Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3130
Hei! Hvordan kan man hypotetisk sett rane et apotek for A og B preperater på best mulig måte? Legger merke til at overvåkningen er forbedret nå samt sikkerheten. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker
"Forbauset Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her har du en god film om tema: Drugstore Cowboy (1989)
Jeg hadde gitt faen, ikke verdt det i det heletatt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ville kasta i meg never med piller og røkt meth et par dager mens jeg planlegger. Glemt alle planene og halvparten av utstyret før jeg forlot huset og snubla inn på apoteket i sokkelesten på mandag morgen. Alle pensjonistene som venter på reseptene sine blir bekymra og lurer på om de må tilkalle vekter for å fjerne han som mumlet noe uforståelig til en kunde han trodde var en ansatt og deretter faceplanta inn i hudkrem-hylla når han forsøkte å fiske frem en skrutrekker fra en ryggsekk full av kabler, kattemat og annet krimskrams mens den fortsatt satt på ryggen.
Sist endret av Bothrops; 12. mars 2020 kl. 05:43.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ville kasta i meg never med piller og røkt meth et par dager mens jeg planlegger. Glemt alle planene og halvparten av utstyret før jeg forlot huset og snubla inn på apoteket i sokkelesten på mandag morgen. Alle pensjonistene som venter på reseptene sine blir bekymra og lurer på om de må tilkalle vekter for å fjerne han som mumlet noe uforståelig til en kunde han trodde var en ansatt og deretter faceplanta inn i hudkrem-hylla når han forsøkte å fiske frem en skrutrekker fra en ryggsekk full av kabler, kattemat og annet krimskrams mens den fortsatt satt på ryggen.
Vis hele sitatet...
Dette er gull.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
En venn av meg gikk ubevæpnet inn på et apotek, griseruset med bærepose.

De ansatte turte ikke ringe politiet mens han var der, og han fikk rasket med seg en del sobril, subutex og vival tror jeg det var. Han kom seg hjem uten problemer.

Men siden han var kjent av de som jobbet på apoteket og politi tok det ca en time før han var tatt. Han fikk ikke rare straffen, tror han satt inne 4-5 mnd.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ville kasta i meg never med piller og røkt meth et par dager mens jeg planlegger. Glemt alle planene og halvparten av utstyret før jeg forlot huset og snubla inn på apoteket i sokkelesten på mandag morgen. Alle pensjonistene som venter på reseptene sine blir bekymra og lurer på om de må tilkalle vekter for å fjerne han som mumlet noe uforståelig til en kunde han trodde var en ansatt og deretter faceplanta inn i hudkrem-hylla når han forsøkte å fiske frem en skrutrekker fra en ryggsekk full av kabler, kattemat og annet krimskrams mens den fortsatt satt på ryggen.
Vis hele sitatet...
Morsomt! Og mistenkelig spesifikt...
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Få seg en jobb på apoteket eller bestikke noen som jobber der.

Men beste er vell å knuse en rute eller noe på natterstid springe fort inn og ut
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Få seg en jobb på apoteket eller bestikke noen som jobber der.

Men beste er vell å knuse en rute eller noe på natterstid springe fort inn og ut
Vis hele sitatet...
Lol !! Dette ble jeg siktet for på min daglige utleveringsplass for sub’en jeg gikk på, apoteket sa jeg virka nervøs, ingen beviser heller!

I dette tilfellet hadde vedkommende knust døra, gått inn å tatt alt han kom over uten å tenke på at godsakene ligger bortlåst i skuffer
Skal man først rane apoteket, så vil det være "lurest" å rane bilen som bringer medisinene til apoteket, gjerne grytidlig på morgen. Sjåføren vil neppe utvise mye motstand. Vedkommende blir sannsynligvis å gå fra stedet og ringe politiet fremfor å slåss med desperate rusavhengige.
Problemet er vel at de fleste godsakene er låst inn i en slags safe om jeg ikke tar feil, så bryte seg inn på natten blir ett problem vist du tenker å komme deg ut der i fra før politiet er der da det vil ta lang tid å få opp safen. Så med mindre du vet hvordan du skal komme deg rundt alarmsystemet så tror jeg største sjans for å komme seg unna med mye av verdi er å begå ett væpnet ran som plutselig blir veldig mye mer dramatisk enn ett innbrudd. Ett innbrudd krever at du sitter på mye informasjon om stedet du tenker å gjøre brekket og mye kunnskap om diverse.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Skal man først rane apoteket, så vil det være "lurest" å rane bilen som bringer medisinene til apoteket, gjerne grytidlig på morgen. Sjåføren vil neppe utvise mye motstand. Vedkommende blir sannsynligvis å gå fra stedet og ringe politiet fremfor å slåss med desperate rusavhengige.
Vis hele sitatet...
Mulig, men når vet du når bilen er lastet med de dyre sakene. I verste fall risikerer du å komme deg unna med masse c preps?
Sist endret av Alge; 12. mars 2020 kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.