Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 17180
ble tatt for å tagge for noen helger siden. har ikke blitt tatt for det før, men jeg har blitt tatt for småsaker tidligere.

noen som har erfaring de vil dele?

hvor mye er det vanlig å betale?

er noen måte å slippe bot?
Det spørs hva slags eiendom du tagga på og om det du skriver har blitt anmeldt av andre før. Man kan få 20.000 i bot eller 2 mill i bot spørs helt på omfanget av aktiviteten din og hva de klarer å koble til deg.
Som nevnt over nok.

Håper du lagde noe bra grafitti i det minste
Sitat av celtseus Vis innlegg
Det spørs hva slags eiendom du tagga på og om det du skriver har blitt anmeldt av andre før. Man kan få 20.000 i bot eller 2 mill i bot spørs helt på omfanget av aktiviteten din og hva de klarer å koble til deg.
Vis hele sitatet...
vanlig bolig/butikk byning på løkka. garantert ikke blitt sett eller anmeldt før.

er det laveste 20 000? FUCK

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Som nevnt over nok.

Håper du lagde noe bra grafitti i det minste
Vis hele sitatet...
ikke noe særlig aktiv tagger. var mer eller mindre et engangstilfelle og en joke med gutta fulle på vei hjem fra fest
Sist endret av antisosial; 13. oktober 2020 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av antisosial Vis innlegg
ikke noe særlig aktiv tagger. var mer eller mindre et engangstilfelle og en joke med gutta fulle på vei hjem fra fest
Vis hele sitatet...

Haha, tagga med kun tusj? Noe skrift bare? Såfall opp til innehaver av eiendommen om han anmelder deg eller ikke.
Vil du ikke ha bot finner du ut hvem som eier eiendommen og vasker det bort selv og beklager deg da du var sørpe drita.
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Som nevnt over nok.

Håper du lagde noe bra grafitti i det minste
Vis hele sitatet...
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Haha, tagga med kun tusj? Noe skrift bare? Såfall opp til innehaver av eiendommen om han anmelder deg eller ikke.
Vil du ikke ha bot finner du ut hvem som eier eiendommen og vasker det bort selv og beklager deg da du var sørpe drita.
Vis hele sitatet...
svær tagg med spray. faen ikke dumt forslag. eneste problemet er at jeg ikke husker hvor det var. tror kompisen min nevnte at den allerede var vaska. Men å dukke opp med lua i henda og mitt beste valpetrynet så slipper jeg kanskje boten.
Sitat av antisosial Vis innlegg
svær tagg med spray. faen ikke dumt forslag. eneste problemet er at jeg ikke husker hvor det var. tror kompisen min nevnte at den allerede var vaska. Men å dukke opp med lua i henda og mitt beste valpetrynet så slipper jeg kanskje boten.
Vis hele sitatet...

Jaja verdt ett forsøk, gi en høvding vis du har også, så tror jeg nok h*n dropper anmeldelsen vis det er vasket bort av de da..
Heftig at noen holder det ekte fortsatt! Husker jeg og en kompis tagget veldig mye en periode på 1 år for noen år tilbake. Hovedsaklig meg som tagget da. Det ble til slutt rettsak med kompisen min i vitneboksen som gjentok hva han hadde sagt i avhør "Ja jeg hørte rykter om at det var xxxxx som gjorde det". Andre beviser de kjørte var en taxisjofør som hadde sett 2 personer, men han kunne ikke kjenne igjen noen. Og en politibetjent som hadde hørt at det var meg men han nektet og si hvor han hadde hørt det fra. Og masse tegninger dem beslagla hjemme hos meg. Heldigvis hadde jeg kastet de tomme sprayboksene da. Hadde jeg blitt dømt hadde jeg nok måtte betalt heftig med penger. Så det jeg erfarte fra dette her er at skal man bli dømt for tagging, så må man tilstå, være max uheldig, eller bli tatt på fersken. Dette skremte ikke meg til å stoppe, selv om jeg roet meg kraftig med åra. Skulle bare ønske jeg var flinkere.. TS : lykke til! These Walls dont lie...
Var tusjen permanent?
Jeg fikk 5000 en gang for mange år siden og da var jeg heldig som ikke fikk mere pga lav alder og første gang med politiet å gjøre.
5-6 laken tipper jeg du får i bot. Hvis du aldri har blitt tatt for tagging før.