Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2542
ser på noen lh sider som selger bath salts.det er høvelig dyrt .koster vel ca 300kr for et gram og det står Not For Human consumption.
Dette er stoffer som selges som badesalt, men som egentlig er noe annet.

Ypperlig tråd her:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=148297
skalkeskjul
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Blir det helt feil av meg å knytte spørsmålet ditt opp mot denne tråden?
Stoffet(/ene) som omtales ble gjerne solgt som badesalt og plantenæring.
Sist endret av Sio; 20. januar 2010 kl. 22:00.
Tipper det er mephedrone.
Trådstarter
skall det sniffes eller?
Viss det er mephedrone det er snakk om,så er det mulig og sniffe det ja.Men anbefaler og legge det i en kapsel istedet og svelge den.
Mephedrone er mye mer avhengighetsskapende når det sniffes og bivirkningene er mye verre(personlig erfaring).
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Tipper det er mephedrone.
Vis hele sitatet...
Jepp, disse "badesaltene" inneholder antakelig en eller flere av de følgende stoffene; metylon, etylon, butylon og/el. mefedron. Eventuelt nære kjemiske slektninger av de nevnte stoffene.

Som flere allerede har nevnt, tar denne tråden jeg postet for noendager siden opp det samme temaet.
er de ulovelig med noen av stoffene dere tror er i det?
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er de ulovelig med noen av stoffene dere tror er i det?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser tråden jeg linket til over, vil du kunne lese at i Norge befinner de fleste slike stoffer seg i en juridisk gråsone. De kan antakelig ses på som derivater av forbudte stoffer (narkotika) og dermed regnes som narkotika. Det er imidlertid liten praksis med bruk av denne paragrafen. Se Nichos tråd om emnet her.
Sist endret av felix_poker; 23. januar 2010 kl. 13:41.