Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 725
Jeg har fått en god del mailer i det siste fra ebay som ønsker at jeg registrerer meg i et system som gjør at de håndterer betalingsoverføring mellom kjøper og selger. Er dette noe å satse på eller bør jeg fortsette med paypal?
------------------------------------------------
Register now for eBay to manage your payments and restore your listing capabilities.
Sitat av Lauritz Vis innlegg
Jeg har fått en god del mailer i det siste fra ebay som ønsker at jeg registrerer meg i et system som gjør at de håndterer betalingsoverføring mellom kjøper og selger. Er dette noe å satse på eller bør jeg fortsette med paypal?
------------------------------------------------
Register now for eBay to manage your payments and restore your listing capabilities.
Vis hele sitatet...
eBay går helt bort i fra PayPal på selgersiden, så du har vel ikke så mye valg. Man kan fortsette å bruke PayPal for kjøp, men ikke for salg.