Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3531
Hver gang jeg drikker så blir politi innblandet Hva er galt
Nå vet ikke jeg hva du bruker å gjøre når du drikker, men regner med at det er noen lyssky og ikke-edruelige aktiviteter som er skyld i uønsket besøk av onkel blå.
Kanskje du har en vane for å hemningsløst bøtte ned på alkohol uten å tenke på konsekvensene og bare la fylla gå sin gang. Helt umulig å si noe om hvorfor du alltid ender opp involvert med politiet, men jeg tror det kan komme av at du ikke drikker så forsiktig og kontrollert som du tror.

De fleste etter de når en viss alder blir mer bevisst på hvor mye og hvor ofte de drikker og greier i større grad å moderere seg slik at de har god kontroll til tross for at de koser seg med noe drikke. Kjenner du deg igjen i det, eller er du på den motsatte siden?

Det er mange som tror det er vanlig å drikke seg fra sans og samling hver gang det er fest, selv langt oppi årene, men det er noe som ifølge meg kun hører hjemme på en av de første tenåringsfestene.

Eventuelt har du aspergers eller noe lignende som gjør at du ikke helt leser sosiale cues
Sist endret av pmprsrgr; 1. mars 2020 kl. 08:17.
Unngå blanding av alkohol og benzo for all fremtid. Om du ikke har vært bevist på dette kan kanskje det være årsaken til snuten blir involvert? Kanskje blir du bare en kjiping under omgang med alkohol?? Kanskje er ikke alkohol for deg?

Det kan være at du bør forsøke å drikke feks foran kamera sammen med noen gode venner der dere filmer kvelden. Så kanskje du får en bedre formening om hvor mye alkohol du tåler, hvordan du evt endrer personlighet, Merke seg hvor mange pils du kan ta før alle hemninger forsvinner? Bare ikke reis ut på byen uansett hvor kult det virker de helgene, se på dette som fantastisk sjanse til å leve slik du burde leve. UTen stress med snuten og stadig bli taua.
Sitat av pmprsrgr Vis innlegg
Kanskje du har en vane for å hemningsløst bøtte ned på alkohol uten å tenke på konsekvensene og bare la fylla gå sin gang. Helt umulig å si noe om hvorfor du alltid ender opp involvert med politiet, men jeg tror det kan komme av at du ikke drikker så forsiktig og kontrollert som du tror.

De fleste etter de når en viss alder blir mer bevisst på hvor mye og hvor ofte de drikker og greier i større grad å moderere seg slik at de har god kontroll til tross for at de koser seg med noe drikke. Kjenner du deg igjen i det, eller er du på den motsatte siden?

Det er mange som tror det er vanlig å drikke seg fra sans og samling hver gang det er fest, selv langt oppi årene, men det er noe som ifølge meg kun hører hjemme på en av de første tenåringsfestene.

Eventuelt har du aspergers eller noe lignende som gjør at du ikke helt leser sosiale cues
Vis hele sitatet...
Du har rett i det , når jeg først drikker , da drikker jeg mye Da går det fort til helvete for å si det sånn

Må vel stoppe å drikke for mye på for kort tid , går på Valium fast også , så det har jo selvfølgelig også noe å si
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Unngå blanding av alkohol og benzo for all fremtid. Om du ikke har vært bevist på dette kan kanskje det være årsaken til snuten blir involvert? Kanskje blir du bare en kjiping under omgang med alkohol?? Kanskje er ikke alkohol for deg?

Det kan være at du bør forsøke å drikke feks foran kamera sammen med noen gode venner der dere filmer kvelden. Så kanskje du får en bedre formening om hvor mye alkohol du tåler, hvordan du evt endrer personlighet, Merke seg hvor mange pils du kan ta før alle hemninger forsvinner? Bare ikke reis ut på byen uansett hvor kult det virker de helgene, se på dette som fantastisk sjanse til å leve slik du burde leve. UTen stress med snuten og stadig bli taua.
Vis hele sitatet...
Drikker ikke øl , kum sprit

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du bor på ett sted med 3 innbyggere?

Du, Lensmannen + en dame dere er hypp på.
Vis hele sitatet...
Hahaha , hadde vært noe
Sist endret av Sassawes; 1. mars 2020 kl. 10:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Drikker ikke øl , kum sprit

Vis hele sitatet...
Kan jo være noe med å blande sprit å benzo eller? ikke alltid den beste blandingen.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Kan jo være noe med å blande sprit å benzo eller? ikke alltid den beste blandingen.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i
Sier jo seg selv når du blander valium og alkohol tho. Man mister jo nesten alle hemninger. Mildt sagt farlige greier. Ikke at du dævver når det kommer til små doser - er heller ikke bra for leveren, men det er ganske bekymringsverdig når du spør hvorfor du havner i trøbbel med snuten når du har et blandings misbruk. Drikk pils å ikke spis pills.
Sitat av leomeo Vis innlegg
Sier jo seg selv når du blander valium og alkohol tho. Man mister jo nesten alle hemninger. Mildt sagt farlige greier. Ikke at du dævver når det kommer til små doser - er heller ikke bra for leveren, men det er ganske bekymringsverdig når du spør hvorfor du havner i trøbbel med snuten når du har et blandings misbruk. Drikk pils å ikke spis pills.
Vis hele sitatet...
Mye kalorier i pils da , vodka , lite kalorier Må jo passe på vekta
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Mye kalorier i pils da , vodka , lite kalorier Må jo passe på vekta
Vis hele sitatet...
Du virker å ha feil prioriteringer. Drikk tørr vin evt?
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Hver gang jeg drikker så blir politi innblandet Hva er galt
Vis hele sitatet...
Tre ord: drikk mindre
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Mye kalorier i pils da , vodka , lite kalorier Må jo passe på vekta
Vis hele sitatet...
Du kommer i klammeri med politiet hver gang du drikker og oppfører deg som en tulling, men litt ekstra valpefett er det som bekymrer deg? Ser du ikke at du har et alvorlig rusproblem? Man må ikke drikke HVER dag for at man skal kunne klalles alkoholiker.
Er nå mer kalorier i vodka en pils. https://www.nettavisen.no/livsstil/h...423337952.html

Scroll ned og se.

Men per enhet er det jo mindre da en enhet øl er mer væske enn en enhet vodka.
Du er en misbruker, og du blander benzo og sprit. Også spør du hvorfor ting går galt. Var det et retorisk spørsmål?

Også er kalorier viktig.(?!) Tror første steg er å ikke blande alko og benzo kompis, les rundt på forumet. Nok warnings.


Din forrige tråd er vel avslørende nok.
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Mye kalorier i pils da , vodka , lite kalorier Må jo passe på vekta
Vis hele sitatet...
Det er ganske mye mer kalorier i vodka enn i pils, om kalorier er årsaken til at du kun drikker sprit.

Men altså, du driker utelukkende brennevin, du driker store mengder over kort tid, og du bruker benzodiazepiner.

Spørsmålet ditt i trådstarten kan for en gangs skyld besvares fryktelig enkelt. Problemet er deg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Grenser til trolling å lure på hvorfor man fucker opp full av sprit og benzo
Går rundt med problemer, du ikke har løst. Får inn midler i kroppen, så gjør at du tar "oppgjør" mot uskyldige. Personlig lyst og ta "svigerfar" når jeg er lei...
Syns det er merkelig at du blander valium og brennevin for så å lure på hvorfor det går galt, det er ganske åpenbart da de aller fleste blir helt huleboer av for mye sprit men du setter prikken over I-en med valium i tilegg, nytter ikke med sixpack på magen når du til slutt sitter i fengsel uten venner, er dit du er på vei dersom du ikke snur skuta
Er det piller med i bildet? I så fall burde grunnen være åpenbar for enhver idiot.

Ja ser det er det, idiotisk blanding rett og slett. Jeg har ikke drukket på femten år for jeg blir enten spysjuk, farlig for andre, eller bare griner og tror ingen liker meg. Så hvorfor ikke begynne å røyke litt tjall i stedet som meg? Eller BARE drikk, eller BARE ta piller?


s
Sist endret av saviour; 4. mars 2020 kl. 05:10.