, fra hvem jeg handlet dem fra, og som det står her...virker det som formulaen på den bare endret seg litt etterhvert....

Men nå får de tydligen ikke lengre produsere disse, antar de lages i england??, hvor det er bevist at de skulle inneholde et stoff som het:
They contain a "cathinone" som vistnok blir forbudt etter 16 april, da ville de tydligen bli straffbart og oppevare disse.

Noen andre som har fått beskjed om at de nå skal bli forbudt?

Uansett, det skal være bare litt mixing og trixing til....før de finner på en annen blanding.

Med tanke på hva de koster, blir de kanskje etterhvert noe #oppskrytt# om man kan si det.