Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1401
skal møte en jente jeg aldri har møtt før for å røyke.

men jeg har ganske sosial angst når det kommer til å møte nye personer.

jeg har dette problemet når jeg røyker at jeg bare blir sittende stille som en dum person.

er det noe evt. kunne tatt for å gjøre meg mere sosial?

har tatt amf. før når jeg skulle møte noen for første gang, det funka som en kule. (brukte bare amf. det første gangen, men ikke nå lenger)

har hørt at amf ikke er så bra blandet med hasj så hva annet kunne jeg gjort?


og btw ikke si at jeg kommer til å føkke opp å bli avhengi og vil trenge det hver gang jeg møter ho, bruker det bare første gang.
Sist endret av Brillert; 16. oktober 2020 kl. 13:35.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går helt fint å blande amf og røykings. Men merker ikke stort til røyken for min del. Det er vel kanskje like greit siden du ikke vil bli så "stille og dum."
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skal dere absolutt røyke hasj på første date når du har angst fra før og hasj fremkaller mer angst og som du selv sier gjør deg stille og dum?
Det er dumt å fremstille seg som noen man ikke er hvis du har prøvd å fremstille deg selv som en chill stoner. Blir drit awkward for deg og for henne når stemninga blir stiv og du ikke er chill med å røyke i det hele tatt. De færreste jenter vil ha en stoner kjæreste anyway så hvorfor ikke gjøre normale ting som andre gjør på første date? Du vet gå en tur, spille bowling, spise mat ute og med et glass vin til for å roe nervene?

Amf skal du hvertfall ikke ta for det fins nesten ikke værre enn å være tvunget til å høre på noen fremmedes makkaplapring pluss du får makkapikk av det og amf kan også trigge angst og psykoser når du er disponert for angst og paranoia fra før.
Da virket det som en dårlig ide å møtes for å røyke da. Unngå å røyk vel?
Sist endret av Relevant; 16. oktober 2020 kl. 13:47.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal dere absolutt røyke hasj på første date når du har angst fra før og hasj fremkaller mer angst og som du selv sier gjør deg stille og dum?
Det er dumt å fremstille seg som noen man ikke er hvis du har prøvd å fremstille deg selv som en chill stoner. Blir drit awkward for deg og for henne når stemninga blir stiv og du ikke er chill med å røyke i det hele tatt. De færreste jenter vil ha en stoner kjæreste anyway så hvorfor ikke gjøre normale ting som andre gjør på første date? Du vet gå en tur, spille bowling, spise mat ute og med et glass vin til for å roe nervene?

Amf skal du hvertfall ikke ta for det fins nesten ikke værre enn å være tvunget til å høre på noen fremmedes makkaplapring pluss du får makkapikk av det og amf kan også trigge angst og psykoser når du er disponert for angst og paranoia fra før.
Vis hele sitatet...

det skal sies at når jeg røyker med venner så er jeg ikke usisial i det hele tatt. er helt i 100 og ler av alt.

hun jeg skal møte er heller ingen date, er ute etter en røykevenn.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
det skal sies at når jeg røyker med venner så er jeg ikke usisial i det hele tatt. er helt i 100 og ler av alt.

hun jeg skal møte er heller ingen date, er ute etter en røykevenn.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en dårlig idé å røyke første møte når du har angst for nye mennesker. Bli kjent over tid så du kan bli like trygg med henne som med kompisene dine. Egentlig høres du ung og uerfaren ut og ikke for å si at du bør slutte med hasj men det er mange med sosial angst som i lengden får det tusen ganger værre etter å ha røyka i noen år selvom det går bra før det i trygge settinger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres ut som en dårlig idé å røyke første møte når du har angst for nye mennesker. Bli kjent over tid så du kan bli like trygg med henne som med kompisene dine. Egentlig høres du ung og uerfaren ut og ikke for å si at du bør slutte med hasj men det er mange med sosial angst som i lengden får det tusen ganger værre etter å ha røyka i noen år selvom det går bra før det i trygge settinger.
Vis hele sitatet...
okei så fordi jeg er 19 år og har hevy adhd som fører til litt sosial angst blandt nye mennesker så skal jeg legge bort hasjen :P har ikke røyka på 3 mnd så har vel ikke noe grunn til å legge bort hasjen når jeg røyker 4 ganger i året....
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
okei så fordi jeg er 19 år og har hevy adhd som fører til litt sosial angst blandt nye mennesker så skal jeg legge bort hasjen :P har ikke røyka på 3 mnd så har vel ikke noe grunn til å legge bort hasjen når jeg røyker 4 ganger i året....
Vis hele sitatet...
Les en gang til hvis det er det du tror jeg skrev for det var det ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Les en gang til hvis det er det du tror jeg skrev for det var det ikke.
Vis hele sitatet...
ojda, beklager det
Hva med en øl, eller rusbrus?
Alt annet hadde jeg egentlig ikke giddi å brukt selv.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hva med en øl, eller rusbrus?
Alt annet hadde jeg egentlig ikke giddi å brukt selv.
Vis hele sitatet...
drikker ikke alkohol, men skal kanskje vurdere det.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
drikker ikke alkohol, men skal kanskje vurdere det.
Vis hele sitatet...
Da holder det med en rusbrus eller to.

Hva med å heller invitere jenta med til å henge med deg og kompisene? Da har du en trygg base og kan røyke hvis du føler det er chill eller hoppe over om du stresser. Med kompisene dine tilstede kan de ta over litt av pratingen med henne også sånn at du ikke får så mye press på deg. Men da viktig at kompisene dine er greie og imøtekommende med henne da
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk litt mindre bare. Funker for meg
Møt henne med noen venner, drikk et par pils og røyk en liten en så ordner det seg selv
New generation
colakork's Avatar
Hun er sikkert like engstelig som deg. Som oftest, når personer går inn for å møtes, er det fordi begge parter syns motpart virker interessant.

Istedet for å flippe ut inni deg i det øyeblikket det blir stille så må du la stillheten flyte forbi og ikke føl deg pressa til å si noe rart, med mindre du vil. Noo stress 4real.
-Glis etter 20sek av hvor kleine dere er mens det er stille om du må. Bare ikke stress. Stress hvis du vil? Ha

Motpart sitter der og føler stillheten på likt nivå som oftest. Med mindre du feks tar henne med til en plass hun ikke har sett før.

Istedet for å stresse på likt nivå som deg, som er kjent her, blir hun opptatt med å følge med på veien, ta inn nye syn og jah gå fremover.
Sitat av Brillert Vis innlegg
skal møte en jente jeg aldri har møtt før for å røyke.

men jeg har ganske sosial angst når det kommer til å møte nye personer.

jeg har dette problemet når jeg røyker at jeg bare blir sittende stille som en dum person.
Vis hele sitatet...
Hvorfor avtaler du da at dere skal røyke første gang dere møtes?
Helt bak mål. Kanskje du burde vurdere en pause? Røyking er jo åpenbart ikke kompatibelt med det sosiale livet du ønsker å leve.

Dra en hvit løgn og si at det var tomt/borte, hvis det er du som skal ta med.

Selv ville jeg gått for en pils eller tre. Sikker vinner. Lovlig. Alle gjør det. Sosialt Glidemiddel™
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-2 halvlitere før inntak av cannabis kan ta vekk noe av noiaen. Ellers gjelder d å røyke lite og så heller mer etterhvert. Blir fort kleint å bli ballefjern med en fremmed person sånn med en gang
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Hun er sikkert like engstelig som deg. Som oftest, når personer går inn for å møtes, er det fordi begge parter syns motpart virker interessant.

Istedet for å flippe ut inni deg i det øyeblikket det blir stille så må du la stillheten flyte forbi og ikke føl deg pressa til å si noe rart, med mindre du vil. Noo stress 4real.
-Glis etter 20sek av hvor kleine dere er mens det er stille om du må. Bare ikke stress. Stress hvis du vil? Ha

Motpart sitter der og føler stillheten på likt nivå som oftest. Med mindre du feks tar henne med til en plass hun ikke har sett før.

Istedet for å stresse på likt nivå som deg, som er kjent her, blir hun opptatt med å følge med på veien, ta inn nye syn og jah gå fremover.
Vis hele sitatet...
Enig litt stillhet er bare digg. Det ga meg mye chillere hverdag og relasjoner når jeg slutta å stresse over stille stunder. Å stresse med å presse frem noe og prate i ett sett bare for å fylle stillheten er enda mer kleint og slitsomt - for begge parter. Det gir så mye chillere vibe og trygghet med folk som er trygge i seg selv og nyter 20 sekunders stillhet fremfor å ødelegge det med påtatt tjas. Damer liker lite å bli prata hull i huet på som menn
Sitat av Brillert Vis innlegg
skal møte en jente jeg aldri har møtt før for å røyke.

men jeg har ganske sosial angst når det kommer til å møte nye personer.

jeg har dette problemet når jeg røyker at jeg bare blir sittende stille som en dum person.

er det noe evt. kunne tatt for å gjøre meg mere sosial?

har tatt amf. før når jeg skulle møte noen for første gang, det funka som en kule. (brukte bare amf. det første gangen, men ikke nå lenger)

har hørt at amf ikke er så bra blandet med hasj så hva annet kunne jeg gjort?


og btw ikke si at jeg kommer til å føkke opp å bli avhengi og vil trenge det hver gang jeg møter ho, bruker det bare første gang.
Vis hele sitatet...
Du kan ta amf for å bli pratete å ta benzo for å forsterke hasjen og roe ned speeden problem løst
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Du kan ta amf for å bli pratete å ta benzo for å forsterke hasjen og roe ned speeden problem løst
Vis hele sitatet...
Hei jeg heter narkis er ikke er førsteinntrykk man vil gi akuratt
X
Ser det foreslås å ta en stadig større cocktail med preparater for å gire opp, ned, til siden og litt bortover. Hva med å bare si det til henne før dere møtes? Fortell at du fikk litt tankekjør på at du kanskje blir litt for stille når dere skal røyke og spør hva hun tenker om det? Kanskje hun har en god løsning med noe musikk, en katt eller noe youtube videoer elns?

Det beste om du forsøker å etablere et vennskap du kan nyte over tid og få deg, som du sier, en "røykevenn" er vel å bare prate litt åpent og ærlig om ting? Det virker bedre for min del enn å ta speed og benzo og rusbrus og hasj i en eneste stor cocktail fordi "hva om jeg blir litt stille?".
Spør om hun kan foreslå noen løsninger på bekymringen din f.eks om hun har noe god musikk, noe spill eller en dokumentar på lur etc.

Stillhet er undervurdert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei jeg heter narkis er ikke er førsteinntrykk man vil gi akuratt
X
Vis hele sitatet...
Hahaha snakker ikke så mye benzo, kanskje 2mg rivotril.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Hahaha snakker ikke så mye benzo, kanskje 2mg rivotril.
Vis hele sitatet...
2mg rivotril uten toleranse ER "Hei jeg heter narkis" *Nasal voice*
og litt deling av hemmeligheter som "Jeg vil pule den 57 år gamle lærern min og har hatt klamydia 4 ganger"