Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 712
Jeg vurderer å kjøpe Uncharted 3, men har aldri spilt noen av de foregående versjonene, foruten demoen til Uncharted 2. Kan jeg starte med Uncharted 3, eller bør/må jeg begynne fra starten?
Det er ikke så mye sammenheng mellom spillene, så du kan fint begynne på nummer 3. Du vil kanskje skjønne litt mer hvis du spiller fra starten, men du vil fint kunne sette deg inn i storyen. Det er bra spill, så hvis du får lånt deg Uncharted 1 og 2 så kommer du nok ikke til å angre, veldig underholderne spill!
Jeg ville begynt med toeren, da det er karakterer som går igjen. Det er absolutt et spill som er verdt å spille. Tror du vil like det minst like godt som treeren. Men det første spillet er ikke helt på høyde med de andre. Langt i fra samme variasjon, så det er ikke nødvendigvis et spill du kommer til å like etter å ha spilt de to andre. Men sjansen er der. De to siste er must for enhver gamer som liker eventyr.
Spillene er ikke lagt opp slik at man må spille de i rekkefølge. Personlig liker jeg aldri og starte midt i noe, så jeg vil likevel anbefale å starte med det første.
Trådstarter
36 1
Takker for innspill. Jeg liker heller ikke å begynne midt i noe, men frykter at Uncharted 1 er gammeldags og at det gjør så jeg ikke vil fortsette med toern og treern. Treern ser helt fantastisk ut.