Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2313
Fikk inn en okei mengde med speed i dag. Skikkelig porøs og så veldig fin & hvit ut. Merket straks at lukta var litt mer intens enn jeg liker å kjenne, og den svei som FY. Sikkert 15 min siden jeg prøvde den, og det svir nesten litt enda. Virkninga kjennes grei ut, men får kjenne litt mere utover kvelden hvordan den funker.

Noen som vet hva de driver å blander ut med for tiden? Ble liksom lovet at dette skulle være såå bra, men når tårene renner av bare ei lita stripe så er det jo noe galt.
Sterk svie og løsemiddellignende lukt kan være tegn på at den er sterk, altså høy % amfetamin, men kan å være hva som helst. Er su usikker kjøp deg et testkit.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Sterk svie og løsemiddellignende lukt kan være tegn på at den er sterk, altså høy % amfetamin, men kan å være hva som helst. Er su usikker kjøp deg et testkit.
Vis hele sitatet...
Testkittet vil jo bare slå ut på amfetamin, og ikke si noe om hva det kan være blandet ut med.
Anonym bruker
"Glad Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var borti noe lignende selv for noen uker siden. Svei noe helt intenst, men funken var dårligere, nesten ikke tilstedeværende. Klagde i etterkant, og fikk bekreftet at den var ganske utblandet, men fikk ikke høre med hva.
Siste gang jeg kjøper fra den karen.
Ta åssså kjøp aceton fra biltema koster 69kr for en liter. Så tar du peppern (1-10g) i et lite/shotglass og dynker med aceton til det er en cm over amf linja med aceton på en måte. Rør dette godt med en pinne av metall eller feks en skje opp ned(ikke plast med aceton!). Amfetaminen skal ikke blande seg men du får nok en ganske uklar væske i shotteglasset pluss noe som legger seg i bunn av shotglasset, spar det.

SÅ tar du bare amf+acetonen og heller fra shotglasss til et større glass som har filter i toppen. etter en time kan du brette og rive i to filteret som skal nå ha masse amfetamin i seg. Mister litt vekt og lukt men ca sånn det skal være eeeeegentlig og det meste av ikke-amf blir silt ut med acetonen men amf er ikke løselig i aceton(ikke polare væsker). Det i shotglasset og filteret legger du til tørk og kakker litt opp

Eneste som ikke dette hjelper noe særlig med er pepper med noe som minner om gelatin, typen som klumper seg i vann om det er for kaldt. Det er nok ikke tilfelle for deg men om noen andre har separert gelen fra amf så si gjerne hvordan
Sist endret av Bluesky_; 25. november 2019 kl. 22:26.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ta åssså kjøp aceton fra biltema koster 69kr for en liter. Så tar du peppern (1-10g) i et lite/shotglass og dynker med aceton til det er en cm over amf linja med aceton på en måte. Rør dette godt med en pinne av metall eller feks en skje opp ned(ikke plast med aceton!). Amfetaminen skal ikke blande seg men du får nok en ganske uklar væske i shotteglasset pluss noe som legger seg i bunn av shotglasset, spar det.

SÅ tar du bare amf+acetonen og heller fra shotglasss til et større glass som har filter i toppen. etter en time kan du brette og rive i to filteret som skal nå ha masse amfetamin i seg. Mister litt vekt og lukt men ca sånn det skal være eeeeegentlig og det meste av ikke-amf blir silt ut med acetonen men amf er ikke løselig i aceton(ikke polare væsker). Det i shotglasset og filteret legger du til tørk og kakker litt opp

Eneste som ikke dette hjelper noe særlig med er pepper med noe som minner om gelatin, typen som klumper seg i vann om det er for kaldt. Det er nok ikke tilfelle for deg men om noen andre har separert gelen fra amf så si gjerne hvordan
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tipset! Det skal jeg ta å gjøre i morgen for å se hva jeg sitter igjen med, og slippe den svien/smaken. Ikke særlig god, så!
Anonym bruker
"Glad Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
SÅ tar du bare amf+acetonen og heller fra shotglasss til et større glass som har filter i toppen.
Vis hele sitatet...
¨

Typ. kaffefilter?
Helt riktig kaffefilter. Brune om du har (ubleket) men hvite går helt fint det også. All pepper stopper og blir i filtret

Til ts lykke til og ikke stress altfor mye så lenge du gjør det sånn jeg skrev, og lurt å helle bittegrann aceton i filteret så det er saker før man tømmer speedacetonen fra shotglass oppi

Til slutt vil jeg nevne at om. Det er snakk om store mengder ,10g og oppover så spar acetonen etterpå og ta i et nytt filter. Kan komme litt rester gjennom men veldig lite
Sist endret av Bluesky_; 26. november 2019 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sikkert masse kicker i den; engelsk salt, hjortesalt, startgass etc. Er helt utrolig at det går an, men halvparten av folka som skyter speed kjenner ikke forskjell på sterk amf og sterkt kick.
Som tøffetom nevnerer det vanlig med startgass. Den grønne fra Biltema blandt andre,består kun av dietyleter. Et ikke-polart løsemiddel som fordamper ved 20-30grader.

Dette kan i teorien brukes omtrent som aceton til å rense pepperen, men det er som regel ikkje derfor det gjøres i og med at de selger det som "fuktig" amf. Gir vell et slags kick som hvis du sniffer startgass. Ville ikke prøvd.

Har du pepper som stinker gass så tørk det på en sø stor overflate som mulig altså spre det ut og kakk i det. Mye eter kan ligge i de store klumpene pga det blir absorbert. Anbefaler finhakking med skarpt blad
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Den grønne fra Biltema blandt andre,består kun av dietyleter. Et ikke-polart løsemiddel som fordamper ved 20-30grader.
Vis hele sitatet...
Beklager for å gå off-topic men er dette Fear and Loathing-eter? Hvordan er det å ruse seg på bare "startgassen"?
Etter hva jeg har lest husker ikke eksakt kilde men HER står det om blandt annet om ether i startgass. Og her Står det om bruken som rusmiddel inkludert følgende notat fra boka:

Ether is referred to in Hunter S. Thompson's 1971 novel Fear and Loathing in Las Vegas for its drug effects, pointedly describing it as having the most powerful and depraved of possessions on men who take it. In fact it is seen in one of the book's most infamous quotes:

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila, a quart of rum, a case of Budweiser, a pint of raw ether and two dozen amyls.

... Not that we needed all that for the trip, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.

The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge.[8]

Thompson's descriptions of ether's effects in his novel are exaggerated and somewhat fictional, along with his invention of adrenochrome's psychedelic effects later in the book.


Det finnes andre typer ether men jeg tror de fleste f.eks diMetyl-eter har for lavt kokepunkt og muligen farligere da det er laga på methanol som ikke er sundt. Hva rusen anngår så er det som en mild lystgasspatron kanskje litt lengre men ikke noe nytbar effekt var mest redd for skade på hjernecellene og oxygenmangel den ene gangen jeg prøvde. Smaker gift. Skal man absolutt gjør det, så rens gassen i tilfelle. Ta en vannflaske og spray all gassen oppi. det vil legge seg etterhvert vinklet flaske er best. Så heller du i like mye vann som der er væske fra startgassen. sett på korken og snu fort. Da ligger vannet i bunn med korken.. Korken løsnes litt og litt og når det bare er eteren igjen så stenger du. Reultatet er diethyl eter uten tillegsstoffer
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 17:31.