Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 737
Hei

Jeg ble forleden hacket, å min CD KEY ble stjålet... Nå blir jeg kastet ut av alle servere av punkbuster, (GLOBAL punkbuster GUID BAN 15426927) så jeg må kjøpe meg en ny CD KEY.. Ser ikke på dette som et problem da det koster 80 spenn for Battlefield 2 Complete Collection

Det jeg lurer på er om jeg kan spille på min gamle account med ny CD KEY?
Eller MÅ jeg lage meg en ny account?

På forhånd takk

eller er selve accounten også bannet?

eller er selve accounten bannet?

eller er selve accounten bannet?
Du må nok lage en ny account.
Send en email til EA support?
EA support er veldig hjelpsomme etter min erfaring Hadde lignende problem som deg
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
EA support er veldig hjelpsomme etter min erfaring Hadde lignende problem som deg
Vis hele sitatet...
Ringte de nå, og møtte på ei dame som ikke viste så veldig mye... Hun kunne egentlig ingen ting og bare ga anbefalinger uten grunnlag.. Så Ikke så mye hjelp å få der nei... Men hvorfor kan jeg ikke spille på den gamle accounten? Det er jo en ny ubrukt cd key jeg skal kjøpe.
Det skal gå, CD'key'en er ikke knyttet til kontoen såvidt jeg vet. Det brukes kun til installasjon og eventuell CD key ban fra Punkbuster.
Såvidt jeg husker er det bare CD-Keyen som blir bannet da det tar omtrent 13 sekunder å lage en ny account i BF2. Accounten din skal med andre ord fungere å spillle med.
Sist endret av DfenZ; 2. april 2012 kl. 16:09.