Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1051
Beklager vil jeg si til dere jeg utsatte for en risiko. Den største beklagelsen burde gå til meg selv men får ikke hentet noe frem. Jeg har handlet feil da.. Men får nok om det,jeg har mulighet til å jobbe 100prosent og jeg vil gi mer enn det også. Jeg føler at jeg ikke kan ta en ryddig ærlig avgjørelse i trondheim slik jeg er nå. Drar hjem entur og kommer tilbake med rene prøver så du kan ta deg Faen på tore at jeg skal ha senga mi og plassen din. Og til deg stig så vet jeg ikke om helsesjefer som løsner og er verdt de pengene de får. Uansett, dere sa jeg kom inn på helt rene nye prøver og skjerming og ikke minst ark.det ble ettertrykkelig sagt at det som har skjedd ikke skal være med i en evt fremtidig urinprøve. Den uklarheten deres og virringen gjør det utrolig jævelig å gå ute!

"Vi ser gjerne at du bidrar med dine skrivetjenester hos oss, men vi har spørsmål om hva slags ansettelsesforhold vi skal ha, vi tenkte å lønne alle skribenter etter freelance konseptet med en indeksjusterbar standard sats for artikkler, anmeldelser og fotoalbum....... Det er jo dette jeg lurer på hva er hvordan det regnes.det er for et nettmagasin/community"
Hva kan jeg regne med å få?.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Uhm... Hva?
Akkuratt hva prøver du å si? Noen som vil ha dine skrivetjenester? (Og du er personen bak det første avsnittet?)
nutti's Avatar
Trådstarter
50 6
Jeg lurer på hva de satsene er for freelance journalister som regnes etter. Hvor mye spenn ?!
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Basert på det du har skrevet i den paragrafen din? Ingenting, vil jeg tro.

Det du kan "regne" med å få er
lønne alle skribenter etter freelance konseptet med en indeksjusterbar standard sats for artikkler, anmeldelser og fotoalbum
Vis hele sitatet...
Sist endret av m0b; 26. mai 2009 kl. 10:11.
Neutral Good
Mith's Avatar
Du bør være fornøyd om du får dekket utgifter til papir, blyant og viskelær. Maken til uforståelig tekst skal man lete lenge etter.
Ene på jobben pleier å knipse bilder av trafikkulykker o.l som skjer i distriktet. Blir som ofte belønnet med en 1000lapp om bilde blir brukt i avis\nett (h-avis\nrk) .
Hva enn du mente med førsteposten, så kan jo eventuelt dette være interessant?

http://www.nj.no/no/Lag_og_klubber/F...b7C_xdnYZY.ips
Hva enn du mente med førsteposten, så kan jo eventuelt dette være interessant?

http://www.norsk-kurs.no/
Haha... VM i bullshit på gang? Følte meg helt fjern når jeg leste den førsteposten Funny, men skribent eller liknende blir du nok aldri