Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2985
Tenker å invistere 25K i solide longterm coins. Har selv tankt å invistere i XRP og jeg vet om risken, men er villig til å ta den

Hvilken hadde dere valgt utenom btc?
Sist endret av dkkmd; 3. juli 2022 kl. 21:07.
Anbefaler deg heller å lese opp på produktet du investere i. Crypto er noe null, jeg regner med at det nærmest dør ut denne resesjonen...
Ikke xrp hvertfall, det er en død hest som alle prøver å sparke liv i, xrp var et bra prosjekt som nå har blitt håpløst gammelt og flere av de største finansielle institusjonene har fikset egen blockchain tech eller adoptert andre..
Jp morgan som USAs største bank har egen coinJPM med Liink plattformen på Onyx blockchain med 382 banker som allerede bruker Liink..

Hvorfor ikke btc?
Trådstarter
7 2
what, xrp er en død hest?
Den eneste grunnen til at den ble liggende under der er pga. rettsaken for selvfølgelig vil mange selge når de blir saksøkt av sec men de ligger veldig godt an til og vinne saken, tror jeg��

Med 25k blir ikke mye btc
Du sier invistere i krypto så nevner du XRP som ikke er en krypto, den eneste jeg kan anbefale sterkt er den du prøver å unngå, nemlig Bitcoin. Invisterer du i XRP og så en dag må du gjennom KYC/AML helvete for å bruke pengene dine, vil virkelig ikke anbefale det da det er som å skyte seg selv i foten.
Sitat av dkkmd Vis innlegg
what, xrp er en død hest?
Den eneste grunnen til at den ble liggende under der er pga. rettsaken for selvfølgelig vil mange selge når de blir saksøkt av sec men de ligger veldig godt an til og vinne saken, tror jeg��
Vis hele sitatet...
Men om dei vinner, hva endrer det ? Xrp blir like lite brukt av banker, uansett om banker skulle bruke teknologien til ripple så vil dei aldri bruke xrp.
Sitat av dkkmd Vis innlegg
what, xrp er en død hest?
Den eneste grunnen til at den ble liggende under der er pga. rettsaken for selvfølgelig vil mange selge når de blir saksøkt av sec men de ligger veldig godt an til og vinne saken, tror jeg��

Med 25k blir ikke mye btc
Vis hele sitatet...
Hjelper lite å vinne saken, de store som ville bruke xrp har ikke sittet å ventet på dom, de har gått for andre løsninger innenfor blockchain..

"Med 25k blir ikke mye btc"
Denne her tok kaka i forhold til uvitenhet

Hvis du vil ha mest for penga må du jo kjøpe Terra Classic med en gang, du vil få trillioner med coins
Trådstarter
7 2
Skjønner hva du mener
Terra ��,
Hadd 77 Terra når den var på 970kr, så kjøpte jeg mer og mer når det var på 370kr
Har tapt så jævlig mye penger på den jævlig Terra Luna
Btc over xrp any day of the week
Ville kjøp Anubitcoin. (ANBT) les om de på siden deres. Bare ta .com tror de vil nå høyt. Tror
Sitat av dkkmd Vis innlegg
..Med 25k blir ikke mye btc
Vis hele sitatet...
Bare 1 lite hypotetisk spørsmål til deg.

Si du kjøper idag btc til for 25k og sitter da med 0.13 btc (ish)

Jeg kjøper matic for 25k og sitter da 5400 matic (ish)

Vi begge hodler i 6 mnd og på et magisk vis har begge coinsa gått opp akkurat 50% på de 6 mnd
Du har 0.13 btc og jeg 5400 matic, hvem har tjent mest på de 6 mnd?
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Bare 1 lite hypotetisk spørsmål til deg.

Si du kjøper idag btc til for 25k og sitter da med 0.13 btc (ish)

Jeg kjøper matic for 25k og sitter da 5400 matic (ish)

Vi begge hodler i 6 mnd og på et magisk vis har begge coinsa gått opp akkurat 50% på de 6 mnd
Du har 0.13 btc og jeg 5400 matic, hvem har tjent mest på de 6 mnd?
Vis hele sitatet...
Begge har gått opp 50%, så begge har tjent akkurat det samme.
Det er så mye blod og fear på marked nå at om du ikke investere nå, så NGMI… Personlig solgte jeg litt sent i bull run men satt med noe igjen.

Start dca deg på crypto nå, ikke vent eller «time» neste bull run. Be clever
ICP er eneste jeg gidder ha pengene i annet en bitcoin
Sist endret av psychic_sunnny; 6. juli 2022 kl. 09:00.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Det er så mye blod og fear på marked nå at om du ikke investere nå, så NGMI…
Vis hele sitatet...
Det du sier her stemmer vel ikke helt..? Er det lurere å kjøpe når prisene er høye og grådigheten er på topp?

Be greedy when others are fearful, be fearful when others are greedy.

Hvis man tar følelser fullstendig ut av trading er dette et ganske bra tidspunkt å kjøpe litt. Vente litt, kjøpe mer. Vente litt, se an situasjonen, muligens kjøpe mer.

DCA.

Edit: Jeg leste feil! Vi er enige. Dette er tidspunktet å investere i både aksjer og Krypto. Mer å vinne og mindre å tape enn om prisene er høye og grådigheten er stor.
Sist endret av krystallkongen; 6. juli 2022 kl. 17:38.