Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2726
Er det veldig vanskelig å syntetisere(?) forsknings kjemikalier?
Jeg tenker at siden den 2c-b-fly fra Haupt RC egentlig var ABDF, og atpåtil uren. Jeg har også hørt om andre forsknings kjemikalier som har vært uren og farlig, f.eks. Dimethocaine, "2c/3c mix up" etc fra forskjellige forhandlere. Hva kommer det av?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Organisk kjemi er ikke å kimse av, det er et veldig avansert felt og ja, for en vanlig dødelig ville det være omtrent komplett umulig å syntesere f.eks de fleste oppskriftene som finnes i Pihkalog Tihkal.

Urenhet kommer nettopp av at folk slurver eller rett å slett ikke har kompetansen og utstyret for å lage et rent sluttprodukt. Man ser vel starten på mange useriøse aktører innen RC markedet ettersom de blir ulovlige.
På samme måte som at MDMA var lovlig og kunne skaffes i helt ren form av hvem som helst, når et stoff blir ulovlig setter gatekjemikerne i gang og lager en guffe med mye urenheter i seg for å tjene penger på andres uvitenhet.
Sist endret av Dodecha; 30. november 2009 kl. 21:26.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva er det lettaste å framstille?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Å ekstrahere LSA fra en eller annen plantekilde burde la seg gjennomføre for alle og enhver, men jeg vet ikke om jeg vil kalle det et RC.
Sitat av Tias Vis innlegg
Å ekstrahere LSA fra en eller annen plantekilde burde la seg gjennomføre for alle og enhver, men jeg vet ikke om jeg vil kalle det et RC.
Vis hele sitatet...
Hmm, eg er litt kjemi viten så korden kan eg skaffe slike planter?

som Argyreia nervosa og Ipomoea tricolor.

http://no.wikipedia.org/wiki/LSA
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Hmm, eg er litt kjemi viten så korden kan eg skaffe slike planter?
Vis hele sitatet...
Det får du nok ikke hjelp til her. Er du litt 'kjemi viten', så burde det ikke være noe problem uansett!
Sitat av loathsome Vis innlegg
Det får du nok ikke hjelp til her. Er du litt 'kjemi viten', så burde det ikke være noe problem uansett!
Vis hele sitatet...
Eg snakka om å få ut godisen eg