Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3681
Jeg ser etter en seo verktøy som gir mulighet til å sortere lenker eller tilbakelenker etter språkes innhold.
Jeg vet om ahrefs, ser etter en gratis analog med denne tjenesten å sortere lenker
Sitat av Drea333 Vis innlegg
Jeg ser etter en seo verktøy som gir mulighet til å sortere lenker eller tilbakelenker etter språkes innhold.
Jeg vet om ahrefs, ser etter en gratis analog med denne tjenesten å sortere lenker
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "språkes innhold" ?
Trådstarter
3 0
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Hva mener du med "språkes innhold" ?
Vis hele sitatet...
språkets innhold - det kan være engelsk norsk osv, jeg vil sortere norske nettsider fra de andre språk
Også om det er liksom 20000 nettsider så er de mye å gjøre om jeg gjør det manuelt
Sitat av Drea333 Vis innlegg
språkets innhold - det kan være engelsk norsk osv, jeg vil sortere norske nettsider fra de andre språk
Også om det er liksom 20000 nettsider så er de mye å gjøre om jeg gjør det manuelt
Vis hele sitatet...
For å gjøre dette må du skanne sidene, dvs du trenger en liten søkemotor med språkgjennkjenning. I gamle dager ville jeg bedt deg om å bygge om phpdig eller noe slikt, men i dag anbefaler jeg deg bare å prøve å bygge noe ut fra google custom search. Google har alle de funksjonene dere trenger, og ved bruk av custom search kan du sortere norske fra engelske.