Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2484
Er det 100% trygt og laste ned når man har VPN? Så jeg ikke sitter og laster ned massevis av filmer, spill osv osv så plutselig så banker det på nånn her og spør om og få sjekke pc'en min før de tømmer kontoen min og låser meg inne etterpå ?
Ingen ting er 100% sikkert.
Trådstarter
12 0
Okey.. Men, en hvis de som eventuelt snapper op ip'en min da, den vpn ip'n. Og at det er ingen mulighet for at de kan få noe informasjon ut av vpn tilbydern min. Er det da 100% sikkert?
Sitat av bugdrops Vis innlegg
Okey.. Men, en hvis de som eventuelt snapper op ip'en min da, den vpn ip'n. Og at det er ingen mulighet for at de kan få noe informasjon ut av vpn tilbydern min. Er det da 100% sikkert?
Vis hele sitatet...
Ingen ting er 100% sikkert, men sikrere.
Bruk disse: privateinternetaccess.com
Dem lagrer ingen logger osv. Bruker dem selv.
Men ingen ting er helt sikkert!
Sitat av haxxor Vis innlegg
Ingen ting er 100% sikkert, men sikrere.
Bruk disse: privateinternetaccess.com
Dem lagrer ingen logger osv. Bruker dem selv.
Men ingen ting er helt sikkert!
Vis hele sitatet...
Jeg bruker denne selv. Men jeg er forvirret ang sikkerheten rundt port forwarding, og når den brukes i forbindelse med torrents. Kan noen opplyse meg rundt dette?
Sitat av haxxor Vis innlegg
Men ingen ting er helt sikkert!
Vis hele sitatet...
Er du helt sikker på det?

Sitat av haxxor Vis innlegg
Ingen ting er 100% sikkert, men sikrere.
Bruk disse: privateinternetaccess.com
Dem lagrer ingen logger osv. Bruker dem selv.
Vis hele sitatet...
Spøk til side, jeg titter litt rundt på VPN-løsninger, blant annet privateinternetaccess.com. De er ca en førtilapp billigere enn vpntunnel.se for et år, men er har det noe som helst å si om man bruker et svensk eller amerikansk selskap?
Sist endret av KultNick; 1. juli 2013 kl. 19:16.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Er du helt sikker på det?



Spøk til side, jeg titter litt rundt på VPN-løsninger, blant annet privateinternetaccess.com. De er ca en førtilapp billigere enn vpntunnel.se for et år, men er har det noe som helst å si om man bruker et svensk eller amerikansk selskap?
Vis hele sitatet...
Private Internet Access er basert i Amerika for der er det ingen lover om å logge trafikken. Vet ikke helt hvordan det er med Sverige.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det er slike metoder som blir innført her i norge nå i mange andre land ellers.. Du hører så og si aldri noen faktisk få rettsak og bli straffet for å nedlaste. Det går nok bra skal dere se.
Trådstarter
12 0
bruker ipredator og viscosity. men... begynte plutselig og tenke at det er vel bare et tidsspørsmål før det blir forbud mot vpn eller kanskje det holder seg såppas under radaren at det ikke blir gjort noe med det, men det er vel heller litt tvilsomt. makt eliten er jo virkelig ute etter og sensurer hele internet og overvåke all aktivitet, og det er ganske stor sannsynelighet for at det blir akseptert, også her i norge. det vil ivertfall ikke skje så mye for og forhindre det vil jeg tro, kanskje noen mennesker gjør et tappert forsøk og roper opp mot myndighetene, men de seirer stort sett alltid. det tar bare litt tid.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Er du helt sikker på det?



Spøk til side, jeg titter litt rundt på VPN-løsninger, blant annet privateinternetaccess.com. De er ca en førtilapp billigere enn vpntunnel.se for et år, men er har det noe som helst å si om man bruker et svensk eller amerikansk selskap?
Vis hele sitatet...
Så lenge de ikke lagrer logg har det ingenting å si hvilken du bruker.
En ting er at de sier at de ikke logger noe, men kan man virkelig stole på det?
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=331316

Sitat av fr1lanser1 Vis innlegg
En ting er at de sier at de ikke logger noe, men kan man virkelig stole på det?
Vis hele sitatet...
Om et land ikke har noen lov som pålegger VPN-tilbydere å logge data, tror jeg nok man kan stole på at de ikke gjør det. Hvilket motiv skulle de hatt for å logge?