Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6746
God dag!

Jeg er ute etter å finne krympestrømper til overganger hvor kabeldiameter går fra ca 7mm til 1mm. Er dette noe som finnes?

Jeg ser for meg at krympestrømpen må være ca 50-60 mm lang og at den må ha to ulike diametere før krymping. Omtrent som dette:



Har googlet rundt, men finner ikke noe særlig.
Krympestrømpen bør være av typen med lim på innsiden.

Noen som ellers har noen gode tips til hvordan en slik overgang kan utføres?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
"Heat shrink boot" i din favorittsøkemotor burde sende deg riktig vei.
Hør med en materiell utselger for elektrikere, de pleier å ha fancy krympestrømper i alle mulige fasonger og varianter.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av BomberMan Vis innlegg
"Heat shrink boot" i din favorittsøkemotor burde sende deg riktig vei.
Vis hele sitatet...
Jupp, så langt kom jeg selv, men det søket inkluderte også mye støy fra varianter jeg ikke trenger, så tenkte kanskje at noen kunne sende meg i en mer spesifikk retning
Du får nokk ikke tak i det du har bilde av, jeg har krympet mer krymp en de fleste og det vi gjør i slike situasjoner er å først øke diameteren på den tynne delen, for så å krympe over med en felles krymp etterpå (krymp med lim krymper ca 4 ganger)
Sist endret av freebird; 28. januar 2021 kl. 03:57.