Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2265
Skal prøve det med andre, men jeg har angst så jeg vet ikke om det er det beste å gjøre, men er det noe jeg burde vite eller noe jeg IKKE burde gjøre?
Du får mest ut av mdma når du er edru. Du kan ta noen øl, men er du dritings får du du ikke utnyttet mdma til det fulle. Personlig ville jeg holdt meg til max 3-4 øl.
Sitat av Vortex48 Vis innlegg
Skal prøve det med andre, men jeg har angst så jeg vet ikke om det er det beste å gjøre, men er det noe jeg burde vite eller noe jeg IKKE burde gjøre?
Vis hele sitatet...
Det aller viktigste tipset mitt til deg er å skaffe en milligrams vekt. MDMA er håpløst og dosere på øyemål, og forskjellen mellom 0.1 og 0.2g er veldig store. Ellers så kan jeg nevne at det er viktig å få tak i bra greier. Helst rene MDMA krystaller, hold deg unna ecstacy piller. Har du test kit som kan bekrefte at det er MDMA så er du good. Sørg for å få dosert det du skal. En dose mellom 0.08g og 0.1g MDMA er en veldig god sweetspot. Har du bra MDMA, så trenger du ikke mer en dette.

Vær obs på at Alkohol og MDMA virker synergistiske med hverandre. Altså, så er kombinasjonen av de to mye mer helsefarlig en hvert rusmiddel for seg selv. Hold deg unna sprit, og egentlig vin også hvis du har en tendens til å drikke mye. Spis en skikkelig god middag før festen og pass på hverandre og sørg for at du og dine venner inntar et par ekstra glass med vann iløpet av kvelden. Jeg tror at hvis du tar et par forhåndsregler, og er i godt lag så skal det gå helt fint å bruke stoffet til tross for at du har angst.
Sist endret av Juicekongen; 22. desember 2019 kl. 04:03.
Så er det greit å vite at det kan komme uventede intense følelser, noe som er helt normalt. Vært borti mennesker som har freaka ut for det ble mer intenst enn de hadde sett for seg. Drikk litt vann innimellom, ha på behagelige klær og musikklista klar
Anonym bruker
"Skeptisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær oppmerksom på at du kan bli veldig åpen med folkene rundt deg, om du blir for tura. Jeg var sykt nære på å fortelle en bekjent at jeg slet med å få ereksjon pga. depresjon, men jeg gjorde det ikke. Det hadde nok ikke gjort noe, men noen ting ønsker man ikke å dele med andre som man egentlig ikke står så nærme. Det hadde blitt sykt kleint dagen etter
Uansett hva du gjør, ikke dra på byen eller på fest med masse folk du ikke kjenner. Første gangen er den beste. Hold deg nær de du har et nærest forhold til. Ikke redoser mer enn et par ganger. Vær åpen for å høre på Kygo.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det aller viktigste tipset mitt til deg er å skaffe en milligrams vekt. MDMA er håpløst og dosere på øyemål, og forskjellen mellom 0.1 og 0.2g er veldig store. Ellers så kan jeg nevne at det er viktig å få tak i bra greier. Helst rene MDMA krystaller, hold deg unna ecstacy piller. Har du test kit som kan bekrefte at det er MDMA så er du good. Sørg for å få dosert det du skal. En dose mellom 0.08g og 0.1g MDMA er en veldig god sweetspot. Har du bra MDMA, så trenger du ikke mer en dette.
Vis hele sitatet...
Åh? Fordi det er vanlig å kjøpe 50g om gangen?

Kjøper man 0,5 eller 1 eller 2 gram, skal det gå helt fint å måle sånn ca.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Åh? Fordi det er vanlig å kjøpe 50g om gangen?

Kjøper man 0,5 eller 1 eller 2 gram, skal det gå helt fint å måle sånn ca.
Vis hele sitatet...
sånn ca. ved øyemål fordelt i fylla (vel å merke) ble 0.5 en gang.. den sykehus visitten, påfølgende nedturen og worst case scenarioet som kunne blitt døden hadde latterlig lett vært unngått ved bruk av en vekt til ca. 10$
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
sånn ca. ved øyemål fordelt i fylla (vel å merke) ble 0.5 en gang.. den sykehus visitten, påfølgende nedturen og worst case scenarioet som kunne blitt døden hadde latterlig lett vært unngått ved bruk av en vekt til ca. 10$
Vis hele sitatet...
da vil sikkert den milligramsvekta hjelpe ekstremt mye, hvis man allerede har drukket en halvliter med sprit
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Uansett hva du gjør, ikke dra på byen eller på fest med masse folk du ikke kjenner. Første gangen er den beste. Hold deg nær de du har et nærest forhold til. Ikke redoser mer enn et par ganger. Vær åpen for å høre på Kygo.
Vis hele sitatet...
Hvorfor akkurat Kygo?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor akkurat Kygo?
Vis hele sitatet...
Hehe, bare en personlig erfaring. Likte ikke Kygo før, men etter en mdma-roll der jeg hørte på ham har det blitt noe av det deiligste jeg kan høre. Orgasme på emma.


IT NEVER FADES aWA Ah HEY
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor akkurat Kygo?
Vis hele sitatet...
Kygo er smoooth