Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4835
Ble huka 1min unna stasjonen med en frysepose med klipsposer med tjall i og klarte å kjøre sulamitten opp i heisann hullet, og får den ikke ut igjen, det er en 3timer siden og har drukket kaffe, grønn te, 2 dl med olivenolje og spiser super sterk mat nå.. Noen med Tips?

Er ca 35g i forskjellige klipsposer
Sist endret av PurFaen; 10. august 2017 kl. 23:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Misunnelig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en halv liter flaske med lunkent vann å press vann opp i rassen
Litt spent på hvordan dette gikk
Anonym bruker
"Blå Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta en halv liter flaske med lunkent vann å press vann opp i rassen
Vis hele sitatet...
Tror heller jeg ville brukt noe glidekrem eller olivenolje. I værste fall avføringsmiddel
Hvis du fikk det inn, da får du det ut

Ring til sykehuset å spør om hjelp til å få reven ut av rumpa.
Sist endret av random81320; 11. august 2017 kl. 18:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
Etter 2 dl olivenolje, mye glidemiddel,en sterk chiligryte og mye kjip graving fikk jeg ut faenskapet... Forsatt sårt som pokker og blodig bomelom,men det kjipeste er at nesten alt er ødelagt,var av typen zero zero, så ble ganske så lei meg..
Skulle brukt lakserende midler før det var forsent.
Anonym bruker
"Farlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri har en trådstarters bilde passet så godt med tråden han skrev! Flirer godt, men syntes synd på deg også mtp smerte og tap.
Jøss, beklager at jeg måtte le litt av den tråden her

Hvordan ble det ødelagt når det lå inni plastikk? Bra du slapp å dra på sykehuset. og du får trøste deg med at den blir en god historie
Haha litt bais smak på tjallen gjør vel ingen ting? Haha
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Jøss, beklager at jeg måtte le litt av den tråden her

Hvordan ble det ødelagt når det lå inni plastikk? Bra du slapp å dra på sykehuset. og du får trøste deg med at den blir en god historie
Vis hele sitatet...
pakket inn i de tynne klips posene, nesten ingen av dem var skikkelig lukket, og etter å ha kjørt olivenolje og glide-middel blir det mye fukt..


kommer fra nå av alltids være forsiktig når en jente er kul nok til å snike meg inn bakdøren...
Til neste gang ha tingene pakket inn i tape som et egg! :L