Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Diablo 3 eller 17. Mai-tog?
Diablo 3 237 31,98%
17. Mai-tog 299 40,35%
Reprise av Dallas på TV 205 27,67%
Stemmegivere: 741. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  134 38446
Blir nok å se på toget. Selv om det kanskje blir tungt dagen etter den 16. blir det nok tog, ett par pils og deretter pølsefest. (pølser er da så mye mer enn bare pølse i brød/lompe)
Å si at man ikke gjør sin plikt ved å unnlate å feire 17. mai er bare tull. Det som virkelig teller er hvordan du hedrer landet ditt alle de dagene det ikke er en "plikt" å gjøre nettop det. Eller man bare driter i hele hedringen, fult lovlig det å.

Men det blir diablo på meg. Har spilt Diablo 2 + expansion pack et utall ganger.
Jeg bruker som oftest å reise til sverige på 17. mai, min far har alltid hatet 17. mai (eller så hater han bare mennesker, same shit), så vi har gjort det til en slags tradisjon å rømme landet for å chille i östersund, langt unna alt som har noe med 17. mai tog å gjøre.
Spørs om det blir pølse i brød tho.. ref http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10053509
Kun jeg som aldri har hørt om Dallas?
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Kun jeg som aldri har hørt om Dallas?
Vis hele sitatet...
Ja, definitivt.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Blir vel en form for sosialisering :P
Hvem kanal går reruns av Dallas på? Haha... Nei blir nok family and friends uansett vær, så tar bare laster ned Dallas så jeg kan se det før jeg legger meg (Y)
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Kun jeg som aldri har hørt om Dallas?
Vis hele sitatet...
Nei, er nok nye hipster-greier
Sitat av Widow Vis innlegg
Nei, er nok nye hipster-greier
Vis hele sitatet...
Tvert imot. Kan dere ikke Google folkens?
Siden det ikke kommer på xbox kommer jeg til å tilbringe dagen som enhver 17.Mai. Rope hurra i 5 minutter og vise hva jeg er god for på en fest i en dans påvirket av alkohol, så dra hjem, spille mw3 survival og sovne mens jeg spooner puta mi.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Store gutter tar den heller helt ut den 16.de Mai! (Juan Atkins i Bergen, for de som ikke har fått det med seg!)
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke mulighet for å reise de tre timene til Bergen det er herfra, da. Og dessuten skal jeg nyte nasjonaldagen vår i godt selskap av fyllesyke venner og venninner, og vi skal ikke la hangoveren dempe på stemninga. Dog det ser ut til at det kommer til å regne, som er litt kjipt.
Norskehesten
Alden's Avatar
Spille kan jeg gjøre alle andre dager. 17mai må nøvendig vis ikke feires med tog. Kommer til reise ut for å oppleve noe som man kun opplever 1 gang i året.
Sist endret av Alden; 14. mai 2012 kl. 23:57.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Tvert imot. Kan dere ikke Google folkens?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=ET9R4I4a9YE
Skjønner ikke åssen dere i det hele tatt kan vurdere dette? Sitte inne på 17. mai og game?

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Ja, definitivt.
Vis hele sitatet...
Feil, jeg har ingen anelse.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Eksamen 16 og 17. mai. Så skal leveren drepes. For se hva det blir til i helgen.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Ettersom jeg hverken er fan av Diablo 3 eller 17.mai tog, så blir det dallas reprise!
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Skjønner ikke åssen dere i det hele tatt kan vurdere dette? Sitte inne på 17. mai og game?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere å sløyfe Diablo 3 for å gå i tog?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av murloc Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere å sløyfe Diablo 3 for å gå i tog?
Vis hele sitatet...
Man må ikke nødvendig vis gå i tog.
Siden det skal regne som ett helvete her på 17mai så blir det vel å spille minecraft tenker jeg.
The Nerdrager
Må si det frister så ekstremt å game Diablo 3 17 mai
Men må nok bli med madammen på 17 mai tog, håper bare at det ikke er drittvær. Da blir det nok tidlig hjem for å spille litt
Må også desverre signere ny kontrakt på kveldsjobb idag Så kommer senere hjem ;-( Blir nok sen kveld for meg ikveld
jamen yolo da.
luni's Avatar
Skal feire som Diablo 3-enke. Blir nok vennefrokost, sekkeløp, champagne og pølse i vaffel.
Blir nok ute å hvertfall se på toget, ble lei av å gå i barneskolen og russetida sprang vi fra ende til start 3-4 ganger. Syns man skal gå ut å være litt sosial.

Skriver dette fra jobb, hvor jeg sitter oppkoblet til maskin hjemme som laster ned Diablo 3 i skrivende stund. Støtte på Error 108 så håper å få fikset det til jeg er ferdig i dag, blir vell å gå en time tidligere fra jobb eller to.

Så blir det et lite lan og energidrikking med kamerater til arbeid i morgen, happy gaming
8 timer med 133%

Etter det blir det vel kanskje ei øl og noe lapskaus på den lokale puben.
Har aldri spilt, og har heller ikke tenkt til å prøve Diablo.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Diablo 3 og noen kalde pils
Vis hele sitatet...
Same same
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Skjønner ikke åssen dere i det hele tatt kan vurdere dette? Sitte inne på 17. mai og game?
Vis hele sitatet...
Du kan altså ikke forstå hvorfor folk vil gjøre noe annet enn det du skal gjøre?
Tenkte meg å lese til eksamen pga konsert rett før eksamen, greit å få det unnagjort.
Kanskje se noen newboston tutorials, eller så blir det vell en tur på byen ikveld, mye kan skje iløpet av 10 timer!
Var så dårlig vær i dag så jeg orket ikke å bevege meg ut i toget, men får besøk etterpå så

Diablo 3 er heller ikke noe jeg prioriterer i dag, så blir bare litt surfing rundt om på nett. Og se litt på tv'n da
Bestemte meg igår for at jeg skal begynne å spille likevel. Ikke idag, riktignok, men det skal kjøpes.
Men idag blir det gaming, spising alene, helt til jeg tar bussen inn til byen for å se russetoget med en kompis.

We'll be the creepy older dudes.
For min del synes jeg det blir den samme kjedelige rutinen hvert år. ''Ånei, det regner..'', spise middag med familie, dra ned til byen og se på borgertoget i regnet, hjem og spise dessert med familien. I år holder jeg meg heller hjemme for å se på film. Kall meg gjerne egoistisk, men jeg er lei av 17. Mai og alle rutinene
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Feirer ikke 17 mai så blir inne jeg, kan ikke huske sist jeg feiret den heller
Ekspert på påstander
Har ingen fast rutine for å feire 17 mai og tar det som kommer. Idag var jeg en tur på Karl johans gate alene og dro hjem. Venter på flere kompiser og da skal vi feire 17 mai med god mat, drikke og weed. Ifjor var jeg russ og da gikk jeg i tog 2 ganger med to forskjellige skoler. Liker 17 mai, for jeg har ingen planer før det generelt
14.05.12 < Realist1> Jeg tror faktisk jeg kommer til å gi en god langfinger til hele verden på torsdag, og bare ligge hjemme og runke og sove
Vis hele sitatet...
Dere kan bare kalle meg Nostradamus, for jeg kan se fremtiden
Når dere svette mennesker har revet dere løs fra Diablo 3 om noen dagers tid, føler jeg at dere bør vite hva dere har gått glipp av:

Jeg stod opp klokken 6 i dag tidlig og møtte opp ved den lokale barneskolen 7.30. Jeg spiller i korpset som tilhører denne skolen, og klokken 8 spilte vi til flaggheisingen og for foreldrene som hadde karret seg opp så tidlig. Etterpå gikk vi i tog og spilte marsjer i lokalområdet før vi fikk noen timer til å gjøre hva vi vil. Denne tiden brukte jeg og noen kamerater til å dra ned til Oslo sentrum. Vi spiste en lunsj på McDonalds fordi de fleste stedene ikke var åpne. Etterpå gikk vi rundt og nøt den glade stemningen. Folk er veldig pratesjuke og skyr absolutt ikke å snakke med vilt fremmede på dager som dette! Når vi beveget oss bortover mot Karl Johan fant vi toget til ungdomsskolen vi går på og fikk brukt tid med dem til å gå en runde i byen og gå forbi slottet (kom på TV gjorde vi også)!

Etter dette tok vi T-banen tilbake igjen, hentet instrumentene og spilte for det lokale gamlehjemmet før vi marsjerte ned til skolen igjen. På skolen ventet garden og vi marsjerte med gardemusikken inn på arenaen i leiren. Der spilte vi for publikumet og fikk sett gardens show før opplegget vårt var omme. Nå sitter jeg hjemme og hviler bena mine litt før det er ut igjen for å feire videre i vårsola.

Håper andre også har hatt en riktig fin 17. mai!

(>Inb4 "cool story bro").