Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4740
heij, jeg vil lære meg å hacke et nettverk trådløs noen som kan hjelpe til? har leitet litt på nett men fant bare bullshit, vertfall det som e på youtube 90% e bullshit. så lurer på om det er noen seriøse personer her som kan forklare eller vet om en nettside der de viser hvordan man skal hack et nettverk trødlås. når jeg sir hack et nettverk trødlås da mener jeg at jeg vil finn ut passordet til nettverket å bruk det selv.

takk for seriøse svar

OPS: jeg kan ikke engelsk, så er ikke noe vits å send inn link med engelsk tekst
Steg 1: Innse at du vil finne enormt mye mer god faglitteratur på engelsk enn på norsk.
Steg 2. Lær deg engelsk.
Steg 3. Sett pris hvor sykt mye litteratur du plutselig kan dra nytten av.
Vet du modell på routeren til nettet?

eller har nettet et standardnavn som privatxxxx?

Vet Ranvik hadde en måte å finne passord på telenor sine routere, men tror det er fikset slik at det ikke funker lengre.
Trådstarter
41 0
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
Steg 1: Innse at du vil finne enormt mye mer god faglitteratur på engelsk enn på norsk.
Steg 2. Lær deg engelsk.
Steg 3. Sett pris hvor sykt mye litteratur du plutselig kan dra nytten av.
Vis hele sitatet...
har ikke tid til å lære meg engelsk. jeg vet det finnes mer på engelsk enn norsk men vis man ikke kan så kan man ikke. men har ikke behov for engelsk, eneste jeg trenger nå er å hack et nettverk trådløs

Sitat av SJefen Vis innlegg
Vet du modell på routeren til nettet?

eller har nettet et standardnavn som privatxxxx?

Vet Ranvik hadde en måte å finne passord på telenor sine routere, men tror det er fikset slik at det ikke funker lengre.
Vis hele sitatet...
nei det vet jeg ikke, navnet på trådløsen er jahajaha
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Du har ikke behov for engelsk? Hvor skal du i verden da... 99% av alt som er skrevet på nettet er jo på engelsk, så hvordan kan du si noe slikt?

OT: Bruk BackTrack eller Kali Linux, da disse er nærmest laget for å hacke trådløse nettverk.

That been said, så trenger du nok engelsk for å kunne laste det ned og innstallere det.
Trådstarter
41 0
Sitat av 8bit Vis innlegg
Du har ikke behov for engelsk? Hvor skal du i verden da... 99% av alt som er skrevet på nettet er jo på engelsk, så hvordan kan du si noe slikt?

OT: Bruk BackTrack eller Kali Linux, da disse er nærmest laget for å hacke trådløse nettverk.

That been said, så trenger du nok engelsk for å kunne laste det ned og innstallere det.
Vis hele sitatet...
jeg sier ikke at jeg ikke kan engelsk i det heletatt, men kan jævlig lite da. men når man har funnet passordet til wifi via backtrack f.eks kan man bruk nettverket kunn på backtrack eller kan man bruk det på win vista/ 7 også? har du en video som kan vise meg hvordan jeg kan gjøre jobben på backtrack/linux?
Alle videoene du finner av Backtrack er sannsynligvis på engelsk så der er du like langt.
Trådstarter
41 0
Sitat av krJo Vis innlegg
Alle videoene du finner av Backtrack er sannsynligvis på engelsk så der er du like langt.
Vis hele sitatet...
jada, man skal følg vidoen og gjør som han gjør, da trenger man ikke å kunne fult engelsk
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Når du har funnet passordet på backtrack så har du jo passordet...

Og nei, jeg har ikke en video som kan vise deg det. Det burde du kunne finne selv gjennom litt kildekritikk og søking.
Du, dette kommer du aldri til å klare, bare gi opp hvis du skal sitte her å stille oss 20 spørsmål..
Sist endret av EliteBook; 22. juli 2013 kl. 19:58.
Trådstarter
41 0
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Du, dette kommer du aldri til å klare, bare gi opp hvis du skal sitte her å stille oss 20 spørsmål..
Vis hele sitatet...
20 spm? har bare hadd et spm å det er hvordan man skal klare å hack et nettverk trådløs.
Programmet som man bruker er definitivt på engelsk det også.
Sist endret av cmoen11; 22. juli 2013 kl. 20:30.
Sitat av hemmelig Vis innlegg
20 spm? har bare hadd et spm å det er hvordan man skal klare å hack et nettverk trådløs.
Vis hele sitatet...
vel.

1. man finner ut detaljer om nettverket. Som f.eks hvilken kryptering som er benyttet
2. man velger passende fremgangsmåte utifra funn i #1
3. man venter
4. man tester om man har funnet riktig nøkkel til wlanet

Siden du ikke klarer å gi noen som helst relevante detaljer utover at du vil "hacke wlan" og at "navnet på trådløsen er jahajaha" er det peise umulig for noen å gi deg noe som helst av hjelp.

Som andre har sagt til det kjedsommelige: lær deg engelsk, bruk en søkemotor, les dokumentasjon, prøv.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Har virkelig skolesystemet sviktet deg så hardt at du ikke klarer å lese engelsk tekst?

får håpe du kan litt norsk da, eller kan lese å forstå en guide. Vet ikke selv om dette funker men det ser jo ut som en gjenomført guide: http://cracking.no/index.php?topic=13.0
Trådstarter
41 0
altså, jeg trenger bare å vite hvilken program man skal bruke for å hack trådløset og OS, resten kan jeg prøve å finne ut selv.
Sitat av hemmelig Vis innlegg
altså, jeg trenger bare å vite hvilken program man skal bruke for å hack trådløset og OS, resten kan jeg prøve å finne ut selv.
Vis hele sitatet...
Terminalen i Back Track Linux. Good luck
Sitat av hemmelig Vis innlegg
altså, jeg trenger bare å vite hvilken program man skal bruke for å hack trådløset og OS, resten kan jeg prøve å finne ut selv.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen hellig gral med programvare som kan "Hack trådløset".

Les linkene folk har postet til deg og kom tilbake når du har skjønt forskjellen på WEP og WPA