Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 12468
noen som har vert borti en lys hasj som er merket med hvit papir som har en grønn logo med bilde av et marijuana blad på den ?

den funker ganske bra , men når du gnir den blir det bare sann , "sannbønne"

litt usikker om dette er bøff eller ikke... noen som vet hvilken type jeg snakker om eller har vert borti den i det siste?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lys god marokkansk hasj kan få en sandaktig konsistens når man smuldrer den opp. Som oftest betyr det mye krystaller og godsaker fra silingsprosessen.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Fantastisk77 Vis innlegg
noen som har vert borti en lys hasj som er merket med hvit papir som har en grønn logo med bilde av et marijuana blad på den ?

den funker ganske bra , men når du gnir den blir det bare sann , "sannbønne"

litt usikker om dette er bøff eller ikke... noen som vet hvilken type jeg snakker om eller har vert borti den i det siste?
Vis hele sitatet...
Sand? Den skal vel oppløses til en viss grad, mer som våtsand.

Bilde?
Sist endret av Mekkern; 25. juli 2020 kl. 22:43.
Hum... sikkert derfor jeg får litt hodepine av den.... for mye THC crystaller i den .... , hater slik hasj tho... fordi den ikke ESER ut , så den varer bare halparten så lenge som andre typer, ganske frustrerende !
Psykedelisk bakverk
Florert av denne typen hasj de siste månedene med ulike lapper på. Ikke veldig fan av effekten av disse selv, men man blir absolutt fjern, men llite bodyload
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Florert av denne typen hasj de siste månedene med ulike lapper på. Ikke veldig fan av effekten av disse selv, men man blir absolutt fjern, men llite bodyload
Vis hele sitatet...
Enig. Litt mer vondt i hode highen syns jeg
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye synsing, hvor er bildene? Trenger ikke ta bilde av hele skiva
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis det er den jeg tror så smeller den ganske bra, særlig i starten og på morgenen. Tror det bare er ganske god marokk med mer psykoaktive\psykedeliske egenskaper enn bedøvende. Konsistensen skal være sand-aktig og du trenger ikke bruke flamme for å mekke den.
Hva får deg til å tro at det er bøff?
Skrev en mld som forklarte alt , men nevnte pris så det hele ble slettet.. , var skeptisk pga hodepine og ingen esing , men jeg skjønner nå at det må vere pga høy thc faktor i selve hasjen , sikkert hjemmelaga i norge eller noe slikt.

den må varmes , men bare litt , den ligner litt på den "medical" hasjen som var mye av for ikke lenge siden, uten at den eser, så det er nok dårligere kvalitet , men høyere thc niva, som også forklarer konsistensen, sikkert 2-3 gangs press og ikke det beste du får første press.
Sist endret av Fantastisk77; 26. juli 2020 kl. 01:23.
Det der er prima vare. Kvaliteten er top notch og den smeller jo absolutt som den skal ifølge flere her så kvaliteten er ikke noe å si på. Den er nok bare FOR GOD ( for sterk) for deg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye synsing, hvor er bildene? Trenger ikke ta bilde av hele skiva
Vis hele sitatet...
Enig med han her. Få se godsakene
Sist endret av Antiex; 26. juli 2020 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
psykedeliske vibes
enlightainment's Avatar
5 3
Minner meg om typen jeg hadde sist gang, var litt lys og ekstremt porøs med en fruktig og innbydende lukt, så ut som den skulle funke bra siden det var mange krystaller på den. Det bruker å være et godt tegn i min erfaring. Men jeg ble ikke stein uansett hva jeg prøvde, røyket nesten 5g på en dag og ble knapt noe merkbar effekt.

Tenkte meg at det kanskje var dårlig styrke på eller fyllet med noe annet, siden jeg gikk rundt med hodeverk mestparten av tiden.
Det er vel mye dritthasj som blir sendt rundt og solgt til skyhøye priser nå i koronatiden.
Hasj som «eser» når du mekker den, har jeg bare opplevd med kjipe standard plater som ikke jeg har vært borti på mange år...
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fake hasj og søppel. Lys porøs. Blir produsert rett utenfor Oslo.. inneholder syntetisk thc og ymse annet dritt som gir hodepine osv.
Vært med 1000 stempler. Felles for alle er at "stempelet" på dårlig hvit sticker papir.(og platene er teipet på en spes måte som alle burde se ikke er korrekt iforhold til ekte) For og nevne : villan. Diesel Orange. Jaguar. Weed leaf. Super Kush
Osv Har vært minst 100 varianter av samme dritten rundt..artig at noen mener den er bra når de platene aldri har sett en hasjbit engang. De som har produsert de har gjort over 10 mill i år på svindelen og man kan vel si at karma tar de snart.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har samme type sjæl. Synes den er god. Veldig potent. Gikk fra en skikkelig tung indica sofabønna til denne typen. Denne kornete typen kjennes mye mer sativa ut. Minner mer om typisk god grønt. Derfor kjennes det ut som noe mangler. Lett å røyke for mye da siden man leter etter den tunge rusen.

Denne typen egner seg ikke så godt for søvn synes jeg. Den er ypperlig på dagtid og når man skal være i aktivitet.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fake hasj og søppel. Lys porøs. Blir produsert rett utenfor Oslo.. inneholder syntetisk thc og ymse annet dritt som gir hodepine osv.
Vært med 1000 stempler. Felles for alle er at "stempelet" på dårlig hvit sticker papir.(og platene er teipet på en spes måte som alle burde se ikke er korrekt iforhold til ekte) For og nevne : villan. Diesel Orange. Jaguar. Weed leaf. Super Kush
Osv Har vært minst 100 varianter av samme dritten rundt..artig at noen mener den er bra når de platene aldri har sett en hasjbit engang. De som har produsert de har gjort over 10 mill i år på svindelen og man kan vel si at karma tar de snart.
Vis hele sitatet...
Litt skeptisk til dette. Har vært borti lignende hasj for mange år siden og den har alltid stort sett vært god og sett akkurat ut som denne. Syntetisk fake hasj høres litt tvilsomt ut.

Har aldri sett pakningen eller stempler selv. Men noen som har puffa bønne i ti år ville merket om det var syntetisk, noe som ikke er tilfelle med shitn jeg har i hvert fall.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er noe de har laget siden sen høst ifjor når tørken begynte. Ikke noe synsing eller gjetting..rene fakta. At det kan finnes ekte som ser lik ut er jo en selvfølge. Noe har de jo kopiert kan jo hende du har hatt den ekte siden du skrev for flere år siden.. jeg kunne ramset opp 50 logoer til som er brukt og lagt ut bilder men dette er ting som skal holdes i gatene videre..ikke spres på nettet. Bare husk lys veldig porøs keef med hvit dårlig stickerpapir = 98% sannsynlig fake.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er noe de har laget siden sen høst ifjor når tørken begynte. Ikke noe synsing eller gjetting..rene fakta. At det kan finnes ekte som ser lik ut er jo en selvfølge. Noe har de jo kopiert kan jo hende du har hatt den ekte siden du skrev for flere år siden.. jeg kunne ramset opp 50 logoer til som er brukt og lagt ut bilder men dette er ting som skal holdes i gatene videre..ikke spres på nettet. Bare husk lys veldig porøs keef med hvit dårlig stickerpapir = 98% sannsynlig fake.
Vis hele sitatet...
All Right! Tror deg Dårlig gjort må jeg si. Ser for meg skuffelsen hos kundene.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti lignende type som har vært ekstremt god og jeg har vært borti lignende type som ikke har hatt funk i det hele tatt og som jeg mistenker er fake hash, sistnevnte har kun vært 1 tilfelle og det var nylig.
Har også vært borti samme greiene som har vært helt standard.

Hasj har mange forskjellige former, farger og konsistenser, det alene er ikke nok til å avgjøre om hasjen er god eller dårlig.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er sikkert ikke den samme, men det hørtes ut som den hasjen jeg fikk for et par mnd siden (skulle gjerne sett bilde). Det var den dårligste hasjen jeg noensinne har røyket. Fikk bare hodeverk. Null effekt. Nødt til å være fake...
Lys hasj som dette er vel det som originalt kalles pollem, men pga at folk hører feil blir kalt "pollen". Blir kalt blomst eller kashmir her i Danmark. Er ofte litt mer sativa-aktig, mer head high mindre body high. Selv ikke så fan av denne hasjen, foretrekker mørkere, f.eks ketama hasj.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forresten, hva mener folk med at hasjen eser? Det gir ingen mening for meg. Kan være en dialekt-greie.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forresten, hva mener folk med at hasjen eser? Det gir ingen mening for meg. Kan være en dialekt-greie.
Vis hele sitatet...
Å ese ut, altså at den utvider seg ved oppvarming.
Fra ordboka: bli tykk(ere), fyldig(ere) ved utvidelse innenfra ; tilta i omfang ; svulme
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener kanskje at den bobler litt? Stusser over "esing" selv. Hadde jointen min begynt å ese ut når jeg røyker hadde jeg blitt skeptisk. Mekker aldri med lighter lenger.

Godt mulig TS har fått noe dritt, men høres ut som lett pressa marokk. Stort sett knall. Kan jo være bøff, få se!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Å ese ut, altså at den utvider seg ved oppvarming.
Fra ordboka: bli tykk(ere), fyldig(ere) ved utvidelse innenfra ; tilta i omfang ; svulme
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skjønner Bare skjønte ikke hvordan hasj kan ese. Har aldri opplevd det før.

Hadde vært interessant å sett et bilde. Hint hint, TS.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg skjønner Bare skjønte ikke hvordan hasj kan ese. Har aldri opplevd det før.

Hadde vært interessant å sett et bilde. Hint hint, TS.
Vis hele sitatet...
Det eser nok ikke, men det kan se litt sånn ut.
Har vært borte i noen slike typer tidligere, trenger gjerne mindre av de enn jeg normalt ville brukt.
Tar du en liten klump og mekker den ut så ser og føles det nesten ut som om den har dobla seg i størrelse.

Selv er jeg egentlig mest fan av mørke og nesten svarte typer som bobler og som må skrapes av fingrene, lenge siden jeg har sett noe slikt nå.. Har for det meste bare vært lysebrun/beige i omløp i mine kretser.
Anonym bruker
"Mulig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kief?. Har hatt en variant i et par mnd og ingen feil med den. Dette er den som går i oppløsning ganske lett.
Anonym bruker
"Lysten Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hehe da har du fått tak i favoritt konsistensen min hvertfall! yummy.
digger disse lyse typene, smaker gjerne godt, og gir ikke så tung følelse som mørk for meg.
har generelt erfart selv at de som faller fra hverandre lettest mulig har best kvalitet.
...

Hasj er sammenpresset trikomer fra blomsten til cannabis planten.

Gnir du trikomer i f eks hendene "sprekker" de små perlene som innholder virkestoff og en type olje som er i trikomene kommer ut. Prøv å gni lys hasj med fingrene og den blir mørk!

Lys hasj er trikomer der mesteparten er inntakt.

Hele trikomer holder bedre på THC da det fortere blir omgjort til CBD når de er sprukket. Sikkert pga oksygen..?
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte en lys type med hvit lapp og pot stempel å sto critical på den,critical skal være prime men det var ikke den bare bøff
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Varm opp, gni sammen,press

jo lengre du holder på, jo mørkere blir'n
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren



Tanker om denne?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere har vel ikke tenkt over at platene dere får som har et helt vanlig A4 ark på seg med med en type strain er bare printa ut? Opplevd en gang å fått hasj som jeg tenkte var buff, og det var en svarting med grønne kvister i seg. Trodde den var prima men niks. Hasjen som TS nevner har jeg fått opp til flere ganger og alltid blitt fjern på den.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg



Tanker om denne?
Vis hele sitatet...
Ser ikke fake ut for meg. Blir du altså ikke fjern at all? Toleranse?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
^ trodde du var TS. Men den hasjen du har ser veldig fersk å god ut for meg
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette med fake bønne er noe jeg har mistenkt lenge. Vet at det ble produsert en gullstempla sorting i nokså stort kvantum for noen år siden, etter dette har jeg lekt med tanken om at en større del av markedet en hva folk tenker kan være fake. Kom over denne tråden for en stund siden der en bruker på grønnstue sjekket bønne kjøpt i christiania med ez test å den slo jammen meg ut på syntetisk. https://xn--grnstue-r1a.net/emne/445...hash#post81924
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette med fake bønne er noe jeg har mistenkt lenge. Vet at det ble produsert en gullstempla sorting i nokså stort kvantum for noen år siden, etter dette har jeg lekt med tanken om at en større del av markedet en hva folk tenker kan være fake. Kom over denne tråden for en stund siden der en bruker på grønnstue sjekket bønne kjøpt i christiania med ez test å den slo jammen meg ut på syntetisk. https://xn--grnstue-r1a.net/emne/445...hash#post81924
Vis hele sitatet...
Konfiskerte beslag blir testet, og foreløpig så har det ikke kommet ut noen advarsel om syntetisk hasj, så det er rimelig å anta at det ikke er et problem. https://www.politiet.no/globalassets...alvar-2019.pdf
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Konfiskerte beslag blir testet, og foreløpig så har det ikke kommet ut noen advarsel om syntetisk hasj, så det er rimelig å anta at det ikke er et problem. https://www.politiet.no/globalassets...alvar-2019.pdf
Vis hele sitatet...
Stoler du virkelig på myndighetene skal teste for andre ting enn THC? De sier heller ikke hva andre ting som er i utblandet EKTE hasj.

De hadde kansje sagt ifra viss noen begynte blande Fentanyl i hasjen og folk dør.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry dobbelpost men jeg har sett med mine egne øyne politiet beslaglegge falsk hasj og teste det med hurtig test og det slår ut på THC.
Har også hørt om noen som fikk ingen straff etter å bli tatt med KG av fake hasj siden det ikke var ulovlig.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk møkkahasj har florert i årevis.Gjenganger er fra dealern "den funker på meg ihvertfall".Folk har jo ikke peiling når det kommer til kvalitet.Klassisk eksempel er at den smuldrer lett,lukter nydelig og som regel veldig lys(pollen) og rusen minner mer om piller en cannabis.Skikkelig uggen feeling og lite behagelig smak.Jeg styrer langt unna dagens hasj her i distriktet.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Noen som har noe å si om denne typen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Noen som har noe å si om denne typen?
Vis hele sitatet...
Det blir umulig å si noe konkret ut ifra kun et bilde. Den ser fin ut, mer er det ikke mulig å si
Sist endret av venstrehook; 27. juli 2020 kl. 13:12.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Det blir umulig å si noe konkret ut ifra kun et bilde. Den ser fin ut, mer er det ikke mulig å si
Vis hele sitatet...
Skjønner. Den lukter helt fint og gir bra funk egentlig. Fikk bare helt noia av å lese denne tråden, når jeg røyker nå leter jeg bare etter feil med den. Litt kjedelig, ødelegger opplevelsen en del.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Noen som har noe å si om denne typen?
Vis hele sitatet...
Syns den der ser meget mistenkelig ut, men dårlig bilde. Viss du skal ha ett svar må det være ett nærbilde av trikomene!

Eksempel:
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns den der ser meget mistenkelig ut, men dårlig bilde. Viss du skal ha ett svar må det være ett nærbilde av trikomene!

Eksempel:
Vis hele sitatet...
Er det mulig å få tatt et sånt bilde med iPhone 11 kamera? Sliter med fokus.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren






Gjorde et tappert forsøk med litt triksing med zoomen. Var veldig vanskelig å til.

Hva er det med den som er mistenkelig synes du?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg






Gjorde et tappert forsøk med litt triksing med zoomen. Var veldig vanskelig å til.

Hva er det med den som er mistenkelig synes du?
Vis hele sitatet...
Den ser helt grei ut
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den ser helt grei ut
Vis hele sitatet...
Flott, takk Da velger jeg å stole på det. Det er ikke noe merkbart annerledes med rusen heller.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ikke svak ørret ovenfor ^

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det mulig å få tatt et sånt bilde med iPhone 11 kamera? Sliter med fokus.
Vis hele sitatet...
Ja tror du kan få bra bilder med iPhone.

Brenn på den så den bobler ta bilde fort, det kan hjelpe også.


Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke svak ørret ovenfor ^



Ja tror du kan få bra bilder med iPhone.

Brenn på den så den bobler ta bilde fort, det kan hjelpe også.


Vis hele sitatet...
Åja, stemmer. Skal prøve når jeg kommer hjem. Måtte stikke. Men hva er det som gjør at den ser mistenkelig ut. Hva ser jeg etter?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Noen som har noe å si om denne typen?
Vis hele sitatet...
Ser ut som den jeg sitter på.
Lett å mekke, og den funker fjell!