Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 829
Vil gjerne ha en vare fra Tori.fi, men da jeg ikke kan finsk kan dette bli utfordrende. Noen som har mulighet å hjelpe med kjøp og frakt fra Finnland til Norge?
Nå er det jo avsender som må stå for frakt så jeg ville startet der.

Avsender = Selger.
Sist endret av Dough; 8. november 2022 kl. 09:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har selv kjøpt bøker fra Finland takket være Google Translate.. Var ikke helt perfekt, men godt nok til å kjøpe en norsk bok fra en norsk NRK-journalist som ingen i Norge tydeligvis selger lenger..
Du kan oversette nettsida til norsk ved å høyreklikke og velge "Oversett til norsk".
Må ha bruker via Finsk schibsted, har ikke finsk tlf nummer. Møter en vegg hele veien.
Sitat av Bombarder Vis innlegg
Må ha bruker via Finsk schibsted, har ikke finsk tlf nummer. Møter en vegg hele veien.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg fikk opprettet en bruker på tori.fi med min norske Schibsted-konto, altså den jeg bruker på Finn.no. Jeg har ikke testet den, men jeg fikk ihvertfall en mail med velkommen og takk for at jeg hadde opprettet brukerkonto.