Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 8996
Morsomt nokk ligger denne bunkeren bare et par meter fra min gammle skole, dette viser bare hvor mye kult som ligger rundt deg. Man må bare lete. Første gangen jeg fant denne var det ingen grafiti på veggene eller noe søppel. Må ha vært en av de første, dessverre må noen ha funnet ut om den. Kort tid etter det ble den blokkert med steiner pga skolen ved siden av. Trodde den ikke ville se dagslys igjen, men for noen uker tilbake så jeg at en av steinene hadde blitt flyttet litt. Det var vannskelig å komme inn, men verdt det. Nå var det kommet litt tagging på veggene, men fortsatt et kult sted. Hadde lite tid så det ble dessvere ganske dårlige bilder.

Bilder :
https://flic.kr/s/aHsmLnFWuB

Profil :
https://www.flickr.com/photos/157965934@N05/

Kjenner du til andre steder?
Kontakt meg via Freak eller Flicker.

-Spyroz

Senere kommentar (Litt mer info om design osv)
Bunkeren er mest sannsynelig designet for korttids bruk. Som dere ser er bunkeren sirkulær, langs disse gangene har det en gang vært benker. Disse har nå råtnet og falt sammen, men stålfestene står fortsatt. Bunkeren har til sammen 3 forskjellige igangs partier, men til sammen har den 6 innganger. 3 ved første partiet, 2 ved andre og 1 ved tredje. Bunkeren har 3 slike sirkulære ganger som jeg har tatt bilde av, resten er ganger / trapper til inngangspartiene. Siden gangene er så brede antar jeg at man kunne lagre ting langs veggene.
Sist endret av Spyroz; 13. februar 2020 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lite tips hvis du senere skulle være hindret av store steiner eller lignende. En biljekk kan flytte det mest utrolige.
Trådstarter
Takker, har aldri tenkt på det før nå. Skal huske det til neste gang
Veldig tøft. Er den fra 2 verdenskrig?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Makapaka39 Vis innlegg
Veldig tøft. Er den fra 2 verdenskrig?
Vis hele sitatet...
Er usikkert, skal jeg være helt ærlig, men utifrå tilstanden den er i ville jeg tippe den er fra andre verdenskrig, hvis ikke den kalde krigen Den har ikke mye interiør, men de lange runde gangene gir det en spooky effekt. Veldig artig sted.