Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 963
Hei.

Jeg har lyst til og roote min samsung sIII men med minimal risiko for "fatale" feil.
Sist jeg roota min htc desire hd resulterte det i at je ikke fikk oppdatert systemet på den og den ble til slutt helt umurlig.

Så nå spør jeg her etter mye leiting på forskjellige metoder på hvordan man rooter denne devicen, jeg får hodepine av å leite mer.

Jeg vil ha murligheten til og unroot og evt root easy slik at jeg ungår at jeg ikke får oppdatert min s3.

So please, noen som vet evt som kan peke meg i rett retning?


Mvh
Rujol
Sist endret av rujol; 21. juli 2013 kl. 21:30. Grunn: Edit
Hva er poenget med systemoppdateringer når du har rootet telefonen? Da kan du jo legge inn custom rom med akkurat den versjonen du måtte ønske deg.

Til ellers kan du bare søke på Google: Samsung Galaxy S3 root, så kommer det opp flere guider til hvordan du skal roote den.
Se på videoene til cursed4eva! Han lager bra videoer om hvordan roote telefonen, har selv gjort dette og meget enkelt! Han viser deg også hvordan du flasher custom recovery og hvordan du flasher custom rom

http://www.youtube.com/watch?v=WPHL8rQwThc