Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1650
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jenta mi skal være på ferie i 4 uker sammen med pappaen sin, hvor jeg har null mulighet til å kunne få treffe henne.

Det har gått 5 dager og det føles ut som det er en evighet igjen. Alt jeg klarer å tenke på er hvor mye jeg savner henne, og hvor dårlig samvittighet jeg har for at jeg kanskje føler jeg overreagerte litt i det strengeste laget når jeg måtte sette grenser et par ganger sist hun var hos meg. (Ingenting farlig eller noe, bare jeg som får dårlig samvittighet når jeg vet jeg ikke trenger det)

Det gjør så pokkers vondt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Savner henne så innmari mye og alt jeg klarer å tenke på er henne. Gråter hele tiden og er sinnsykt langt nede.

Har tidligere vært sprøytenarkoman, og vunnet tilbake «delt» omsorg for barnet mitt, og alt jeg tenker på når jeg ikke tenker på henne nå er hvor mye jeg har lyst å ruse meg fordi savnet minner meg om den vonde fortiden. Jeg kommer ikke til å ruse meg, ikke tvil der. Jeg har vært rusfri i flere år nå og der er jeg selvsikker. Alt jeg trenger er noen gode råd og kanskje litt støtte..
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette går over. Slapp av. Du ødelegger hvertfall alt med å ruse deg igjen så det er dumt å i det hele tatt tillate deg å ha de tankene. Stol på barnefar og nyt fritiden. Ikke unormalt å savne barnet sitt de første åra men prøv å ha tillitt til at alt går bra og husk at ungen lever ikke for å trøste deg eller være hunden eller bamsen din, det er et menneske som har andre ting og plikter i livet enn å holde deg med selskap. Håper du blir mer vant til det etterhvert , ikke dyrk savnet sånn som du sitter å gjør nå
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette går over. Slapp av. Du ødelegger hvertfall alt med å ruse deg igjen så det er dumt å i det hele tatt tillate deg å ha de tankene. Stol på barnefar og nyt fritiden. Ikke unormalt å savne barnet sitt de første åra men prøv å ha tillitt til at alt går bra og husk at ungen lever ikke for å trøste deg eller være hunden eller bamsen din, det er et menneske som har andre ting og plikter i livet enn å holde deg med selskap. Håper du blir mer vant til det etterhvert , ikke dyrk savnet sånn som du sitter å gjør nå
Vis hele sitatet...
Tusen takk Du har helt rett.
Har du klart og slutte med narkotika så klarer du 15 dager til uten dama stå på og lykke til
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Har du klart og slutte med narkotika så klarer du 15 dager til uten dama stå på og lykke til
Vis hele sitatet...
Ts er dame og snakker om dattera si. Ikke unormalt at mødre savner barnet sitt, morskjærligheten er noe helt eget
Det som er viktig at du vet, er at den følelsen du har er helt normal å det er sånn det skal være. Det er sånn kjærlighet til våre barn er, å det beviser bare at du er en god og omsorgsfull mor til ditt barn.

Kjenner akkurat samme følelse når mitt barn er sammen med den andre forelderen og det er dager der jeg bare ønsker å kjøre dit å hente henne, men det er heldigvis bare noen dager/uker til dere gjenforenes igjen. Den følelsen du får når barnet kommer tilbake er uvurderlig Husk at du er det viktigste i livet til ditt barn, så det er bare å bombe barnet med kjærlighet og kos når dere gjenforenes.
Anonym bruker
"Tom Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
husk at ungen lever ikke for å trøste deg eller være hunden eller bamsen din, det er et menneske som har andre ting og plikter i livet enn å holde deg med selskap.
Vis hele sitatet...
Viktig! Mange foreldre som gir barna sine dårlig samvittighet på denne måten. Vær glad for at hun har en fin ferie med pappaen sin, det er sikkert bra for henne. Tenk på det hvis du snakker med henne på telefon f eks. Kanskje pappaen kan sende deg noen bilder av at hun koser seg på ferie?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for mange fine svar alle sammen! <3