Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2214
Har søkt litt rundt, men bare funnet anbefalte doseringer oralt. har hørt at du trenger litt mindre hvis du snorter for det blir litt mer intenst, men varer litt kortere. Stemmer dette?
True, 18 mg
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Brodern Vis innlegg
True, 18 mg
Vis hele sitatet...
Brodern aner ikke hva han prater om, enkelt og greit.

Har du fått et rent produkt, er 18mg alt for mye for de fleste.
5mg vil du få en grei opplevelse på, start der og prøv deg frem.
Sist endret av somnium; 20. mars 2010 kl. 12:26.
Sitat av somnium Vis innlegg
Brodern aner ikke hva han prater om, enkelt og greit.

Har du fått et rent produkt, er 18mg alt for mye for de fleste.
5mg vil du få en grei opplevelse på, start der og prøv deg frem.
Vis hele sitatet...
Ved 5mg vil hele opplevelsen være preget av at du lurer på om du skal ta mer, for du vil mest sannsynlig ikke føle at det er nok. Dette er ingen "grei opplevelse".

Det å snorte 2c-i vil svi skikkelig i nesen i et kvarters tid. Etter 14, 6 minutter vil du være på peaken etter snorting. Hvis du så skal starte med 5 mg, vente et kvarter og kanskje ta 5 til, så enda et kvarter med svie og et par nye mg med påfølgende sviing, så vil ikke det være særlig ålreit.

Greit, 18 er kanskje litt i overkant hvis du ikke er så erfaren, men 12 én gang mener jeg er mer hensiktsmessig. Det gir middels høy intensitet og kun et kvarters sviing i nesen.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Brodern Vis innlegg
Ved 5mg vil hele opplevelsen være preget av at du lurer på om du skal ta mer, for du vil mest sannsynlig ikke føle at det er nok. Dette er ingen "grei opplevelse".

Det å snorte 2c-i vil svi skikkelig i nesen i et kvarters tid. Etter 14, 6 minutter vil du være på peaken etter snorting. Hvis du så skal starte med 5 mg, vente et kvarter og kanskje ta 5 til, så enda et kvarter med svie og et par nye mg med påfølgende sviing, så vil ikke det være særlig ålreit.

Greit, 18 er kanskje litt i overkant hvis du ikke er så erfaren, men 12 én gang mener jeg er mer hensiktsmessig. Det gir middels høy intensitet og kun et kvarters sviing i nesen.
Vis hele sitatet...
den generelle kalkulasjonen på erowid og lignende sider, samt min egen erfaring, er at nasalt inntak forsterker effekten med ca. x3.

dvs., grovt regnet, at en dose på 18mg nasalt ville tilsvart over 50mg oralt.

det er for mye, i mine øyne, og nesten dobbelt så mye som en vanlig kraftig brukerdose.
Slenger meg på somnium her. De fleste 2C-stoffer, være det 2C-I, 2C-B eller 2C-E, later til å ha ca. 30% effekt oralt i motsetning til nasalt. Da forutsett at man kan snorte skikkelig og ikke bare drar det med all kraft ned i lungene (feil). Husk, det skal absorberes i nesegangen, ingen andre steder, noe veldig få snortere ser ut til å forstå.

2C-I er en smule mer potent enn 2C-B, et stoff man fint kan starte på 5mg for å sjekke toleranse og intensitetsnivå. Min favorittmåte å innta slikt på er å splitte 5mg i to og ta i hvert nesebor, velte litt frem og tilbake på hodet, vente 5 minutter også gjøre det samme på nytt. Svien blir utrolig mye mindre av dette. I tillegg må man hakke opp stoffet godt, da med barberblad/kniv, helst ikke et kort. Man får også en jevnere, litt seinere opptur med mindre kvalme.
Trådstarter
59 9
Takker for nyttige svar
Trådstarter
59 9
Forresten hvor lenge varer det?
Sitat av taares Vis innlegg
Forresten hvor lenge varer det?
Vis hele sitatet...
Fra Erowid:

The primary effects of 2C-I last approximately 5-8 hours when taken orally.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av MrBean Vis innlegg
Fra Erowid:

The primary effects of 2C-I last approximately 5-8 hours when taken orally.
Vis hele sitatet...
av egen erfaring stemmer det.
nasalt vil jeg påstå det kutter turen med et par timer, kanskje noe mer.
Trådstarter
59 9
Takk hvordan bør jeg oppbevare det, over flere mnd. Har det i klipsposer nå inni et skap. er det godt nok?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av taares Vis innlegg
Takk hvordan bør jeg oppbevare det, over flere mnd. Har det i klipsposer nå inni et skap. er det godt nok?
Vis hele sitatet...
mørkt og kaldt er vel et sikkerstikk.
hiv det i kjøleskapet f.eks

unngå å la det ligge i vinduskarmen med solsteik.
har eksperimentert en del MDPV, på slutten var morgendosen 20 mg.
Det er INGEN nybegynner dose, den fucker hodet noe helt sinnsykt ved overdosering!!
begynn med 5mg, bump etter en time eller to
<<just a warning

stay safe