Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2461
Hei, jeg er forlovet med verdens flotteste mann. Han gir meg alltid fine gaver og smykker og er veldig generøs med meg. Jeg har selv ikke verdens største inntekt, men ønsker å gi han noe veldig fint til valentinsdagen. Det som er problemet er at han allerede har «alt» han trenger. Han allerede kjøpt en bok hvor jeg skal fylle inn med egne ord om hva jeg liker med han og slikt.

Men hva ellers kan man gi? Han er 37 år og liker å skru på sykler og cross sykler. Ellers så har vi en hund sammen. Hva kan man egentlig gi? Hva er det menn liker å få i gave?

Tidligere har jeg kjøpt klær til han, men føler det blir så kjedelig å gi hver gang. Noen menn her som kan si hva de selv hadde blitt glad for å få i en sånn situasjon?
tur for to til spa-helg på et hotell
Enig, spleis på en hotellweekend eller billig ferie sammen. De fleste hoteller i Norge har hundevennlige rom bare man spør.

Opplevelser beriker forholdet Ting er ikke så interessant, men god mat og hjemmemassasje på hverandre er også en slager.
Du skriver han liker sykler.

Hva med en reise til en plass dere kan sykle sammen i 3 dager eller lenger om det passer?
Liker han å få gaver da?

Liker han valentinsdagen, er den dagen viktig for han? Eller bare jatter han med fordi valentines er viktig for deg?

En bok hvor du skriver ting du liker med han, tror du det er noe han vil ha mye glede av og bla ofte i, eller er det nok en ting som kommer til å ligge slengt nederst i ei skuff ?



Jeg ville kjørt en biff og blowjob/ eller heftig runde i senga/helaften hvor han får tømt seg og kjørt seg skikkelig. Evnt lage yndlingsmaten hans og kjøpe inn en god vin eller øl han liker. Enkelt og greit. Menn er enkle sånn sett og det er jeg glad for.
Sist endret av Hidden_sniper; 4. februar 2022 kl. 16:05.
Om han er mye på på knerne mens han skrur, kan du jo kjøpe han kneepads samt en batteridreven arbeidslampe. Og favorittøl.
Du kan og si at lampen og kneepadsa kan brukes for andre ting enn skruing. Wink wink.
Gavekort på massasje, med happy ending. (Utført av deg selvfølgelig.)
Sitat av wu55 Vis innlegg
Om han er mye på på knerne mens han skrur, kan du jo kjøpe han kneepads samt en batteridreven arbeidslampe. Og favorittøl.
Du kan og si at lampen og kneepadsa kan brukes for andre ting enn skruing. Wink wink.
Vis hele sitatet...
Kneepad var faktisk en god ide siden han sitter mye på knærne og får litt vondt av det. Hvor får man kjøpt sånne?

Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Liker han å få gaver da?

Liker han valentinsdagen, er den dagen viktig for han? Eller bare jatter han med fordi valentines er viktig for deg?

En bok hvor du skriver ting du liker med han, tror du det er noe han vil ha mye glede av og bla ofte i, eller er det nok en ting som kommer til å ligge slengt nederst i ei skuff ?



Jeg ville kjørt en biff og blowjob/ eller heftig runde i senga/helaften hvor han får tømt seg og kjørt seg skikkelig. Evnt lage yndlingsmaten hans og kjøpe inn en god vin eller øl han liker. Enkelt og greit. Menn er enkle sånn sett og det er jeg glad for.
Vis hele sitatet...
Jeg gir han blowjobs ofte så det er ikke så veldig spesielt å gi han det. Samme med sex, vi har det såpass regelmessig at jeg føler han alltid får kjørt seg hehe. Han er veldig glad i romantikk faktisk, i fjor til valentines kjøpte jeg en personliggjort kopp og han bruker den hver dag. Han tar også vare på kjærlighetsbrev og lignende, så vet han blir å like boka. Han er ganske nøytral til valentines, men han har vært mye alene før så det er viktig for meg å vise han ekstra kjærlighet og varme.
Sist endret av green-icetea; 5. februar 2022 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser det er en del forslag på spa/masasje. Jeg er en fyr, som ikke hadde vert spes begeistra for å få slikt. Men jeg er meg, og ikke typen din, så har ikke peiling, lol. Folk er forskjellige, det er du som kjenner han og har en ide om hva han liker.

Du kan kanskje sjekke ut coolstuff.no eller lignende. Trur de har egen seksjon for gaver og valentines.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Enig, spleis på en hotellweekend eller billig ferie sammen. De fleste hoteller i Norge har hundevennlige rom bare man spør.

Opplevelser beriker forholdet Ting er ikke så interessant, men god mat og hjemmemassasje på hverandre er også en slager.
Vis hele sitatet...
Ja har veldig lyst å gjøre noe som gir en opplevelse men det må vi vente litt med når vi kan ta ferie. Vi bor i finnmark lol. Men massasje fungerer nok veldig bra, jeg gjør det ofte på han siden han har fibromyliagi og trenger det. Men vurderer kanskje å bestille massasjetime til han så han kan få det gjort ordentlig.

Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Ser det er en del forslag på spa/masasje. Jeg er en fyr, som ikke hadde vert spes begeistra for å få slikt. Men jeg er meg, og ikke typen din, så har ikke peiling, lol. Folk er forskjellige, det er du som kjenner han og har en ide om hva han liker.

Du kan kanskje sjekke ut coolstuff.no eller lignende. Trur de har egen seksjon for gaver og valentines.
Vis hele sitatet...
Ja vet ikke om han er så begeistret for sånne gaver, har ikke et inntrykk av det men han har jo mye smerter så kunne ha hjolpet. Men da føler jeg det må være fysioterapaut så da mister det litt poenget. Tusen takk for tips, skal sjekke ut nettsiden😁
Sist endret av green-icetea; 5. februar 2022 kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg setter alltid stor pris på og blir veldig glad når samboer kjøper verktøy til meg. Hun har nå skjønt at det er en serie / merke jeg kjører og bruker så blir veldig glad hver gang jeg får noe nytt til samlingen om det kunne vært noe. Alt fra skrujern, koppnøkkel sett til driller og pussemaskiner er det beste jeg kan få.
Siden han liker og skru så kunne det kanskje vært noe ?
Jaja. Hvis du spør mannebeinet da så tror jeg helt ærlig han hadde foretrukket å bli knullet vettet ut av framfor en bok full av svada han visste fra før. *spank*
Sist endret av Hidden_sniper; 5. februar 2022 kl. 21:27.
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Jaja. Hvis du spør mannebeinet da så tror jeg helt ærlig han hadde foretrukket å bli knullet vettet ut av framfor en bok full av svada han visste fra før. *spank*
Vis hele sitatet...
Du er så grov
Shooting expert
BrageP's Avatar
Det eg har blitt mest glad for, var den gongen dama ba meg møte henne i byen ein fredag ettermiddag. Ho hadde pakka koffert, skaffa barnevakt og bestilt hotell ei helg i ein by (eg aldri hadde vore i) som vi tok toget til. Ho hadde halde alt hemmeleg. Vi var mykje på hotellrommet , men fekk også sett byen...
Sist endret av BrageP; 6. februar 2022 kl. 12:25.
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Jaja. Hvis du spør mannebeinet da så tror jeg helt ærlig han hadde foretrukket å bli knullet vettet ut av framfor en bok full av svada han visste fra før. *spank*
Vis hele sitatet...
Hvorfor må det være enten eller? Hvorfor ikke begge?

Sitat av freakypedro Vis innlegg
Jeg setter alltid stor pris på og blir veldig glad når samboer kjøper verktøy til meg. Hun har nå skjønt at det er en serie / merke jeg kjører og bruker så blir veldig glad hver gang jeg får noe nytt til samlingen om det kunne vært noe. Alt fra skrujern, koppnøkkel sett til driller og pussemaskiner er det beste jeg kan få.
Siden han liker og skru så kunne det kanskje vært noe ?
Vis hele sitatet...
Yes men jeg bruker å dra med han på biltema og betale for han i kassen som overraskelse i ny og ne så han har det meste av verktøy. Har vært inne på tanken men han sier at han har alt han trenger
Sist endret av green-icetea; 9. februar 2022 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av eXplode Vis innlegg
Gavekort på massasje, med happy ending. (Utført av deg selvfølgelig.)
Vis hele sitatet...
Om han liker øl, er jo ølbrygging en fantastisk hobby og får han sansen for det har vil trådstarter aldri gå tom for gaveideer
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Om han liker øl, er jo ølbrygging en fantastisk hobby og får han sansen for det har vil trådstarter aldri gå tom for gaveideer
Vis hele sitatet...
Jeg endte opp med å kjøpe dette faktisk Og kneputer. Han har tydligvis tatt helt av i år med overraskelser og slikt så er glad jeg kjøpte han noe fint!
Sitat av green-icetea Vis innlegg
Jeg endte opp med å kjøpe dette faktisk Og kneputer. Han har tydligvis tatt helt av i år med overraskelser og slikt så er glad jeg kjøpte han noe fint!
Vis hele sitatet...
Kult, kan jeg spørre hva du gikk for?