Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 9224


Hei alle!
Jula er i anmarsj og det kunne sømme seg med litt juleøl i godt lag, eller å drikke jól som det så fint het i gamledager. I den anledning vil jeg tromme sammen et freaktreff den 19nde Desember (siste lørdag før jul) klokken 19:00 på Freaks offisielle Discord. Det er mulighet for 25 personer som deler skjerm og/eller videolink for de som ønsker å være ekstra sosiale, ellers er det helt innafor å kun bruke mikrofonen uten å gi seg til kjenne på annet vis. Det er også innafor å bare være flue på veggen, da blir det vel som å høre på en særdeles orginal podcast..

Hva man ønsker å hygge seg med i julelauget er en privatsak men de sedvanlige normene for forum og Discord gjelder, så vel som litt ekstra sunn fornuft og folkeskikk. Godt forhold til julen er ikke påkrevd.

Hvis det er noen som stresser eller styrer med at det blir teknisk vanskelig å delta så si i fra her eller send en PM så skal vi finne ut av det.
Discord er svært enkelt å bruke, og har man ikke ork eller evne til å installere programmet er det bare å klikke på freaktreff banneret øverst i denne posten så blir man tatt direkte hvor man trenger å være for å delta i jule-lauget. Ellers kan det installeres her; https://discord.com/ (anbefales for å unngå mikrofonproblemer) Håper vi ser dere alle sammen til en utradisjonell tradisjonell juleøl, DU er invitert i et helt unikt juleselskap!
Sist endret av Katt; 1. desember 2020 kl. 01:13.
Veldig bra initiativ, jeg er med.
Herlig insj, katt! Jeg er med!
Jeg fyller året så mye mulig jeg stikker innom :P litt mic sky men vi får se God ide
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jeg fyller året så mye mulig jeg stikker innom :P litt mic sky men vi får se God ide
Vis hele sitatet...
Da passer det jo meget bra å svinge innom! Jeg er notorisk mic shy selv, så det trenger ikke å hindre noen av oss så veldig. Har selv alltid følt at det er trivelig med de som henger på Discord uansett om jeg er litt rar og ikke vil si så mye, det er et inkluderende sted!
Nice, kanskje jeg stikker innom
helt med
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jeg fyller året så mye mulig jeg stikker innom :P litt mic sky men vi får se God ide
Vis hele sitatet...
Helt greit. Jeg har ikke mikrofon engang.
Jeg er dessverre opptatt den kvelden men veldig bra initiativ! Håper vi kan få til et treff i virkeligheten når det en gang begynner å åpne igjen!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dette blir jeg glatt med på!
Sist endret av Echuz; 1. desember 2020 kl. 23:28.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Skal prøve å bli med, må muligens jobbe sent den dagen.

Men jeg er der ofte på kveldene, jeg og MeTheWall prøver å pjatte litt dritt på voicechatten når vi er på begge to og periodevis blir vi joinet av andre folk, både kjente og ukjente medlemmer her, så det er bare å slenge seg på!
Hei!
Jeg blir med om jeg er ledig, selv om jeg ikke liker fremmedfolk!
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
Jeg blir med om jeg er ledig, selv om jeg ikke liker fremmedfolk!
Vis hele sitatet...
Men er ikke alle venner her da? :-)
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Men er ikke alle venner her da? :-)
Vis hele sitatet...
En fremmed er en venn du enda ikke har møtt.
Har aldri tenkt på det slik.. Da har jeg visst mange venner likevel!
Er det mulig å være med uten å bruke mikrofon eller noe som helst? At man er da helt anonym?
Hei!
Det går helt fint. Om du vil bare sitte å lytte på eller skrive til oss i stedet for å prate, det et helt greit.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Katt's Avatar
Trådstarter Donor
Bump før helgen. T- 2 Dager! Håper alle som er litt usikre kommer innom i det minste for å lurke litt i bakgrunnen, det er jo enkelt å bare "dra hjem igjen" i fra dette treffet.
Jeg joiner jeg ass, øl kommer jeg til å ha også!
Høres bra ut! litt mic shy men får ta meg en dram så går nok det fint
For de som kanskje har glemt det eller ikke fått det med seg, i kveld skjer det, discord treff for alle som vil, det er også mulig å skrive i chatten, så ingen grunn til ikke å bli med om man ikke har mikrofon.
Fantastisk bra insjativ folkens. Dette burde det vært reklamert for enda tydelgere her inne, siden jeg ikke fikk det med meg før nå. Jeg skal prøve og stikke innom
Katt's Avatar
Trådstarter Donor
Det kan i praksis ikke bli reklamert for så mye tydeligere ved mindre dere vil nedspammes!

ITS ON
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er på jobb enda, kommer inn en timen
Ble dog, fjernet fra serveren? Må man ha samme nick på disc som her?
Katt's Avatar
Trådstarter Donor
Nei, det må man ikke. Prøv igjen!: )
Discord sendte aldri verification epost