Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1734
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld godtfolk!

Nå i slutten av august skal jeg reise sammen med en kompisgjeng til Amsterdam en tur, blant annet for å se på Metallica 4 september og røyke ofc!
Han ene som skal være med kan godt ta noen striper med kola sammen med meg, mens en annen er mer nysgjerrig på stoffet samt en siste person som har tatt seg noen jointer tidligere men rører ikke noe nå.

Har spurt noen venner, men alle hadde forskjellige svar å komme med..
Derfor tenkte jeg å spørre her; hvor lett er det å få tak i kola? Hos en dealer på gata eller en taxisjåfør? Og så klart er det prisforskjell uansett hvilket land man reiser til men er kolaen der bra? Regner allerede med at det meste av kola der er bedre enn det man kan få tak i her i landet, men hvor bra er egentlig kolaen der? Både hvis man kjøper ala standard-kola eller bra kola?
bra Coke overall de gangene jeg har kjøpt. Regn med 50€ grammet.
Taxi-sjåfører har som regel peiling, ellers så er bartendere gjerne folk som har hooks for det meste. Ellers så er det null stress å finne randoms på byen som kan skaffe det meste; prat med folk så ordner det seg.
Vær forsiktig med å kjøpe cola på gata. En jeg kjenner endte opp med ett så dårlig produkt at det ble kastet fra vinduet.
Var ikke borti bra kola der den fyren men det kommer vel an på hvem man treffer.