Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1313
Er det en dum ide?

hva man skal snakke om er jo spørsmålet, og bare snakke om dop er jo ikke så interresant, men er jo ikke bare det freak er heller

blir jo kanskje for et spesielt publikum, men det må jo være mange historier her som hadde vært sykt kule på podcast? kanskje det kan være en Radio for folk som prøver å slutte? en radio som gir folk en sosial følelse uansett om de er alene, et lytte bånd for de som er litt utenfor her i Norge? en radio som du heller vil høre på med kaffe enn å fyre mornings, eller kanskje begge deler? har ikke tenkt igjennom det så sykt mye siden ideen kom for 10 min siden, men det hadde jo vært drit kult da?

kanskje det hadde gjort noe med rusreformen her i Norge.. idk

håper dere ikke synes det er heelt teit.
Er ganske mange tråder her på forumet jeg gjerne skulle likt å høre på en Freak-podcast, og gjerne litt mere detaljert enn i trådene. Også mange det hadde vært morro å hørt hvem som står bak, men tviler på at folka bak de mest interessante trådene ville stilt opp med navn og full pakke😅
Uansett så er det en spennende idé i utgangspunktet
Noe offisiel fra freak.no i den banen kommer vel neppe noengang til å skje. Det som derimot kan skje er en podkast, hvor man tar for seg spesifikke temaer, brukere eller tråder som tema, episode for episode. det trenger vel forsåvidt ikke være i regi av freak.no heller
Mon tro om Taakeprat er medlem her, skulle gjerne hørt han ta for seg en best of av freak.
Tøffetom stilte på en podcast, var snakk om at flere fra bruket skulle være med men nestemann feiget ut, husker ikke hva podcasten het.
Føler jeg kunne hosta noe sånt, vært med iallfall.
Kunne hatt litt sånn Joey Diaz vibes på kontoret
Sist endret av HallaKompis; 9. november 2022 kl. 00:35.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Tøffetom stilte på en podcast, var snakk om at flere fra bruket skulle være med men nestemann feiget ut, husker ikke hva podcasten het.
Vis hele sitatet...
Nope, jeg feiget ikke ut. Jeg hørte aldri noe mer fra podcast folka, og de slutta å lage podcaster virker det som.

Edit: podcasten het Skravleklassen, og det var en tråd om det

Som ztaale sier er vi positive til slike ting som radioer og podcaster, men freak har ingen ressurser til å drive slike ting selv. Så om noen har lyst å sette i gang er der bare å kjøre på.
Sist endret av Dodecha; 9. november 2022 kl. 18:50. Grunn: Skrivefeil
Sjæl. Jeg skulle også være med men det ble plutselig stille. Har ikke hørt noe som helst fra Sturla på en stund så håper ikke det har skjedd noe galt
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Sjæl. Jeg skulle også være med men det ble plutselig stille. Har ikke hørt noe som helst fra Sturla på en stund så håper ikke det har skjedd noe galt
Vis hele sitatet...
Han er relativt aktiv på twitter: https://twitter.com/SturlaFTR
Virker som om det er noe som ikke stemmer helt ihverfall.
Selv har jeg alltid ønsket en stukokast. Jeg etterspurte faktisk det i en annen podcasttråd her inne.

https://freak.no/forum/showthread.ph...hlight=podcast

Skravla går, historiene blir bare råere og råere, og motoren går så lenge en slenger på en kvarting i ny og ne.

Kunne jo vært 24 timer live.

Ville jo faktisk ikke vært helt ulikt mediet vi kaller radio.

Nei, det får en si. Ideene tar form.

Freak podcast hadde vært kjempeflott. Kult om den hadde hatt flere speedepisoder laget av speedfreakere
Sist endret av 1000bein; 10. november 2022 kl. 04:17.