Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  452 43312
Biffen: må si jeg misliker den aggresive og noe arrogante måten du ordlegger deg på.
for meg virker det som du er full av fordommer selv, du fremstiller det norske folk som en gjeng antisosiale rasister, mens du glorifiserer ditt eget vesen.
og slik jeg oppfatter det så handler ikke dette innlegget om integrering men om rasisme og din indre frustrasjon og uro

klart det finns rasisme i Norge og du har nok møtt på en idiot nå og da, men etter å ha lest gjennom postene dine så tror jeg det er du som må gå litt i deg selv og ikke føye alle over en kam, for de holdningene du utrykker her er både fordomsfulle og rasistiske ovenfor nordmenn, og om det er med en slik aggresiv mentalitet du utrykker deg ute blandt folk så er det ikke rart at du ikke blir tatt imot med åpne armer...
Sist endret av Cosmos; 17. mai 2011 kl. 21:48.
True phreak.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Biffen: må si jeg misliker den aggresive og noe arrogante måten du ordlegger deg på.
for meg virker det som du er full av fordommer selv, du fremstiller det norske folk som en gjeng antisosiale rasister, mens du glorifiserer ditt eget vesen.
og slik jeg oppfatter det så handler ikke dette innlegget om integrering men om rasisme og din indre frustrasjon og uro

klart det finns rasisme i Norge og du har nok møtt på en idiot nå og da, men etter å ha lest gjennom postene dine så tror jeg det er du som må gå litt i deg selv og ikke føye alle over en kam, for de holdningene du utrykker her er både fordomsfulle og rasistiske ovenfor nordmenn, og om det er med en slik aggresiv mentalitet du utrykker deg ute blandt folk så er det ikke rart at du ikke blir tatt imot med åpne armer...
Vis hele sitatet...
Frustrasjon som bygges opp over lang tid er en stygg sak. Jeg tviler på at han hadde skrevet den posten i utgangspunktet dersom det du skriver hadde vært tilfellet...

Med det sagt har jeg ikke lest mer enn 1. siden. 22 sider med tekst får vente til en annen dag.
Skjønner frustrasjonen din sykt godt, men enten så tror jeg du overdriver helt sykt. Eller så er du jævlig uheldig. Jeg, alle mine venner og nabolaget jeg bor i er veldig fordomsfritt og jeg føler det blir mindre og mindre av fordomsfulle idioter. Ja, det er alltid de som tror det er tøff og snakker dritt om utlendinger som de var et eller annet pakk, men da pleier jeg å sitte de på plass og spørre om de virkelig er så trangsynt og faktisk mener det de sier. Som oftest så holder de godt kjæft. Men ja, frustrasjonen din er fullt forståelig, men det er bare å heve seg over de. Du er bedre enn dem.